Call Me Back

3.6K 209 27
                                    

Hejka! Witam z powrotem!

Ktoś się stęsknił za naszymi hokeistami z Toronto? Bo ja tak, i to bardzo!

Tym razem będzie nieco inaczej, bo to ONA będzie grać w hokeja. Jak się pewnie już domyśliliście, ta część należy do Josie.

Co znajdziecie w środku:
🍋 hokeistka x bokser
🍋 córka znanego hokeisty
🍋 studentka weterynarii x programista
🍋 tajemnica
🍋 forbidden love
🍋 he fell first but she fell harder
🍋 unexpected love interest

Zapraszam was na mojego twittera (_niccellee_) i tiktoka (niccellee) gdzie będą pojawiać się fragmenty, które umilą wam czekanie na nowe rozdziały 🤭

Publikację rozpoczynamy 25.05, także możecie dodawać książkę do biblioteki, a my widzimy się za kilka dni!

Kocham was! Do zobaczenia! ❤️

#CMBwatt

Ps. Nie mówcie, że CMB to ostatnia części serii, bo ostatnio plany się zmieniły, a przed nami jeszcze kilka historii do opowiedzenia 🤭

***

„Josie, błagam cię, oddzwoń do mnie..."

Jordan Jervey od dwóch lat jest w szczęśliwym związku, jednak ostatnio coś zaczyna się w nim psuć. Kiedy przychodzi na mecz swojej dziewczyny - Cassie, zamiast skupić się na jej grze, zawiesza wzrok na jej przeciwniczce, a później aż do końca rozgrywki nie potrafi oderwać od niej spojrzenia.

Pech chce, że dziewczyna podoba się również jego przyjacielowi, a on nie kryje się z tym, że chce poderwać hokeistkę. Jordan jednak się tym nie przejmuje i w tajemnicy przed wszystkimi, spotyka się z Josie. Kiedy jego związek z Cassie się rozpada, on całkowicie poświęca uwagę młodej Lowen.

Josie Lowen gra w hokeja od dobrych kilkunastu lat. Kiedy miała dwanaście lat dołączyła do damskiej drużyny w klubie jej ojca i od tamtej pory hokej jest dla niej drugą najważniejszą rzeczą w życiu. Nie wiąże z nim przyszłości, a gra jest dla niej tylko hobby.

Kiedy poznaje Jordana nie jest do końca do niego przekonana. Chłopak wygląda na takiego, który lubi sprawiać problemy, a to, że hobbystycznie trenuje boks w niczym nie pomaga. Jednak z czasem odkrywa, że pod tą otoczką „złego chłopca" kryje się naprawdę fajny facet.

Szkoda tylko, że chłopak przez większość część ich znajomości ukrywa przed nią sekret, który jak wychodzi na jaw, burzy wszystko, co do tej pory zbudowali.

Ograniczenie wiekowe: 16+

CALL ME BACK | Hockey girls #1Opowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz