Deel 28

14 0 0
                                    

Het is maandagmorgen. De zon schijnt en de vogels fluiten al buiten. Caro wordt stilletjes wakker en zet haar bril op. Wat een stom weekend was dit. Vrijdagavond ziet ze Vince met Camille kussen omdat ze beidde wat teveel gedronken hadden, zaterdag nodigt ze Maria en Yemi uit en heeft ze Titin en meneer Wolfs betrapt in huis. En het beste van allemaal haar papa is opnieuw verliefd en gaat zelfs opnieuw trouwen. Ze heeft niet veel zin om op te staan, en al zeker niet om naar school te gaan. Het lijkt alsof iedereen Kristel vergeten is. Zeker haar papa die nu al opnieuw verliefd is en opnieuw gaat trouwen. Caro is razend op haar papa. Hij heeft al enkele keren gebeld maar ze neemt niet op. Caro gaat naar de badkamer en gaat zich douchen. Ze heeft wel het hele weekend kunnen huilen. En van Vince heeft ze niks meer gehoord. Als het tijd is om te vertrekken bellen Yemi en Maria aan. "goedemorgen. Ben je al een beetje bekomen?" vroeg Maria wanneer de deur open gaat. "nee, het lijkt dat iedereen mama vergeet." Antwoordde Caro terwijl ze de deur achter zich toe trekt. "ik weet zeker dat jou papa het heel moeilijk heeft nu hij een nieuwe relatie heeft." Zei Maria. "nee dat heeft hij niet. Anders zou hij geen relatie met haar hebben en ze ook niet ten huwelijk vragen." Zei Caro. "trouwens waar is Yemi?" voegt Caro er aan toe. " juist dat heb je gemist. Vrijdagavond toen je naar huis gekomen bent heeft Yemi staan flirten met Camille haar buurjongen Jonas." Zei Maria. "wat?" vroeg Caro. "hij zegt dat hij op slag verliefd was dus hij is daar nu naar toe." Zei Maria. "dus we moeten niet wachten op hem?" vroeg Caro die op haar fiets stapt. Maria schud van nee. Ze fietsen samen met hun tweeën naar school. Dat was best lang geleden. Caro kwam meestal met Vince mee naar school. Als ze aankomen op school zet Caro haar fiets in de stalling. Vince stond haar op te wachten en als ze hem passeert houd hij haar tegen. "Caro kunnen wij even praten?" vroeg Vince. "misschien moet je dat maar doen met Camille." Antwoordde Caro bot. " sorry van vrijdag. We hadden beiden teveel gedronken en wisten niet meer wat we deden. Achteraf toen ik het las in je berichten wist ik daar niets meer van en Camille ook niet." Zei Vince. "dat kan allemaal goed zijn, maar ik heb er eigenlijk geen zin in om erover te praten." Zei Caro terwijl ze naar Maria wandelt die iets verder op haar wacht. Vince heeft niet op en probeert na school nog eens. Dat loopt natuurlijk meer uit de hand dan vanmorgen. "Vince ik wil het niet horen! Je hebt haar gekust punt uit. Jij hebt er vroeger ook drama over gemaakt dat ze gekust had met Scott. Of ben je dat vergeten door de alcohol?!" zei Caro kwaad. "wat kan ik meer doen dan zeggen dat het me spijt." Zei Vince wanhopig. "mij met rust laten. Het is gedaan tussen ons." Zei Caro en ze fietst naar huis. Camille zag alles gebeuren en gaat naar Vince toe. " is alles oké?" vroeg Camille. "nee het is gedaan tussen ons." Zei Vince die zijn tranen inhoud. Camille knuffelt hem. "als er iets is mag je altijd sturen. Je hebt mij ook geholpen met Free te zoeken dus ik kan wel iets terug doen." Zei Camille. "dat is lief, maar ik moet dit zelf oplossen." Zei Vince. "heb je geen hulp nodig?" vroeg Camille. "nee ik ga ze even met rust laten en dan ga ik haar verrassen." Zei Vince. "oké dan. Heb je zin in de stage?" vroeg Camille. "niet echt. Ik vond het op die beurs al moeilijk om een richting te kiezen en nu moet ik daar opeens stage doen." Zei Vince. "wat ga je doen?" vroeg Camille. "sportleraar. En jij." Antwoordde Vince. "ik mag gaan helpen bij een modeontwerper." Zei Camille trots. "dat is toch super goed!" zei Vince. Camille knikt en gaat naar huis. Vince wandelt nog even mee met haar. Ze moeten toch dezelfde richting uit.

Een nieuw begin van alles Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu