טאהיונג
''יש תמונה שלכם מתנשקים''
ג'ימין התפרץ לחדר ודמי קפא בעורוקיי.
''איך? ממתי? מאיפה?" שאלתי כי ג'אנגקוק לא הצליח להוציא מילה מפיו.
''כנראה שצלם עקב אחריכם וצילם אותכם כשהלכתם לחנות הנוחות, זו תמונה מלפניי שבועיים כך אמר ונראה שכל האינטרנט על זה'' יונגי נשמע כעוס ומתוסכל ביחד, זה היה דבר שאף אחד לא התכונן אליו.
''אבל זה לא הגיוני, אנחנו לא עושים מחוות כאלה בחוץ'' אמרתי למרות שארבעתינו ידענו את זה, אבל הייתי חייב להזכיר שנית.
''אנחנו יודעים, הם לא'' יונגי אמר והניח יד על מצחו בתיסכול.
''אז אפשר להגיד שזה מזוייף'' ג'ימין הציע בתמימות.
''אי אפשר ג'ימין ראית את זה, רואים שטאהיונג מנשק את ג'אנגקוק על שפתיו'' יונגי אמר ושיחרר אנחה עצבנית.
''מה?! אבל מתי זה קרה? אני לא זוכר את זה בכלל'' אמרתי בהלם והיבטתי בג'אנגקוק, מבטו נראה לא כל כך מפוקס.''מה נעשה עכשיו? למה שיזייפו תמונה כל כך טובה ומדוייקת?" ג'ימין נשמע לחוץ כל כך אז אין לי מושג כמה ג'אנגקוק יהיה לחוץ מכול זה.
''אולי יהיה למנכ''ל משהו נגד זה" יונגי הירהר לעצמו בקול.
''יכול להיות, אבל למה שירצו לזיי-זה לא זיוף'' ג'אנגקוק אמר ושתקנו.
''ז-זה לא זיוף, אני זוכר. הרחוב היה ריק, לא היו בו חלונות או רכבים. טאהיונג קנה שני צמידים זוגיים בצבע כסף וזהב עם שנת הלידה והשם שלנו ומהמחווה החמודה שלו נישקתי אותו בעדינות במיצחו, הוא אחר כך הגביר את הרמה ונישק אותי בפה נשיקה לא קצרה כל כך, אבל לא התייחסתי לזה כי לא חשבתי שמישהו יראה את זה'' לחש ונשמע מופתע מהדברים שאמר, הבטתי בו במבט של הלם.
''ג'אנגקוק אתה מבין מה קורה פה? יכולים להעיף את שניכם מהלהקה, להשמיץ אותכם ולשנוא אותכם בכול מקום שתראו את הפרצופים שלכם'' יונגי התקדם אליו וניער את כתפיו טיפה באגרסיביות.
''תפסיק להלחיץ אותו, הוא מבין מה זה אומר'' ג'ימין קרא והתקדם כדי להפריד בין ג'אנגקוק ליונגי, המצב נראה כול כך רע.
''עדיין אפשר להכחיש את זה לא?! להגיד שזה מזוייף'' ג'ימין הציע ונראה כל כך תמים פתאום.
''אי אפשר כי יכולים לבדוק את הכול, את החנות את השעה שיצאתם או חזרתם, מה קרה בשעה ובדקה המסוימת הזאת, מי הלך וזה נראה כל כך לא מזוייף'' יונגי אמר ונשמע מתוסכל אפילו יותר ממקודם, בחיים לא קרה דבר כזה.
''מה אנחנו הולכים לעשות?! אוייייש שיבלל" קיללתי ובעטתי באיזה נעל שהייתה שם, היא נתקעה בדלת.''מה זה לעזאזל?!" נאמג'ון נכנס בתזמון מושלם לחדר עם הטלפון שלו שכמובן היה עם דף הכתבה ואחריו עמדו ג'ין והוסוק.
''רוצים להסביר לי את המאורע הזה?" קולותיו של נאמג'ון נשמעו חזקים כל כך, וההרגשה שלא יקבלו אותנו בלהקה שוב הופיעה בתוכי.
מהדבר הזה ג'אנגקוק הכי חשש בפעם הראשונה שהתוודעתי בפניו ורק הרגעתי אותו שהם יקבלו.
אבל עכשיו לא נראה ולא נשמע ככה עכשיו.
YOU ARE READING
מותר לי להתאהב?!
Romanceביטיאס הם רק להקה קוריאנית הידועה בתור קייפופ המפורסמת בכל העולם, יש להם מאות שירים עשרות אלבומים ומליוני מעריצים שאוהבים את שבעת הממברים. אך מה קורה כשפתאום אחד מהם מתוודה על רגשותיו לשני והשני איך אומרים לא יודע כיצד לקבל את זה, הוא מהרהר בזה רבות...