Część 15

127 2 0
                                    

 Do koncertu zostało 30 min wzięłam prysznic razem z Tomem, zrobiłam makijaż i wyprostowałam włosy ubrałam się podobnie do mojego chłopaka wyglądało to tak:

 Do koncertu zostało 30 min wzięłam prysznic razem z Tomem, zrobiłam makijaż i wyprostowałam włosy ubrałam się podobnie do mojego chłopaka wyglądało to tak:

Ups! Ten obraz nie jest zgodny z naszymi wytycznymi. Aby kontynuować, spróbuj go usunąć lub użyć innego.


Tom powiedział że bardzo ładnie i udaliśmy się na scenę, ludzie od razu zaczęli krzyczeć i skakać było ich naprawdę dużo chwyciłam za mikrofon.

-Dzień dobry Berlin!!- krzyknęłam

-Jak się bawicie!- dodałam po chwili

Nagle z głośników zaczęła lecieć piosenka Scream od razu zaczęłam śpiewać i chodzić po scenie Tom ciągle się na mnie patrzył i uśmiechał grając na gitarze łącznie zaśpiewałam 8 piosenek kiedy skończyłam chwyciłam mocniej za mikrofon.

-Dziękuję za dzisiaj byliście naprawdę cudowni!!- powiedziałam a raczej krzyknęłam nagle zauważyłam że Tom zaczął iść w moją stronę objął mnie w talii i pocałował namiętnie w usta wszyscy od razu zaczęli krzyczeć w naszą stronę. Tom chwycił mnie za rękę i wyszliśmy na kulisy. 

Wychodząc zaczęliśmy podpisywać plakaty płyty i robić zdjęcia z fanami ale tylko przez chwilę jeszcze dzisiaj musiałam polecieć do Stanów Zjednoczonych na pokaz mody spakowałam 2 duże walizki i Tom odwiózł mnie na lotnisko niestety nie mógł ze mną pojechać bo musiał się zająć wciąż chorym Billem dał mi buziaka i mocno przytulił mówiąc że bardzo będzie tęsknił a jechałam tam tylko na 2 dni.

Lot minął nawet spokojnie miałam miejsce przy oknie, wysiadłam z samolotu i czekał na mnie mój szofer który wziął moje walizki i otworzył mi drzwi do samochodu nagle dostałam wiadomość.

Od Mój kochany❤️

Mój kochany❤️: Hej misia i jak tam?

Wszystko dobrze Tom a u ciebie ?

Mój kochany❤️: tęsknię za tobą bardzo..

Ja też kochanie..

Mój kochany❤️: Kiedy wracasz?

Chyba za dwa dni ale nie jestem pewna na razie muszę lecieć kocham cię bardzo❤️

Mój kochany❤️: Ja ciebie też myszko❤️❤️

Wysiadłam z samochodu i udałam się do hotelu zabrałam kartę z recepcji i weszłam do mojego apartamentu był on na 23 piętrze i miał niesamowity widok na całe Los Angeles od razu położyłam się na łóżku i zadzwoniłam do Kate miałyśmy się spotkać w hotelu ale ciągle jej nie było.

-Cześć kochana gdzie jesteś ?- powiedziałam wkładając ubrania do szafy.

-Właśnie wchodzę do hotelu- odpowiedziała zdyszana dziewczyna

-Przyjdź do mnie do pokoju 532- powiedziałam

-Lecę- dodała i rozłączyła się

Po 20 minutach usłyszałam pukanie do drzwi Kate rzuciła mi się na szyję i dała buziaka w usta mocno mnie przytulając przyniosła ze sobą szampana i zaczęłyśmy pić i plotkować śmiałyśmy się i butelka była pusta..

Zaczęłyśmy się szykować na pokaz miałyśmy ubrać elegancko i tak to wyglądało:

Zaczęłyśmy się szykować na pokaz miałyśmy ubrać elegancko i tak to wyglądało:

Ups! Ten obraz nie jest zgodny z naszymi wytycznymi. Aby kontynuować, spróbuj go usunąć lub użyć innego.

22:35

Byłyśmy już po nie byłam jakoś mocno zmęczona więc pojechałyśmy na imprezę do klubu ubrałam krótką skórzaną sukienkę klub był ogromny od razu zamówiliśmy pełno shotów które wypiłyśmy naraz. Dostałam jakieś wiadomości ale odczytałam tylko

Mój kochany❤️: I jak tam misia?

Odczytałam i wyrzuciłam telefon na kanapę i udałam się na parkiet byłam tak najebana że nie kontaktowałam ocierałam się o różnych chłopaków tak samo jak Kate.

Tom pov's

-Chyba jest na mnie zła- powiedziałem do Billa

-Za co niby pewnie nie ma czasu nie martw się tak jest już pełnoletnia- odpowiedział mi mój brat

-Za to że nie zadzwoniłem ale mieliśmy próbę.

-Zadzwoń teraz- powiedział Bill

Wybrałem numer do Meg ale nie odbierała telefonu dzwoniłem do niej 4 razy aż w końcu odpuściłem i poszedłem zapalić zastanawiając się co może teraz robić po 30 minutach ponownie wybrałem jej numer ale również nie odebrała wziąłem szklankę i nalałem sobie whisky patrząc na kominek zmartwiło mnie to trochę.


You wanna be my boy?- Tom KaulitzOpowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz