פרק 10.

34 5 2
                                    


לא חשבתי שמילותיו ישפיעו עליי ככה.

לא חשבתי שכמות הפעמיים שדבריו יגרמו לי להתנהג כמו שבחיים לא התנהגתי, ישפיעו עליי ככה.
אהבתי אותו בכול חלק בגופי ובנשמתי והרגשתי מחובר אליו ברמה שלא יכולתי לעזוב אותו גם אם רציתי.
ישבנו במיניבוס פרטי לדרך חזור הביתה, מכיוון מריבתו עם נאמג'ון.
ראשו נח על ברכי בשלווה ואני מלטף את שערותיו בצבע חום כהה באצבעותיי הארוכות.
פניו עדיין אדומות, אפילו יותר משלי וכאב לי לשמוע את השיחה שלו עם נאמג'ון. אני לא חושב שאתמודד עם זה, אם יעזוב או ירחיקו אותו מהלהקה, כנראה שאעזוב גם.
לא דיברתי עם אף אחד מהחבר'ה כשחזרתי מהמקום שבו הייתי אחרי השיחה הקצרה הזאת עם ג'אנגקוק, מילותיו שהיו כמעט נכונות אך ורק כחששות נכנסו לי עמוק ללב וכמו חץ פגעו בי במובן השלילי.
זה כאב אבל העברתי את זה, אחרי כמה דקות חשיבה.
אחרי הראיון שפיספסתי התהלכתי בחזרה לחדר המנוחה שקיבלנו וכשהם התחילו לדבר, הקשבתי מבחוץ.
השיחה שלו ושל נאמג'ון הייתה חזקה, דבריו שאמר כשנשבר מרוב הלחץ שסחב ומה שקורה עם היחסים ביננו השפיע עליו בצורה כואבת מנשוא וזה היה יותר קשה ממה שדימיינתי.
כשראיתי אותו בוכה לא יכולתי להשתיק את הסערה שהתעוררה בתוכי.
אם היו אומרים לי שהוא ירגיש כמוני ושעכשיו יבין את זה הייתי צוחק, הייתי אומר שזה שקר ובחיים לא יקרה תוך כמה ימים אך ג'אנגקוק, הוא אדם מיוחד.
יכולתי כמעט להבטיח שזה יקרה, החלטתי שמעכשיו אני ההיונג הקבוע שלו, הזה שדואג עוזר ומחמם כל שנייה ביממה
אני תמיד אהיה שם בשבילו כשיצטרך אותי.

עכשיו רק צריך לדעת איך עושים את זה, איך להסתיר את זה מכול בן אדם בעולם והכי חשוב: איך להרחיק את ג'ימין.
כשג'ימין בא אליי ביום הולדת שלי ואמר לי בתור החבר 'הכי' טוב שלי שהוא מאוהב בג'אנגקוק, נגמרה החברות ביננו.
לא יכולתי לקבל את זה שעד שהלב שלי מפרפר ליד מישהו, הוא יקח לי את זה.
מאז אותו יום אנחנו בריב גדול, הוא יודע שאני אוהב אותו בדיוק כמו שאני יודע שהוא  אוהב את ג'אנגקוק.
הוא גם שם לב לזה קודם ופחד להגיד או להתוודות בפניו, אני עשיתי את האומץ גם אם זה דרש ממני הקרבה להרבה דברים וזה מה שקורה עכשיו, ג'אנגקוק אוהב אותי גם, או ככה אני מניח מהווידוי לו.
ואני פשוט מאושר מזה, מאושר כמו שבחיים לא הייתי ובנתיים כמו שבחיים לא אהיה.
אני אקדיש כל רגע פנוי להיות איתו, כל רגע מהחיים שלי, לגבי העתיד אדאג אחר כך, עכשיו אנחנו בהווה.
''הגענו'' הנהג אמר ונשמתי עמוק יודע שהיום הזה לא יעבור מהר ויודע שאמשיך לחלום אחר כך עליי ועל ג'אנגקוק.

אחרי שהערתי את ג'אנגקוק ולקחנו את התיקים שלנו ובאנו להיכנס אך ג'אנגקוק נעצר בכניסה.
''א-אתה חושב שירחיקו אותי?!" מבטו היה עצוב ופחד עמד בעיניו.
''לא יכולים לעשות את זה, אתה חלק מהלהקה, חלק ממש חשוב. אני לא אאמין שנאמג'ון יעשה את זה'' עניתי בכנות, לא רציתי שיפחד, רק שיאכל וישן, שינוח מהיום שעבר עליו.
''טאהיונג אני..'' הוא נשם וחיכיתי למה שיגיד.
''אני לא יודע אם אני באמת אוהב אותך... הנשיקה הרגישה נכונה אבל איך אני יכול לדעת באמת שלפי דברים כאלה זה נקרא אהבה?" היה לו מבט תמים כל כך שפשוט לא הכרתי, חייכתי חיוך שמח.
''אני אוכל להסביר לך אחר כך או אפילו מחר, אם יהיה זמן ולא יהיה לך כוח היום'' גיחחתי, לחצתי על הקוד הדיגיטלי של הבניין, הרי שלוש קומות לאיידולים כמונו, דבר הגיוני מאוד בימינו.
''היי, איך עברה הנסיעה?" הוסוק קיבל את פנינו, חוץ מזה שהמסדרון נראה ריק מאוד יחסית לשבע וחצי בערב, זמן ארוחה.
''בסדר גמור, ג'אנגקוק ישן וגם אני קצת נחתי'' עניתי והתקדמנו לעלות למעלה ועצרנו כשג'אנגקוק התחיל לדבר.
''אני... לא משנה'' עצר את עצמו ועלה לחדרו במהירות.
''קרה משהו?" הוסוק שאל במבט חשדני ודואג כאופייני לו.
''לא, אבל כן השיחה עם נאמג'ון השפיעה עליו''עניתי בייאוש, לא רציתי שיהיה עצוב כך שכנראה אצטרך לדבר עם נאמג'ון בקשר למה שאמר לו.
''אה, כן. אתם לא יודעים אבל אחר כך ג'ין כעס על נאמג'ון, בחיים לא ראיתי אותו מאבד את זה כמו אז, הוא צעק עליו בכול כוחותיו. אבל אני חושב שצריך לדבר ב-14 עיניים עם כולם ולהשלים'' אמר ונאנח אחר דבריו.
''גם אתה וג'ימין, אתם להקה, יותר מזה אתם חברים טובים. אתם צריכים להיות בקשר ולא יעזור לריב ולהתעלם אחד מהשני, זה לא יהיה טוב בכלל'' אמר ברוגע שרציתי להרוס בגלל שלא ידע את תחתית הסיפור.
''נכון, אבל אני לא הבעיה כאן, רק אמרתי לו מה הוא עושה שמפריע לי ויצא שכעס וצעק עליי, אני לא בחרתי בזה-אבל זה כן אשמתך'' יונגי הצטרך לשיחה ונראה שגם בחר צד.
''אני לא בוחר צד אם זה מה שאתה חושב אבל קורה שחברים הכי קרובים רבים ואפילו עם חילוקי דעות רבים מאוד, אבל זה גם אשמתך, גם לג'ימין יש רגשות ודברים שאתה מפיל עליו יעצבנו אותו בדיוק כמו שמעצבנים אותך. תמצאו את עמק השווה, תעשו על זה שיחה ותפטרו את זה, לא צריך להוריד מנראות הקבוצה, ג'ין וג'אנגקוק במריבה עכשווית עם נאמג'ון, לא צריך עוד מריבות, רוב הקבוצה מתוסכלת עכשיו אז חייבים לקיים שיחה רצינית. וזה חייב להיות בזמן בקרוב למה עוד חודש מתחיל לנו סיבוב ההופעות וזה לא טוב בכלל, יש לנו גם אלבום שאמור לצאת עוד שבועיים'' אמר ואני והוסוק הסכמנו עם דבריו כי הוא צודק, זה ממש לא טוב, אבל איך אוכל להגיד שנשלים כל עוד אחד מאיתנו עדיין אוהב את ג'אנגקוק? לא יהיה סוף למריבה הזאת ואני בטוח שג'אנגקוק יפגע מכול זה, ועכשיו המריבה עם נאמג'ון לא תקל עליו עם המצב.

מותר לי להתאהב?!Where stories live. Discover now