ג'אנגקוק''אנחנו צריכים לעשות את השיחה הזאת כך'' המנכ''ל ישב מול שבעתינו, ג'ימין בצד מאחורה, לידי.
''אני כן רוצה לשמוע את מה שיש לכם להגיד, ובאותה נימה מצטער על קולי ועל תגובתי לזה, אבל אני רוצה לשמוע הסבר על כך'' הוא נראה אדיש יחסית להתנהגותו לפניי שבוע.
''נתחיל מזה שאנחנו אותם אנשים עם אותה אישיות לא משנה מה אתה ראית או מה אתה לא. הדבר היחיד שהשתנה זה הנטיות המיניות שלנו, לא שום דבר אחר'' נאמג'ון התחיל, מזל שהוא הלידר שלנו, אחרת אין לי מושג איך היינו מתמודדים בלעדיו.
''איך בכלל הבנת שאת-רגע כמה בכלל כאלה?" שאל בנימוס רגיל ועבדתי על נשימות קטנות. טאהיונג אחז בידי וליטף אותה עם אגודלו הרכה והחמה כשניסה להרגיע את קצת פעימות ליבי אבל הוא לא ידע למה אני לחוץ.
''אני, גיי כמו שאתה יודע'' ג'ימין התחיל, נראה יותר שליו משאר הפעמיים שיצא לנו לתרגל את השיחה הזאת ביננו.
''ואני בי'' יונגי הוסיף ונראה שהמנכ''ל לא הופתע. לפחות חיצונית.
''אז זה רק שניכם? בגלל זה גם אתם אלו שהתנשקתם?'' אמר וזה היה נשמע כמו הערה עוקצנית, לפחות בשבילי. הגיי.''אני חייב להגיד שזה ממש לא היה מתוכנן אבל כן, אילו דברים שנשמרים בסוד ולא נחשפים. זה קרה לכמה שניות אבל לפניך, אני יכולה להתחייב שזה לא יקרה בפנים של אחר מלבדך או מלבד שבעתינו'' נאמג'ון ענה ברצינות, כבר לפני שהתחלנו הוא אמר לכולנו שהוא לא מוותר על אף אחד בלהקה.
דמעתי מדבריו. גם ג׳ימין כשחיבק אותו בחוזקה.''אני רוצה להתנצל שזה יצא ככה'' ג'ימין קם ואמר.
''קרה הרבה בשנה האחרונה ואני בטוח שהכול השפיע, אני לא רוצה להצתדק אבל כן, יש כמה מזה ולא רק פה אלא בכול העולם. אני חושב שאתה צריך לשמוח שלא חשפנו את זה בפניי כולם, רק אתה ראית את זה ולכן מה שאני וכל שאר חבריי ללהקה מבקשים, זה רשות ממך להמשיך כלהקה ולא להתנהג כלפינו כאילו משהו השתנה, כי הוא לא'' ג'ימין אמר ברצינות ושאר הממברים הינהנו, כולל אני.''אני צריך לחשוב על זה, זה קצת הפתעה להבין שחלק מלהקת הבנים הכי פופולארית בקוריאה ומאחת המצליחות בעולם גייז'' אמר בטון קצת לחוץ, בכול זאת. גם אם הוא לא חלק מאיתנו, הוא כן דואג למוניטין הלהקה אם היא תצנח או תעלה, וזה דבר שבהחלט יכול להוביל לירידה שלנו ולסיום הקריירה.
''אז מה נוכל לסכם?" הוסוק שאל בשקט.
''אני אחשוב על הדברים שנאמרו וכמובן שאם אסכים לכך, זה ישמר בסוף שרק אתם ואני יודעים, זה ברור?!" שאל בקצת תקיפות.
''כן'' ענו כולם ביחד, אני שתקתי.''אז בסדר, אדבר איתכם כבר בימים הקרובים, לפחות אתם רק שניים, זה יהיה יותר קל להס-"
"רגע..'' קטעתי את דבריו וכולם הסתכלו עליי. מופתעים.
נשמתי עמוק וקיוותי שההחלטה שאני עושה לא טעות.
YOU ARE READING
מותר לי להתאהב?!
Romanceביטיאס הם רק להקה קוריאנית הידועה בתור קייפופ המפורסמת בכל העולם, יש להם מאות שירים עשרות אלבומים ומליוני מעריצים שאוהבים את שבעת הממברים. אך מה קורה כשפתאום אחד מהם מתוודה על רגשותיו לשני והשני איך אומרים לא יודע כיצד לקבל את זה, הוא מהרהר בזה רבות...