Tüm aksilikler bir anda oldu telefonların sinyali çekmeyince Yağız Demir'i arabadan çıkmak zorunda kaldı onun kolunu omzuna atarak yürümesine yardım etti. Yola kadar çıkmak zorundalardı aksi halde işler hiç iyiye gitmeyecekti. Demir her adım attığında yüzünü buruşturdu canının acıdığını belli etmek istemiyordu üstelik Yağız'ın ona acımasını asla istemiyordu.
''O adamın peşinden niye gitmiyorsun?'' dedi acıyla dişlerini sıktı canı gerçekten acıyordu. Ama şaşırdığı konu ise ona yardım etmesiydi.
''Sence'' zaten sinirliydi elindeki tek kanıtta elinden kayıp gitmişti.
''Bana yardım etmek zorunda değilsin. Senin yerinde olsam elimdeki tek kanıtın peşinden giderdim'' Demir onu zorlamaya devam etti. Yağız ise her ne olursa olsun onu asla bu halde bırakmazdı. Bunun onunda bilmesi gerekirdi
''Seni bu halde bırakamam''
''Beni düşünüyormuş gibi yapma'' adım atmayı bırakıp ona dik dik baktı ikisi de 7 yıl önceki insanlar değildi.
''Komik olan ne biliyor musun? Bunu yapanın Baban olduğunu biliyorsun ama yinede susuyorsun komik olan bu işte'' Yağız oldukça sertti. Onu da anlamıyordu. Artık hiç birşey anlam veremiyordu. Demir kaşlarını çattı.
''Ne o yine bağıracak mısın?'' diye sordu zaten canı acıyordu bir de Yağız canını sıkmaya devam edince daha çok katlanıyordu. Demir daha sonra devam etti. '' Katilin oğlu diye bağır. Bağır hadi'' sinirle omzundaki elini çekti. Ayakta tek başına durmayınca kendini ağaca yasladı.
''Saçmalama''
''En çokta beni babamla kıyaslamandan nefret ediyorum. Arkadaşlıgımız bir çöpmüş''dediğinde Demir'in içindeki kırgınlığı öfkenin asıl sebebini duyunca Yağız bir an afalladı. Demir o kadar sinirliydi ki her yeri yakıp yıkmak istiyordu.
''Bu konuşmayı daha sonra yaparız ama şimdi degil'' dedi kanayan bacağına baktı iyi görünmüyordu. Yanına yaklaştı yardım etmek için.
''Çek elini üstümden'' Yağız'ı gögsünden iterek uzaklaştırdı. Ağaca tutunarak kendi başına tek ayağının üstünde yürümeye zorladı.
''Ne yapıyorsun tek başına bu halde yürüyemezsin'' diyerek onu durdurmaya çalıştı.
''Senden yardım alacağıma ölürüm daha iyi''
''Zaten daha fazla kan kaybetmeye devam edersen olacak. Tutun hadi bana'' Yağız yürümesini engelleyerek karşına dikildi. Neden kendini düşünmüyordu.
''Defol git hadi. Babanın katilinin oğluna yardım mi edeceksin?'' sorusuna karşı duraksadı. İltiraf etmeliydi ilk zamanlar öyle düşünüyordu ama şimdi...
''Ben eskiden arkadaşım dediğim adama yardım edicem. Şimdi kapaçeneni ve bana yardımcı ol'' inatla yanına gelip kolunu omzuna attı. Eski güzel anılarını unutamazdı bunu hiç bir zaman yapmadı.
''İnsan arkadaşını bir günde harcar mı peki?'' Demir'in bir anda gözleri kararmasıyla eliyle ağaca tutunmaya çalıştı.
''Demir. iyi misin?'' Yağız endişeyle Demir'e baktı.''Çok fazla vakit kaybettik. Tutun hadi bana'' Yağız tekrar elini omzuna attı ve yürümesini sağlamaya çalıştı. Ama Demir tek bir adım atar atmaz acıyla inledi
''Yağız ben daha fazla yürüyemem. Çok fazla acıyor'' terlediğini fark etti. Kendini sıktığının farkındaydı ama dayanmalıydı.
''Yürürsün tüm ağırlığını bana vermeye çalış'' tekrar yürümeye zorladı ama Demir daha fazla dayanamadı ve kendini yerde buldu.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
ZAYIF
Teen Fiction''Katilin oğlu'' dedi oldukça kızgındı. Daha sonra devam etti.''Yine Katilin oğlu diye bağıracak mısın yoksa'' ''Babam öldü benim''bunu sözü söylemek bile canını yaktı. ''Arkadaştık biz'' ona kırgındı. ''Baban babamı öldürdü'' ''Bana da mı katil diy...