26.Bölüm

96 19 5
                                    

Satır arası yorumlarda buluşalım.

Keyifli Okumalar🤍
.......

Bilincim yanağımda hissettiğim ufak dokunuşlarla açılmıştı ama gözlerim hala kapalıydı.

Uyumak istiyordum bu huzurlu yastıkta.

Daha çok sokuldum bu yastık niye inip kalkıyordu. Oha yastık gülüyor muydu?

"Ama uyanmamız lazım güzelim." dedi şefkatle

Aaa bu yastık değildi Arden'miş. Ama gözlerim uyu emrini verdiği için kolumu Ardenin öteki omzuna bacağımıda bacağına attım. Adeta koala gibi onu sarmıştım.

"Hayır uyumamız lazım." dedim uykulu sesimle öpücükleri sıklaştı nereye denk gelirse öpüyordu. Kolumu, elimi, saçlarımı, alnımı dudaklarımı,yanaklarımı ve gözlerimi.

Hafif kıkırdayıp daha çok sokuldum Arden kalçamdan tuttum üstü yatırdı başımı boynuna gömüp öptü. "Uyu bakalım." dedi benimde canıma minnetti zaten.

En son duyduğum şey. "Uçağı saat 7'a alın." dediğiydi

"Hüma, bebeğim hadi uyan." Saçlarımı seviyordu gözlerim yavaş yavaş açılmıştı sonunda kafamı göğsünden kaldırıp ona baktım oda gülüp saçlarımı arkaya attı "Günaydın."

"Günaydın." dedim yerimde esnerken ardından başımı geri göğsüne yasladım oda beni sardı "Saat kaç."

"8'e geliyor."

"Oha." diyerek yana attım kendimi oda oturur pozisyona geçti "Neden uyandırmadın? Bak geç kaldın."
"Aslında uyandırmaya çalıştım. Sonrada uyandırmaya kıyamadım bu saatte kaldı."

"Uçak?"

"Hepimiz senin uyanmanı bekliyorduk güzelim." dedi gülerek

"Özür dilerim." dedim mahcup bir sesle

"Özür dileme bebeğim yorgundun."

"Şey ben hemen kahvaltı hazırlayayım sende hazırlan." dedim oda başını salladı hemen kalktım yerimden "Biliyor musun iyi ki buraya bir kaç tane kıyafet getirmemi istemiştin."

Arden günler önce buraya bir kaç tane kıyafetimi getirme önerisinde bulunmuştu ne olur ne olmaz diye Ardenin giyinme odasına gidip pantolon ve kazak seçip giydim ve ardından hemen odadan çıktım oda banyodaydı.

Mutfağa geldiğimde Gülnur ablanın burda olduğunu gördüm yeni uyanmış olmalıydı.

"Günaydın." dedim

"Günaydın kızım." dedi

"Ne yapacağız kahvaltıda."

"Arden ağama börek yapacağız."

"Yetişir mi?"

"Uçak bekleyecekmiş?"

Uçak nasıl bekliyor? Bir dakika onun uçağı mı vardı. Bu kadar zengin miydi gerçekten.

"Tamam o zaman patatesli yapayım ben."

"Kıymalıda yapacağız."

"Tamam." dedikten sonra hazırlığa başladık dün Gülnur Abla hamuru hazırladığı için işimiz kolaydı güzel bir iç harç hazırlayıp böreği yaptım ardından fırına gönderdim. 40 dakikanın sonunda hem patatesli ve kıymalı börekler hazırdı. Arden için kaplara yerleştirip poşete koydum.

Gülnur Abla kahvaltı masasını hazırlamıştı poşetle dışarıya çıkarken herkesin kahvaltı masasına geldiğini görmüştüm.

"Afiyet olsun." dedim

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: 3 days ago ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

Güzel RüyalarHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin