Prolog

233 11 8
                                    

Czerwiec 2023.

Edgar:
Życie to coś co jest bardziej szare niż papier w szkolnym kiblu. Byłem prześladowany przez innych przez całe życie. Od pierwszej do ósmej klasy. Żeby uniknąć tego po raz kolejny, rodzice postanowili się przeprowadzić. Mój tata pracuje za granicą więc i tak ez bo go nie będzie, a mama pracuje z nim więc Ezzz razy 2.

Mam też siostrę bliźniaczkę, Colette, która jest totalną świruską. Ogólnie jestem Emo boyem i dlatego mnie prześladowali, choć nie wiem co w tym złego. No dobra wyglądam jak świr ale... No właśnie nie ma ale. Po prostu jestem pierdolonym debilem o imieniu Edgar.

Tak w ogóle przeprowadziliśmy się do Brawl Stars City. Wreszcie dostałem oddzielny pokój od tej wariatki. Były wakacje więc siedziałem w domu 24/7. W tym czasie Colette poznawała nowe koleżanki, które będą chodzić z nami do szkoły.

Poznała trzy. Pierwsza z nich to Janet.
Druga Maisie, a trzecia to Lola. Podobno Maisie i Lola to lesby, ale to ukrywają. Janet jest różowowłosą dziewczyną, która chodzi na jakieś kaskaderskie zajęcia, Maisie jest ciemnoskórą laską o białych włosach! Tak dla mnie to dziwne, ok?
A oprócz tego jest piromanką. Lola to dziewczyna o zielonych włosach i lekkim ego. No dobra nie lekkim. A tak to wydają się spoko, ale i tak wolę nikomu nie ufać. Tak na wszelki wypadek.

Wrzesień 2023.

Edgar:
Wstałem do nowej szkoły z wielką... Niechęcią. Za to Colette z wielką przyjemnością.

Z Colette jesteśmy bliźniakami, ale jesteśmy zupełnie inni. Ja jestem zamknięty na świat, a ona otwarta.
- Hej słuchasz mnie?- zapytała.
- Nie, a co?- odpowiedziałem.
- Dzisiaj Lola będzie mnie zapoznawać z jej przyjaciółmi ty też idziesz- rozkazała.
- Chyba cię dupa boli, jeśli myślisz, że pójdę na spotkanie towarzyskie z jakimiś pajacami- powiedziałem - bo nie pójdę na pewno!
Dalej zrobiłem sobie kreski i pomalowałem linię wodną czarną kredką. Ubrałem rękawiczki żeby zakryć ślady po cyrklu, a na wszelki wypadek żeby nikt nie zauważył, że jestem bratem Colette ubrałem szalik.

Gdy byliśmy już w szkole zauważyłem, że pałęta się tam dużo ludzi. Nawet nie zauważyłem, że wbiegł we mnie jakiś typ, w miarę przystojny typ...

...
Hejo to moja książka mam nadzieję, że się podoba.
🍀Uszanowanko🍀

Czy mogę ci zaufać?| Edgar × FangOpowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz