Część 23

138 3 1
                                    

5 lat później.

-Tom chodź zaraz się spóźnimy!- zawołałam zapinając moją torebkę i byłam gotowa do wyjścia.

-Tom!!

-Już idę mamo- usłyszałam odpowiedź.

-Mamo kto to jest?- mój maluszek podszedł do mnie i przyniósł mi zdjęcie które odrazu wzięłam byłam na nim ja i Tom w jego samochodzie uśmiechaliśmy się do aparatu.

-A to mój drogi jest wujek Tom- odpowiedziałam i oddałam mu zdjęcie

-Tom?- zapytał i popatrzył na zdjęcie.

-Tak właśnie po nim masz imię, był dla mnie bardzo ważny- odpowiedziałam i uśmiechnęłam się.

-Czy możemy kiedyś odwiedzić wujka?

-Jasne kochanie, ale teraz musimy już iść bo spóźnisz się do przedszkola.- odpowiedziałam mu.

Po przedszkolu zabrałam Toma na cmentarz aby mógł poznać swojego wujka.

-Mamusiu gdzie idziemy?

-Chciałeś poznać wujka- powiedziałam i złapałam go za rękę.

-Wujek Bill!!!- krzyknął mały Tom i przytulił Billa stojącego przy pomniku.

-Cześć młody- powiedział Bill i wziął go na ręce a mnie pocałował w policzek.

-Co stało się wujkowi Tomowi?- zapytał a ja poprawiłam kwiaty stojące na pomniku.

-Miał wypadek kochanie- odpowiedziałam mu i poprawiłam mu jego włosy.

Bill objął mnie ręką a ja oparłam moją głowę o jego ramię i zostaliśmy tak wpatrując się w pomnik na którym widniało śp. Tom Kaulitz.


You wanna be my boy?- Tom KaulitzOpowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz