ג'אנגקוק''אוקי, שלוש דקות עליה לבמה, כולם מוכנים?!" איש הצוות שמארגן אותנו לפני הופעות שאל, היינו בתחילתה של סיבוב ההופעות העולמי שלנו, לחץ עצום.
חזרתי על הכיוגרפיה בראשי שוב ושוב, מהסס בצעד האנרגיה של fire, היום היה חם ומזל שאנחנו מופיעים בלילה אבל עדיין, הריקודים שלנו מוציאים מלא אנרגיה ואנחנו צריכים להתכונן לזה שוב ושוב ולדת למה להתאמץ וכמה.
''ג'אנגקוק, אל תכביד על עצמך יותר מדי, תשתה תירגע, אל תתאמץ'' נאמג'ון העיר לי ונתן לי בקבוק מים.
נזכרתי לפתע בפעם האחרונה שרבנו מריבה הכי קשה מתחילת הלהקה, שנינו צעקנו ואיימנו וזה לא היה בסדר בכלל! כמובן שגם לא יפה, ולמזלינו כעבור שבוע השלמנו ולמחרת הוא וג'ין השלימו, כמובן שאני וטאהיונג עשינו את השיחה עם ג'ימין שבפעם הראשונה לא הלכה טוב...''אתה לא יכול להתנהג כאילו זה בסדר לכפות עליו את האהבה שלך'' טאהיונג צעק מצד אחד של החדר.
''הייתי שיכור אוקי לא ראיתי אותו בכלל, בקושי חשבתי על משהו חוץ מעוד ועוד ועוד, אולי תנסה להבין את הכאב שלי כבר?!" ג'ימין צעק מהצד השני של החדר.
אחד בכאב אחד בכעס.
אחד בשיברון לב אחד כמגננה.
אחד חבר טוב אחד בן זוג אהוב.
כאב לי שאני באמצע של כל זה ובקושי יכול לבחור נכון.
''תקשיבו שזה לא סיבה לפגוע זה בזה, אני יודע שלשניכם יש כוונות טובות אבל זה דבר שנושא הבחירה שלו היא שלי, ואני בחרתי בטאהיונג. אני מצטער על כך שאני פוגע בך ג'ימין, אבל המטרה שלי זה שנמשיך להיות חברים. אולי אני טאהיונג ניהיה קצת מעל לחברים אבל אתה תמיד תיהיה החבר הכי טוב שלי.
בבקשה תנסה להבין, אני בטוח שתמצא את האחד שלך שיאהב אותך באותו מידה כמוך ושישקיע בך את כל זמנו ואהבתו בך'' אמרתי ברצינות וחיבקתי אותו בחוזקה והוא פשוט התפרק על כתפי.
''אבל זה לא אתה..'' מילותיו הכאיבו לי, אבל היו נכונות. לא יכולתי להיות עם שניהם גם אם רציתי, ליבי לא בחר בו ולא יכולתי לעשות עם זה כלום, לפחות לא ככה.כעבור כמה ימים שהוא התחיל להפנים את זה דיברתי איתו לבד, בלי טאהיונג.
''אתה יודע שאני תמיד אתמוך בך בכול דבר אחר, נכון ג'אנגקוק?!" הוא ניגש אליי ואמר את דבריו.
''כן, ברור ג'ימין גם אני ככה'' שמחתי שהוא עשה את הצעד, לא היה לו את השבוע הכי טוב בעולם אבל זה היה התקדמות מבחינתי.
''אז גם עכשיו אצטרך לתמוך בך, אתה חבר שלי ואם אני באמת אוהב אותך, אני צריך לשחרר אותך. גם אם זה יהיה לי קשה'' הוא נאנח בעצבות והצמדתי לו חיבוק אוהב.
''נכון, זה יהיה קשה, אבל החברות בינינו בחיים לא תשתנה כמו לאנשים שכן מתוודים רק שהצד השני לא מחזיר אהבה אלא מתרחק'' אמרתי חושב שנייה מה היה קורה עם טאהיונג אם זה מה שהיה קורה...
''אני שמח שאתה מקבל אותי ככה, באמת'' לחשתי לאוזנו וחייכתי חיוך חושף שיניים כלפיו.
''אבל דבר חשוב אחד. דיברתי עם טאהיונג ונזפתי בו על הדרך שהוא אומר לך 'להתרחק' ממני, הוא מאוד מגונן בתור בן זוג חדש אבל עדיין הודעתי לו שאנחנו נמשיך לישון ביחד לאכול ביחד ולהיות ביחד, אז שזה לא יטריד אותך ואשמח אם תשלימו ותחזרו להיות חברים טובים'' אולי הוא הסכים לישון ביחד, אבל לא כמו שאני ישן, אלא עם בגדים. כי אני ישן בלי ורק לפעמיים עם תחתונים, מקלחות והתלבשויות הוא הוריד לגמרי מהפרק בטענה שרק לו מותר לראות את הגוף שלי, כי אני שלו. צחקתי לו מול הפרצוף בגלל הדברים והתנאים שטאהיונג אמר לי והוא היה נראה רציני אז צחקתי יותר והסכמתי לדבריו.
''אני אנסה, אם לא יפגע בכל פעם שאני נוגע בך, בין אם זה מבטים מילים או מעשים, שלא יתערב בקשר שלנו ויתעסק בקשר שלכם לעצמכם'' הוא הציב את התנאי שלו והינהנתי בחוזקה.
''אוקי, יופי אז אני אקרא לו, תחכה כאן'' יצאתי במהירות מהחדר, שועט למטה במדרגות נכנס למטבח בו טאהיונג היה בטלפון עם כוס תה וקראתי לו לעלות שנייה לחדר
''בטוח שהוא הסכים לדברים שאמרת לו?! אם אמרת את מה שסיכמנו, אני היחיד שרואה את הגוף שלך'' הוא לחש ונשק למצחי לפני כניסתינו לחדר.
''טאהיונג יכולים לראות'' לחשתי לו והיבטתי בג'ימין שישב על המיטה, נראה מהורהר.
''אני תמיד מנשק אותך באוזן או המצח, אז את זה מותר ליד כולם פה חוץ מהמעריצים'' הוא ענה וצחקתי, נעמדתי באמצע כשג'ימין קם לקראתינו.
''נו, אני מחכה'' אמרתי והיבטתי ימין ושמאל עם מבט חסר סבלנות.
''טאהיונג תתחיל..'' אמרתי בסופו של דבר כששתקו והם התחילו לדבר ולהיפתח לגבי זה, וסוף סוף להשלים והם ככה עד עכשיו.
YOU ARE READING
מותר לי להתאהב?!
Romanceביטיאס הם רק להקה קוריאנית הידועה בתור קייפופ המפורסמת בכל העולם, יש להם מאות שירים עשרות אלבומים ומליוני מעריצים שאוהבים את שבעת הממברים. אך מה קורה כשפתאום אחד מהם מתוודה על רגשותיו לשני והשני איך אומרים לא יודע כיצד לקבל את זה, הוא מהרהר בזה רבות...