"ආහ්...ආහ්!"
මගේ ගෙල මත රඟ දෙන සංජුල ගේ දෙතොල් වල පහස දරාගත නොහැකිව මම ආශ්වාදයෙන් හඬ නගන්නට වීමි. පළපුරුදු ඇත්තෙකු සේ ඔහු එක් අතකින් මගේ හිසකෙස් පසෙකට තල්ලුකොට අල්වාගෙන, හිස පසෙකට හරවා, මගේ ගෙළ රිද්මයකට සිපගනියි. ඔහුගේ අනෙක් අත, මගේ පාසල් කලිසමේ සිපරය මත ඔබ මොබ දුවයි.
"අර..වින්...ද..." සිපගැන්ම අතරින්ම ඔහු මුමුණයි. "මාවත්... අල්..ලන්න."
මා සිටියේ පියවි ලෝකයත් සිහින ලෝකයත් අතර ය. කෙනෙකුගේ දෙතොලේ පහසින් මේ තරම් ආශ්වාදයක් ලැබේ යැයි සිතිය හැක්කේ කාට ද? ඒ ආශ්වාදය මැදම මම සෙමෙන් සෙමෙන් මගේ සුරත, ඔහුගේ ගෙල මතින් පාසල් කමිසය වෙතත්, ඉන් ඔහුගේ ඉණ වෙතත්, ඉන් ඔහුගේ කලිසමේ සිපරය වෙතටත් ගෙනගියෙමි. ඔහුගේ යටිකය රත්වී ඇත. එය පාසල් කලිසම ඉරා එන්නට වෙන දරන්නාක් මෙනි. මා ප්රථමවරට වෙනත් කෙනෙකුගේ අවයවයක් ඇල්ලූයේ එදා ය. එය මගේම සිරුරේ ස්පර්ශයට වඩා වෙනස්ම හැඟිමකි.
සංජුල මගේ කලිසමේ බොත්තම් හැර, සිපරය පහතට ඇද්දේය. ලද අවසරයෙන් මම ද ඔහුගේ කලිසම ලිහිල් කලෙමි. මොහොතක්වත් නාස්ති නොකළ ඔහු, එක්වරම මගේ කලිසමත් යට කලිසමත් වළලුකර දක්වා ඇද දැම්මේ ය.
කුඩා අවධියෙන් පසු යොවුන් වියේදී මා කිසිදාක කිසිවෙකු ඉදිරියේ නිරුවතින් සිට නැත. පාසල් කමිසය තවමත් හැඳ සිටියද, දෙකකුල් දක්වා ඇද දමා තිබූ මගේ ආත්ම ගරුත්වය නිසා මට දැණුනේ සම්පූර්ණයෙන්ම නිරුවත් බවකි. තවමත් සැඟවී ඇති මගේ පපු තලයේ ගැබ්වුණු හදවත, නොසිතූ ලෙස සිදුවන මේ සිදුවීමෙන් ඇතුවූ නොසන්සුන් බවින් ගිඩි ගිඩි ගා ගැහෙයි.
සිපගැන්ම නැවැත්වූ සංජුල, මගේ යටිකය නැරඹීමට තත්පර කිහිපයක් ගත කලේය. ලජ්ජාවෙන් හා නොසන්සුන් බවින් මම ගල් වී සිටියෙමි.
"ලස්සනයි." ඔහු කට කොණකින් නැඟී සිනහවකින් මිමිණුවේය.
මම අපහසුවෙන් සිනහසුණෙමි.
"මගෙත් බලන්න ඕනෙ ද?" ඔහු දඟකාර, නමුත් සුපුරුදු ලජ්ජාශීලී හඬින්ම අසයි.
මම සබකෝලයෙන් හිස සැලීමි.
ලජ්ජාශීලීව මා වෙත සිනහවක් පෑ සංජුල, සිහින් ඇඟිලි තුඩු වලින් අල්ලා ඔහුගේ පාසල් කලිසම ද සෙමින් පහත් කළේය. තවත් ඉවසාගත නොහැකි වූ තැන, අඩියක් ඉදිරියට ආ මම, ඔහු මට කළාක් මෙන් ම, ඔහුගේ කලිසමත යට කලිසමත් ඇද දැමීමි. හුස්මක් ගත් සංජුල, මට ඔහුගේ යටිකය නරඹන්නට ඉඩ හරිමින් ලජ්ජාශීලීව බලා හුන්නේ ය.
VOCÊ ESTÁ LENDO
මිරිඟු සිත්තම - Sinhala BL
Romanceසමලිංගිකත්වය අරුමයක් වූ රටක, පාසලේදී තමාගේ ආදරය සොයා යන පිරිමි ලමයෙකූගේ කතාවකි. ලිංගික චර්යා ආශ්රිත සිදුවීම් ඇතුලත් බැවින් 18+ රසිකයන් පමනක් සම්බන්ධ වන ලෙසට කාරුනිකව ඉල්ලා සිටිමි. A story about a boy who is seeking for his identity and love in a Sr...