Część 2

206 5 0
                                    

Kurwa!- usłyszałam w moim kierunku, chłopak stał właśnie przedemną na jego białej koszulce wylądowała moja kawa miał on ciemne warkoczyki nawet długie i kolczyk w wardze był bardzo wysoki i miał nawet spoko styl. 

Boże Meghan stop- powiedziałam sobie w głowie.

-Japierdole przepraszam nie zauważyłam cię.- powiedziałam i ze stolika obok wzięłam serwetki i zaczęłam bezskutecznie wycierać jego koszulkę kiedy dotknęłam jego brzucha był on twardy i niezwykle umięśniony dołożyłam drugą rękę a chłopak to wychwycił i uśmięchnął się. 

-Niezły co nie?- powiedział a jego kolczyk w wardze zabłysnął w słońcu a ja szybko cofnęłam ręce które chłopak złapał i położył spowtotem na swoim brzuchu JAKI ON BYŁ WSPANIAŁY.

-Przepraszam jeszcze raz oddam ci za koszulkę bo wątpię że ją uratujesz- powiedziałam i wyciągnęłam rękę po portfel. 

-Nie no mam jeszcze z 50 par- powiedział chłopak i uśmiechnął się szeroko.

-Jestem Tom, Tom Kaulitz a ty śliczna?- dodał chłopak a mnie zamurowało i byłam lekko w szoku. 

-Miller, ee Meghan- powiedziałam i cały czas patrzyłam w jego brązowe tęczówki.

-Co ty na to śliczna Meghan aby wyjść gdzieś wieczorem? Nie daj się prosić w końcu jesteś mi coś winna- powiedział Tom i popatrzył na swoją koszulkę. 

-Jasne, bardzo chętnie- odpowiedziałam ale nawet tego nie przemyślałam. 

Tom powiedział mi że o 21:00 mamy spotkać się w restauracji obok mojego domu była to moja ulubiona bardzo często tam chodziłam z moją siostrą.

-Do zobaczenia później śliczna Meghan- powiedział Tom i przeszedł obok mnie z uśmiechem. 

Zaczęłam biec do samochodu wsiadłam i zaczęłam jechać do domu, weszłam do środka i zaczęłam robić obiad dla nas Sara zdążyła już wrócić i była w swoim pokoju robiłam właśnie pancakes z czekoladą kiedy skończyłam zaniosłam talerz mojej siostrze a sama udałam się do mojego pokoju i w wyszukiwarkę wpisałam. 

Tom Kaulitz

Odrazu ukazało mi się pełno artykułów na temat jakiegoś Tokio Hotel? doczytałam później że są oni bardzo popularni w Niemczech i są zespołem muzycznym i bardzo często występują nigdy o nich nie słyszałam wyczytałam również że Tom ma brata bliźniaka nie jaki Bill a ich zespół posiada 4 członków czytałam o nich dobre 2 godziny a potem weszłam na instagrama i wpisałam ponownie imię chłopaka którego poznałam w kawiarni odrazu wyskoczyło mi jego konto miał on całkiem sporo obserwujących I BYŁ W ZWIĄZKU? to mnie totalnie zaskoczyło przeglądałam jego posty i czytałam okropne komentarze typu ,,manipulator'', że bawi się każdą dziewczyną którą ma a potem ją zostawia jak bezuczuciową zabawkę. 

Teraz to miałam wątpliwości czy chcę się z nim spotkać, przypadkowo polubiłam mu jakiegoś posta z przed ponad 3 lat odrazu moje oczy rozszerzyły się i zobaczyłam powiadomienie ,,Tom Kaulitz obserwuje cię'' ciężko było nie zauważyć mojego konta miałam przecież weryfikację i ponad 30 mln obserwujących. A potem dostałam wiadomość właśnie od niego.

tomkaulitz: O Meghan czy ty mnie stalkujesz? 

Dostałam totalnego laga mózgu czy ja go stalkuje nie pfff wcaleee.

millermeghan: Niee gdzie tam, oglądam twoje posty.

tomkaulitz: No czyli jednak mnie stalkujesz hahaha.

tomkaulitz: Widzimy się dziś wieczorem piękna? 

millermeghan: Tom a ty nie masz dziewczyny? 

tomkaulitz: No niby mam ale wiesz że ona nie musi o niczym wiedzieć.

millermeghan: Tom myślę że to nie najlepszy pomysł jeśli masz drugą połowkę to może zajmij się nią i swoim związkiem?

tomkaulitz: Wow jeszcze nikt mi tak nie przygadał

millermeghan: No jak widać ktoś musiał

tomkaulitz: Co to miało znaczyć?

millermeghan: No komentarze pod twoimi postami mówią jak widać prawdę.

tomkaulitz: Myślałem że jesteś bardziej inteligentna Meghan ale jak widać nie.

Co za dupek i kto tu mówi coś o inteligentności 

millermeghan: To nie ja puszczam się z każdą dziewczyną po kolei i nie wykorzystuje do tego swojej sławy.

tomkaulitz: A mogłabyś bo naprawdę dobra z ciebie sztuka.

millermeghan: Ta rozmowa nie ma najmniejszego sensu i nie zamierzam jej kontynuować dozobaczenia Tom.


Tom's pov:

-Fajna powiem ci- powiedziałem do Billa i pokazałem mu zdjęcie tej pięknej dziewczyny.

-Znowu kolejna Tom?- odpowiedział mi 

-Ale ona jest inna

-Tom mówisz tak o każdej, a tak poza tym to co z Kate przecież jesteście już długo razem i nawet wam się układa- odpowiedział mi Bill 

-Skąd ty ją znasz tak wógle- dodał po chwili mój brat

-Spotkaliśmy się dzisiaj, wpadła mi w oko więc postanowiłem się z nią poznać- opowiedziałem Billowi historię z kawiarni a on zakrył sobie twarz rękami.

-Kurwa muszę się z nią zobaczyć- powiedziałem i wyszedełem na taras i odpaliłem papierosa odrazu zaciągając się.



Dostałam od Toma jeszcze 6 wiadomości których nie odczytałam i usunęłam z nim czat położyłam się wygodnie na łóżku i zaczęłam czytać moją ulubioną książkę po czym zasnęłam ale dostałam wiadomość która mnie obudziła podniosłam telefon i zobaczyłam że napisał do mnie.

You wanna be my boy?- Tom KaulitzOpowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz