Feride'den:
"NE!?" Diye bağırdılar hep birden.
"NASIL YAA!!??" Diye bağırdı Sıla'da.
Ahmet'te gülerek elini belime yerleştirdi. Ben de aynı şekilde gülerek, elimi beline sardım.
"Evet.." Diyebildim yalnızca.
"LAN SİZ KÜSMEDİNİZ Mİ!? Dedi Mert.
"Ben sana demedim mi lan AhFer öyle kolay kolay bitmez diye!?" Dedi Yiğit, Mert'e.
"Siz ciddi misiniz!?" Dedi ablam.
"Lan sakin olun! Evet, ciddiyiz ve sevgiliyiz!" Dedi Ahmet.
Ben de güldüm.
"Ya gelin, sarılacağım!" Dedi Sıla.
"Oyy aşkım benim." Diyerek sarıldım.
"Bak işte, daha baştan.. Bana hiç bu kadar içten aşkım demedi!.." Dedi Ahmet'te.
"Sus abi! Feride'nin ilk aşkı benim!" Diyen Sıloş'uma hak vererek güldüm.
"Hele gel Ahmet, ben de sana sarılacağım yav!" Dedi Haldun ve Ahmet'i çekip sarıldı.
"Çekil lan! En büyük destekcileri bendim, ben!" Dedi Mert, Haldun'u iterek.
"Benim sevgilim neydi, pardon!?" Dedi Tuğçe.
"Ay tamam! Herkes AhFer'ci! Ama en büyük benim!" Dedi Aysude.
Herkes bize sarılmaya başladığında sonu gelmeyen bir döngüye girmiştik...
Ahmet'ten:
Sonunda herkese söylemiştik! Yani yakın arkadaşlarımıza en azından.
"Ya of! Şunların asaletine bakın be!" Dedi Sıla karşımızdan, Ahmet elini omzuma atmış sarılırken.
Güldük.
"Off çok garip ama.." Dedim.
"Size mi garip, bize mi ablacığım!? Sen dün akşam, Burak'la sevgili olmaya çıktın evden ama Ahmet'le sevgili olmuşsun! Olaya bak." Dedi ablam.
"Ya evet abi! Artık anlatır mısınız!?" Dedi Sıla'da.
"Ya şimdi-"
"Dur dur!" Diyerek kesti Mert, Ahmet'in sözünü.
"Cips, mısır falan var mı öyle dinleyelim. Aşk hikayesi anlatacak adam bize!" Dedi.
"Ya Mert, bir sus!" Dedim gülerek.
"Neyse!" Dedi Ahmet.
"Bu enayi ben bunu kaçırmasam cidden gidip de o Vurak Burak'la sevgili olacakmış bir kere, o ayrı." Dedi Ahmet.
"KAÇIRMAK MI!?" Dediler hepsi aynı anda.
"Oğlum, kızı kaçırdın mı!? Oha a*k!" Diyerek ayağa kalktı, Yiğit.
Fazla heyecanlılar sanki?
"Ayırca enayi sensin, aşkım." Diyerek Ahmet'e döndüm.
Evet, ben orada kalmıştım.
"Bir tanem, kusura bakma ama Burak'la sevgili olana ben enayi derim şimdi." Demesiyle çocuk gibi omuz silktim.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
AhFer"Kırmızı Limon" (Yarı Texting)
Fanfic!'Kırmızı Limon' ismindeki ilk ve orijinal kitaptır! Kesit~ Gözlerim dudaklarına kaydı. Aynı şeyin onda da olduğunu fark ettim.. Buradan sonra ya mantıklı düşünecektim ya da şu âna kadar yaptığım gibi hiçbir şey düşünmeden devam edecektim... Aramızd...