Było wspaniale śmiałam się i tańczyłam poznałam takiego chłopaka nazywał się Max miał brązowe włosy i tatuaże był umięśniony i wysoki razem z nim spędziłam ten wieczór kiedy skończyliśmy tańczyć chłopak usiadł na kanapie a ja usiadłam na jego kolanach zaczęłam się do niego przytulać nie wiedziałam co robię wypiłam za dużo.
-A więc Meghan powiedz mi masz chłopaka- spytał nagle
-Nie nie mam- powiedziałam popijając drinka
-Jesteś taka piękna
-A przestań- odpowiedziałam i pocałowałam go w usta było to niezwykle dziwne uczucie całował tak wspaniale, dałabym urwać sobie głowę że gdzieś już go widziałam ale totalnie nie umiałam sobie przypomnieć.
Nagle wstał i wziął mnie na ręce zabrał nas do jakiegoś pokoju i położył mnie na łóżku zamknął drzwi na klucz i zaczął mnie rozbierać ściągnął moją sukienkę i zostałam w samej bieliźnie on też się rozebrał i zaczął całować mnie po całym ciele znałam skądś to uczucie ale nie wiedziałam skąd nie umiałam sobie przypomnieć zaczął zjeżdżać coraz niżej i całował mnie po piersiach a rękę włożył pod moje majtki wsuwając powoli palce we mnie zaczęłam lekko się poruszać i jęczeć kiedy skończył wszedł we mnie delikatnie a potem lekko przyspieszył. Było widać że mu się podobało zaczęłam się śmiać i krzyczeć mocniej na co chłopak zaczął się uśmiechać.
Max pov's
Była tak piękna delikatna tak jak ją zapamiętałem i teraz była cała moja i nikt nie mógł nam przeszkodzić, było wspaniale była to jedna z moich najlepszych nocy spędzonych z kobietą pocałowałem ją w brzuch i okryłem kocem położyłem się obok niej i zasnąłem wtulony w mój nowy nabytek.
***
Obudziłam się rano w nie swoim pokoju przeraziłam się na początku nie wiedziałam gdzie byłam i nic nie pamiętałam nie miałam na sobie ubrań a obok mnie nie było Toma tylko jakiś obcy facet bolał mnie strasznie brzuch i wszystko na dole byłam w totalnie wielkim szoku próbowałam wstać z łóżka ale zatrzeszczało i obudziło tego chłopaka obok mnie.
-Dokąd się wybierasz mała ?- zapytał chłopak
-E no wiesz idę do no- powiedziałam i próbowałam otworzyć drzwi ale były zamknięte
Chłopak podszedł do mnie i zaczął składać pocałunki na mojej szyi
-Przestań!!- krzyknęłam na niego i odepchnąłam go od siebie.
-Jakoś wczoraj nie narzekałaś- odpowiedział i złapał mnie za włosy
-Natychmiast masz mnie wypuścić!!- znowu krzyknęłam
-Naprawdę mnie nie pamiętasz Meghan?- powiedział a ja popatrzyłam na jego twarz. O cholera to ten chłopak z domku znad jeziora o kurwa co on tu robił. Otworzyłam oczy bardziej a on uśmiechnął się.
-Tak myślałem, doskonale pamiętasz- powiedział i zaczął klaskać w dłonie.
Chłopak otworzył drzwi i powiedział
-Radzę ci się uspokoić i posłuchać mnie Meghan Miller jeśli teraz wyjdziesz taśma z nagraniem ze wczoraj leci do Toma Kaulitza teraz- powiedział chłopak i rzucił we mnie moim telefonem.
Postawiłam już nogę za drzwi ale cofnęłam ją jak tylko to powiedział a do moich oczu napłynęły łzy.
-Jak mogłaś mnie oszukać, wciąż jesteś z Tomem !?- powiedział i uderzył mnie w twarz rozwalając moją wargę a następnie przyciągnął do siebie i zaczął szeptać mi do ucha trzymając mocno za włosy.
-Na przyszłość radzę mniej pić i patrzeć z kim się sypia- powiedział puścił mnie i upadłam na ziemię wzięłam telefon do ręki i zobaczyłam 27 wiadomości od Toma oraz 12 nieodebranych połączeń od niego i 8 od Billa.
Od Mój kochany❤️:
-Meghan jesteś tam?
-Martwię się proszę powiedz że nic ci nie jest
-Meghan kurwa
-Proszę odpisz mi
-Przepraszam jeśli coś zrobiłem
Do: Mój kochany❤️
-Tom wszystko w porządku nie martw się nie miałam czasu przepraszam.
-Czego ode mnie chcesz? zapytałam nagle Maxa
-Pieniędzy, sławy wszystko kurwa załatwię- dodałam
-Och moja droga nie zależy mi na rzeczach materialnych chcę ciebie.
-Jak mnie jesteś jakiś nienormalny ja mam chłopaka.- powiedziałam cicho
-Jakoś wczoraj nie miałaś co nie ?- powiedział i zaczął się uśmiechać
-Byłam pijana okej? nie kontaktowałam nie myślałam co robię!- krzyknęłam ale wiem że mnie to nie usprawiedliwiało.
-A teraz wychodzę!
-Będę pisał jak coś radzę ci odpisać piękna Meghan.- dodał chłopak śmiejąc się.
CZYTASZ
You wanna be my boy?- Tom Kaulitz
Teen FictionMeghan Miller jest popularną, amerykańską modelką, która swoim pięknem przyciąga każdego tym razem padło na niemieckiego gitarzystę Toma Kaulitza, kiedy pierwszy raz się spotykają odrazu pomiędzy nimi zaczyna tworzyć się silna więź. Jednak czy ich...