Rozdział 16

59 3 0
                                    

Fang:
Dzisiaj losowanie na mikołajki. Mam nadzieję, że nie wylosuję Chestera 💀.

Siedziałem u Edgarka w domu, ponieważ nie zamierzam go zostawić samego. Przeglądałem sobie Instagrama żrąc popcorn.

Nagle zacząłem oglądać jakiś filmik, gdzie jakaś laska obraża inne dwie dziewczyny. Chwila, to jest Melanie!

Tytuł filmiku to było: "Jakaś lala obraża te dwie s*ki". Komentarze były raczej różne.

"Ale sigma"

"To jest siostra tego świra"

"Nagrabiła sobie"

"Ale kozak. Jak się nazywa?"

"Myślicie, że można się z nią umówić?"

"Sigma"

"Melanie to sigma"

"Dobrze tak tym sukom"

Czyli ludzie chcieli się z nią umówić?

- Co robisz?- zapytał Edgar.
- Oglądam filmik jak Melanie odpowiada jakimś laskom, że mają się odpierdolić od jakieś innej.
- Czyli już ma kogoś po Cameronie?
- A nie mam pojęcia.
- To zadźwoń do kogoś, na przykład do Maisie, ona na pewno jest na wagarach.
- Spoko.

- Siemka niepełnosprawny murzynie.
- Siemanero chiński geju, czego chcesz?

- O co chodzi z tym filmikiem z Melą?
- A chuj wie- powiedziała po czym, chyba zaciągnęła się petem.

- Ty palisz? Marlboro czy Winston?
- Ja palę tylko E-pety, najlepsze arbuzowe. Lola pali Marlboro.

- To kto tam z tobą jest, bo na pewno jesteś na wagarach.
- Jestem tu z Lolą i Amber.
- A Amber co pali?
- Też e-papierosy, chyba Dragon Fruit.
- Po ludzku, dziewko, po ludzku. Smoczy Kurwa Owoc.
- Dobra, muszę kończyć, bo jest przerwa, a nie chcę żeby ktoś nas przyłapał.
- Miłego spierdalania.
- Miłego gejowania.

Noi się rozłączyła. Nic nam nie dała ta rozmowa. Ekstra. Mam ochotę na popcorn.

- Eddie...
- Czego kurwa chcesz?
- Mam ochotę na popcorn.
- To sobie idź do sklepu. 
- Nie mogę cię samego zostawić, a to oznacza, że musisz iść ze mną.
- Podaj chodź 1 argument, po co mam tam iść.
- Bo lubisz pić monstery.
- Kurwa idziemy.

Poszliśmy do pierwszego lepszego sklepu. Trafił się Lewiatan. ✨Do LeWIaTanA  JeDEn KrOK, JEdeN JeDYnY. KrOK NIc WiĘcEJ✨.

Edgar sobie wziął koszyk i pakował dużo rzeczy. No tak to ja płacę. Spakował żelki, czekoladę i 2 białe monstery. Ja wziąłem popcorn, popcorn i monstera mango loco.

Na kasie był jakiś facet. Student, który ma dość życia. Nawet nie spytał o dowód po prostu nam sprzedał monstery.

Poszliśmy sobie do domu rodzeństwa.
Walnęliśmy się na kanapę. Nawet nie zauważyłem, że zasnąłem...

Colette:
Dzisiaj losowanie na mikołajki. Muszę wrócić do domu się trochę ogarnąć. Mamy spotkanie o 18.00 w galerii, a jest 15.00.

Gdy weszłam do domu to po raz kolejny zobaczyłam chłopaków, którzy spali. No cóż...

Musiałam zrobić im zdjęcie. Kiedyś dam im album podpisany: "Zdjęcia Edgara i Fanga jak śpią".

Nie chciałam ich budzić, więc po prostu usiadłam obok nich, ale z paczką chipsów.

Na dźwięk otwieranie paczki wstał Fang. Biedny pewny myślał, że to popcorn. Ale i tak chciał dostać chipsy.

- English or spanish, skurwysynie?- zapytałam.
- Jestem gejem, więc mogę sobie pozwolić na chipsy. A to skubaniec.
- Ale jednego.
- Spoko.

No kurwa, to miał być jeden, a on se wziął całą pięść. A pięści nie ma małej, jak penisa, znaczy co... Edgar na pewno wie. Znaczy co...

Melanie:
Wróciłam do domu z Yassmine. Mamy robić sobie włosy, więc przy okazji sobie pogadamy.

Wiebierałyśmy sobie farby do włosów. Yassmine wzięła jasny brąz, a ja czerwony i różowy.

- Gramy w 5 pytań?- zapytałam.
- Oki.

(aut: wiem, że to jest grą w 20 pytań, ale mi się nie chcę ok?)

- Dobra, ja zacznę. Kim chcesz być w przyszłości?
- Chciałabym być może właścicielką sklepu z ubraniami, albo może cukiernikiem.

-A teraz ja, jakaś rzecz, o której nie wiedzą twoi rodzice - zapytała Yassmine.
- Kiedyś poszłam sama na Paradę Równości i tam poznałam Camerona, on był jako jedyny w moim wieku. Miałam 14 lat.  Myślałam, że byliśmy sobie przeznaczeni, ale pomyliłam się... Trudno.

(M- Melanie, Y- Yassmine)

M- Twoja ulubiona postać filmowa?
Y- Zdecydowanie Elodie z "Damy".

Y- Skoro byłaś na Paradzie Równości, to jakiej jesteś orientacji seksualnej?
M- Jestem Biseksualna.

M- Jak odkryłaś, że jesteś lesbijką?
Y- W sumie to od zawsze wiedziałam, że jestem inna, a wszystko się wyjaśniło jak w wieku 13 lat, znalazłam lalkę Barbie i stwierdziłam, że chciałabym być pomiędzy jej cyckami.

Y- Jak odkryłaś że jesteś BI?
M- Zawsze lubiłam dziewczyny i chłopaki. Aż w końcu odkryłam, że zakochałam się w mojej koleżance.

M- Wyjdźmy może z tych tematów. Jakiego koloru nigdy byś sobie nie zrobiła na włosach?
Y- Nie wiem, ale chyba szarego.

Y- Umiesz podcinać włosy?
M- No umiem.
Y- To mi obetnij, proszę. Do ramion.
M- Oki.

M- Co lubiłaś oglądać jak byłaś mała?
Y- Lubiłam oglądać Hannah Montanę i Truskawkowe Ciastko.

Y- Kim chcesz być w przyszłości?
M- Albo Fryzjerką, albo kosmetyczką.

-Dobra już kończymy. Ilość pytań nam się skończyła.- powiedziała Yass. - chyba założę sobie koraliki na przednie pasemka.
- Okej to masz tutaj koraliki.

------------------------------------------------

------------------------------------------------

Ups! Ten obraz nie jest zgodny z naszymi wytycznymi. Aby kontynuować, spróbuj go usunąć lub użyć innego.

Tak wyglądają dziewczyny po metamorfozach

Ups! Ten obraz nie jest zgodny z naszymi wytycznymi. Aby kontynuować, spróbuj go usunąć lub użyć innego.

Tak wyglądają dziewczyny po metamorfozach.

Jako szanująca się Waksiara muszę powiedzieć 2 rzeczy:

1). Ich donaty są pyszne 🍩.
2). Bay, Bay 🩷💋

Czy mogę ci zaufać?| Edgar × FangOpowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz