Veda

94 3 1
                                    

Ekim 2023 -  8 Haziran 2024 

Değerli okurlarım, 

       Bir Kış Masalı Serisi- Mutena uzun süredir yazmak istediğim kurguydu. Belki de bunca zamana kadar en disiplinli yazdığım hikayem oldu. Hiç aksatmadan haftada 2 kere bölüm yayınladım. Umarım bir gün hak ettiği değeri alır. Aslında ilk yazdığımda aklımda bu seri altında 4 kitap yayınlamaktı. İlk serimizde, Mayda ve Andıç çiftini görecek, daha sonra yan karakterlerin başrol olduğu hikayeler yayınlayacaktım. Açıkçası greken ilgiyi görürse mutlaka ki bunu yapmak istiyorum. Şu an taslakta geriye kalan 3 hikayenin tanıtım bölümü hazır, kitap isimleri de aynı şekilde. Geçen bölümlerde dediğim gibi 1 çiftimizin hikayesini de taslakta yazıyorum. Bundan sonra yayınlamak istediğim yan karakterlerden Miray- Burak çiftidir. Kitap ismimiz, Bir Kış Masalı Serisi - Partil olarak geçiyor. Aşağıya tanıtımı bırakırım. Şimdilik yayınlamayacağım ama yayınlamak ve yazmak istediğim çift benim çılgın, çapkın Burak'a ve aşkın gücüne inanan Miray'a ait olacak. 

Ayrıca, profilimde   @ulduzmakh Gülden Küle kurguma göz atabilirsiniz. Basılan eserim Ruhuma Dokunan Hayalet ve Zehir Çığlığını ise istediğiniz tüm kitapçılardan temin edebilirsiniz. 

Ve son olarak, sizi çok seviyorum. Yanımda olduğunuz için teşekkür ederim, iyi ki varsınız. ❤️

Size değer veren, Ulduz Makh

💕💕💕

 Bir Kış Masalı Serisi -2- Partil

Burak Doğan, popüler Alp disiplini kayakçısı ama aynı zamanda gecelerin gözde çapkını olarak da herkes tarafından ün kazanmıştı. Onun için aşk gereksiz ve saçma duyguydu: aşksız ve sevgisiz gayet yaşanılabilir, bilakis tutku ve ihtirasın olmadığı bir dünyada nefesin dahi alınmadığını düşünürdü. Bir gün ev arkadaşlarıyla kaldığı eve geri döndüğünde odasında, onun yatağında uyuyan kıvırcık saçlı, 1.50 boylarında, yoğun vanilya kokulu yabancı kadının sere serpe uzandığını görmüş, bu gece şanslı olduğunu düşünüp kıza sokulmuştu. O gece ilk kez bilmediği, karşılaşmadığı bir duygu ve koku tarafından esir alınmıştı.

Miray Alperen, rutinini astrolojiye, her adımını günlük burçlara bağlayan tam bir garantici aynı zamanda aile baskısından kurtulmak için elinden geleni yaparken, bir anda dünya dağılsa umurunda olmayan Burak'la ne yapacağını bilemez hale gelmişti. Burak onun vanilya kokusuna takılmış, kokusunu değiştirmesi için peşinden bir saniye bile ayrılmazken karşısındaki kızın duygularından bihaberdi.

Sizce bu iki zıt karakterler kendi doğrularından vazgeçebilecekler miydi? Miray aşk ve sevgiyi, Burak ise tek gecelik ilişkileri daha güvenli sanırken birbirilerinin çekimine karşı koyabilecek miydi?




Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Jun 22 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

MÛTENÂ  +18 (final oldu)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin