,,Prečo si mi dala vaše dieťa do rúk?" Spýtal som sa.,,Pretože som chcela." Odvetila.
,,Neprišiel si len tak." Rozmýšľal Daeron.
,,Nie. Niečo sa deje. Získal som voľnosť ale odkedy pri sebe nemám Nyx, moje schopnosti opäť ožívajú. Nedokážem ich mať pod kontrolou. Ovládnu ma. Zatiaľ som ich vždy dostal pod kontrolu ale vždy to je ťažšie. Bojím sa, že niekomu ublížim." Vzdychol som a sledoval nevinnú tvár Daryinho syna.
,,A teraz si v poriadku?" Daeron sa na mňa pozrel trochu s obavami.
,,Áno. Teraz som ale ide o to, že to raz neovládnem a moc ovládne mňa. Chcem aby ste ma opäť uväznili." Pozrel som na nich.
,,Teraz si získal slobodu. Voľnosť. Neuväzníme ťa tam." Zamietla to Darya.
,,Darya, bude po mojom. Poznám svoju moc. Nechcem ublížiť ani vám a ani Nyx a nášmu dieťaťu." Dopovedal som a mlčal.
Nášmu dieťaťu. Opakoval som si v hlave. Nyx som stratil. Nikdy ju nezískam späť a bez nej už nikdy nenájdem rovnováhu medzi mnou a schopnosťami.
,,Tak to bude najlepšie." Šepol som si popod nos.
,,Čo?" Daeron prekvapene pozrel.
Všetko mi v hlave zapadlo dokopy. Nyx mi nikdy neodpustí to, čo som spravil. Nevráti sa ku mne. Ako by mohla? Som monštrum. Zabil som jej rodinu a tajil jej veľa podstatných vecí.
Pokiaľ budem nažive, ju a aj dieťa vystavím nebezpečenstvu. Nechcem im ublížiť.
Loriana som podal Daeronovi do náručia a otočil sa na Daryu. ,,Nebudem ju hľadať."
,,Prečo nie?" Nechápala.
,,Nyx mi nikdy neodpustí to, čo som spravil. Nikdy sa ku mne nevráti. No ja bez nej nedokážem držať temnotu pod kontrolou." Vzdychol som.
,,Kam tým mieriš?" Darya znervóznela.
,,Bude to tak najlepšie. Všetci budú v bezpečí, vrátene Nyx a môjho dieťaťa, Darya." Pokrútil som hlavou.
,,Nie! Nespravíš to! Ani nad niečim takým hlúpym nerozmýšľaj, Kyrell!" Zkríkla.
,,Nerozumiem." Ozval sa Daeron.
,,Chce sa zabiť!" Rozhodila rukami.
,,Ide o bezpečie mojej rodiny, Darya. Budete v bezpečí aj vy ostatní. Bude to tak najlepšie." Vystrel som sa.
,,Musí byť nejaké iné riešenie." Zamračil sa Daeron.
,,Nie je ti to jedno? Snažil som sa ublížiť každému z vás." Zdvihol som obočie.
,,Stojím si za tým, čo som povedal. Minulosť nech zostane v minulosti. Ja aj Darya sme ti dali novú šancu." Vystrel sa.
,,Pomôžeme ti ju hľadať." Rozmýšľala Darya.
,,Nie, je to zbytočné. Nevráti sa ku mne. Rozhodol som sa a moje rozhodnutie nikto nezmení." Vzdychol som.
,,Ale-.. ale-..." Darya hľadala rôzne odpovede ako mi to vyhovoriť ale zbytočne.
,,Rozhodol som sa," oči mi zčernali. ,,Musím ísť. Musím odísť."
Premiestnil som sa naspäť na moje územie a objavil sa v lese. Spadol som na kolená. Temnota zo mňa začala vyšľahávať v podobe čierneho dymu a hromadila sa okolo mňa. Oči mi preblikávali z čiernej farby na červenú a naopak.
Opäť sa ma snažili ovládnuť. Vzpieral som sa im. Snažil sa dostať to pod kontrolu a podarilo sa mi to.
Nadobudol som plnú silu a sadol si na zem. Bol som unavený. Naháňal som niekoho, kto o to nestojí. Myslel som si, že to pochopí. Sám som nebol pripravený o tom hovoriť.
Áno, mal som jej to povedať sám ale všetko bolo tak krásne, že som sa bál to pokaziť. Pokazilo sa to aj tak.
Svoju Nyx už späť nedostanem. Je neskoro.
Preto bude lepšie ak nebudem ja a ani žiadna moja schopnosť. Bude v bezpečí aj s dieťaťom.Chcel som ich vidieť. Aj Nyx aj naše bábätko. Nikdy som netúžil po inom. Vždy to bola rodina. Chcel som po svojom boku ženu, ktorá ma bude milovať a dieťa, ktorému budem dokazovať ako veľmi je milované.
Neplánoval som sa vrátiť do mojho domu. Už mi bolo všetko jedno. U Daryí som si uvedomil veľa vecí, ktoré ma prinútili zmeniť pohľad na všetko.
Celé mesiace som čakal, kým dostanem voľnosť. Bol som odhodlaný ju nájsť za každú cenu. Chcel som jej všetko vysvetliť ale nemala záujem. Naháňať sa za niekym, kto o to nestojí, je nonsens.
Preto im dám obom tú najlepšiu budúcnosť, čo môžem v tejto pozícii dať. Život bezomňa. Nebude ich ohrozovať moja temnota a budú mať pokojný život.
,,Nad čím premýšľate, pane? Máme o vás strach." Kúsok zamnou stál sluha.
Musel vidieť z domu, tú temnotu, čo pohltila les.
,,Posral som to. Odohnal som od seba jedinú ženu, ktorá stála zato." Odpovedal som ale neotočil som sa naňho.
,,Všetko sa vyrieši. Nyx je veľmi múdra." Snažil sa ma povzbudiť.
,,Veď práve. Je veľmi múdra a preto sa nevráti. Kliatba je zrušená. Všetci môžete odísť. Vytvorím vám portál v altánku." Odvetil som.
,,A čo vy?" Spýtal sa ma.
,,Ja?" Zaklonil som hlavu. ,,Moje schopnosti sa vymykajú kontrole, odkedy nemám Nyx po svojom boku. Raz ju nedostanem pod kontrolu a doplatia nato všetci ako v minulosti. Preto tomu zabránim."
,,Ako?" Šepol sluha.
,,Ak nebudem existovať ja, nebudú existovať moje schopnosti a teraz už bež. Ste slobodní." Odvetil som a premiestnil ho do domu jedným mávnutím ruky a opäť som zostal sám.
ESTÁS LEYENDO
4. Bohovia: Temnota sa prebúdza [Dokončené]
FantasíaPosledná kniha zo série Bohovia. ✨Obsah knihy nájdete v prvej časti. ✨