_*_*_*_*_*_*_*
Jisung' un ikinci, okulun ilk haftası bitmiş, öğretmen ile öğrenciler Jisung' a alışmıştı. Sincap çocuk ise yarım yamalak sınıfı tanımıştı, ve bunda Felix' in çok yardımı vardı. Çilli olan bu küçük meleğin yanından bir hafta boyunca ayrılmamış, ayrılmamakta da kararlıyıdı. Çilli olan sayesinde sınıftaki çoğu kişiyi tanımıştı.
Jisung bu ilk hafta da okulu kavramıştı, pazartesi, salı ve çarşamba günleri 16:10 da dersleri bitiyordu ve perşembe ile cuma günleri 15:25 de bir ders eksik şekilde bitiyordu. Buna ek olarak cuma günleri, altıncı saatten sonra öğle yemeğine giriyorlardı, saat 13:00 de girip 14:00 de bitiriyorlardı. Cuma günü öğleden sonrada sadece iki saat ders işleniyordu ve oda resim olduğu için şanslılardı.
(Kendi okulumu kopyaladım🤫🤭)
Şu an da öğleden sonraki derse girmişlerdi. Tüm sınıf dikkatli bir şekilde matematik öğretmeni olan Direnji' yi dinliyordu. Bütün öğrenciler tüm odağını Direnji' yi anlamak için kullanıyordu, öğretmen soruyu bitirip çocuklara döndü.
Direnji' yi dikkat ile dinlemelerine rağmen, bir süre sonra ne dediğini anlamaz olmuşlardı. Aslında sınıfları matematikten anlayan bir sınıftı, ama tatilden yeni çıktıkları için odaklarını bulmak onlar için biraz zordu.
Direnji bey çocukların ifadesiz suratlarını görünce konuştu, "anladınız mı çocuklar ?" Adam o kadar nazikti ki, öğrenciler ona hayır demekten utanıyordu. Kim siker üçgenin iç açılarının toplamını, Minho göz devirmişti. Bunu dışından söylemiyi o kadar istiyordu ki, ama Direnji i' yi de üzmek istemiyordu. Kimseden ses çıkmazken boğuk bir ses yükseldi,
"Cos2x+y²' den sonrasını anladıysam Arap olayım."
Minho önündeki sıranın cam tarafına baktığında, Jisung elini yanağına koyup, tahtaya üzgün bir suratla bakıyor olduğunu fark etti. O ve sınıf, Jisung' un dediğine gülerken, Jisung kafasını elinden kaldırıp Jeongin' e baktı.
"Jisung' un Arap olmaması için bir daha anlatayım o zaman, iyi dinleyin bu sefer daha yavaş anlatacağım." Direnji Jisung' a gülerek söylemişti bunu.
"Ben onu dışımdan mı söylemişim..." Jisung' un sesi sonlara doğru kısılsada herkes anlamıştı ne demek istediğini. Arkadaki Sunoo hariç... Uyuyor olma ihtimali bayağı yüksek. Derslere kafasına takmıyor ama bir şekilde yüksek alıyordu, şu an kesinlikle 43. Rüyasını görüyordur.
"Malesef biraz öyle oldu, ama anlamadığın yeri söylemen iyi bir şey." Ve Direnji hoca, tekrar soruyu anlatmaya başladı. Yavaş ve anladıklarından emin olarak devam ediyordu bu sefer. Ve kesinkle, bu kez başarılı olmuştu. Öğleden sonra matematik o kadar bunaltmıyordu, ama uykunun bastırdığıda bir gerçekti.
^^
Hyunjin' ler okul bitip de yurda geldiklerinde, üstlerini değiştirip kendilerini yatağa atmışlardı.
Jisung yatmak yerine suyun altına girmeyi tercih etmiş ve kıyafetlerini secip duş almak için banyoya girmişti.
Normalde bir saat suyun altında kalsa yetmezdi ama diğerlerininde girme ihtimaline karşı, bu iki haftada hep yatığı gibi yirmi dakika da çıkmıştı. İlk duş almak istesede, sonradan saçını da yıkamıştı.
Üstünü pijama giymek istemişti ama akşam yemekhaneye inecekleri için bebek mavisi bol bir kazak, altına mavi bir bir eşofman giydi. Saçını kurutmaya üşendiği için havlu ile kurulaya bildiği kadar kuruladı. Bütün su havluya toplanıpta saçı sadece nemli kalınca yatakların olduğu odaya girdi.
Seungmin gökyüzüne benzeten çocuk içeri girince ona gülümsedi, Hyunjin ve Jeongin gibi bir saat banyoda kalmadığı için Jisung' dan memnundu. Sincap çocuk yatağına ilerlerken, Seungmin banyo yapmak için yatakların bulunduğu odadan çıktı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Kısasa Kısas |Minsung✓✓
FanfictionJisung lise için Busan' dan Seul' e annesinin ısrarları ile gider. Oraya gittiğinde kalacağı yurdun iki bloğu vardır. Her iki blok da birbirleri ile anlaşamazlar. Ve Jisung sanki bunu gidermek için gelmiştir. O anlaşmazlıkları hiç fark etmez çünkü h...