Vandaag is het nog exact 4 weken school. De schoolbus staat al klaar voor de school. Vandaag vertrekken ze naar Parijs voor drie dagen. Iedereen werd om 7u verwacht aan school. Caro was bij Vince blijven slapen zodat ze samen naar school zouden kunnen komen. Caro en Vince staan op hun vrienden te wachten. Maria en Yemi komen ook aan. Yemi heeft een fototoestel mee rond zijn nek. "hey! Hebben jullie er een beetje zin in?" vroeg Maria. "ja hoor!" zei Caro. "waarom heb jij dat fototoestel mee?" vroeg Vince. "ah, dat is omdat ik veel herinneringen voor later zou hebben." Antwoorde Yemi terwijl hij zijn toestel in de lucht houd en een foto van hun vieren neemt. Ze wachten op de anderen. Ook Emma de nieuwe leerlinge gaat mee. Met veel tegenzin staat ze tegen de muur geleund met haar koffer naast haar. Ze heeft een hoofdtelefoon op en luistert muziek. Als iedereen er is checkt meneer Botty nog eens op de klaslijst en vertrekken ze. Het is een lange rit. Op de bus slaapt iedereen nog een beetje. Als ze aankomen gaan ze eerst naar het hotel. De jongens en meisjes slapen elk apart. Maria, Caro en Camille delen een kamer. Nona, merel en Emma een andere. Ook Vince, Scott en Yemi delen een kamer. "selfie guys!" riep Yemi terwijl hij opnieuw zijn fototoestel omhoog hield en foto's maakte. "yemi, zou je niet beter jou spullen wat opruimen. Ze liggen overal." Zei Scott. "straks Scottieboy. Eerst nog even naar de meisjes." Zei Yemi. "Yemi de regels zijn niet op elkaars kamer." Zei Vince. "oké dan, ik zal dan maar eens een beetje opruimen." Zei Yemi die zijn spullen begint op te ruimen. Iedereen is vrij in wat ze doen. Camille gaat samen met de meiden gaan shoppen in de stad. Caro en Vince die doen een wandeling in de omgeving. Yemi en Maria gaan mee met Caro en Vince. Scott die gaat in het hotel gaan fitnessen en Emma hangt wat rond in de bar. "het is hier echt zo romantisch." Zei Yemi terwijl hij foto's maakte van de omgeving. "het is hier supermooi." Antwoordde Maria die rond haar keek. "ja wat is het hier super mooi." Herhaalde Vince terwijl hij naar Caro kijkt. Caro lacht en geeft hem een kus op zijn wang. "kom we gaan ze wat privacy geven." Zei Maria terwijl ze Yemi mee een straatje in trok. "wat gaan we doen?" vroeg Yemi. "we gaan deze buurt verkennen." Zei Maria. "oh ja het is hier supermooi voor foto's. Ga daar eens voor staan." zei Yemi terwijl hij een foto neemt van Maria die voor een mooi gebouw staat. "waar zijn Maria en Yemi?" vroeg Caro als ze achter zich keek. "geen idee. Ze zijn misschien verkeerd gelopen met Yemi en zijn foto's. " Antwoordde Vince. Caro moet lachen. "weet je ondertussen al wat je gaat studeren?" vroeg Caro. "euh... ja en nee. Ik wil graag naar de rugbyschool." Antwoordde Vince. "dan moet je dat toch doen liefje." Zei Caro. "er is een maar Caro. het is niet in België. Het is in England." Zei Vince. Caro zegt even niets. Ze probeert te begrijpen wat Vince net verteld heeft. "ik moet eerst nog een toelatingsexamen hebben. Anders mag ik niet gaan." Voegt Vince eraan toe. "waarom heb je het hier nooit vroeger over gehad?" vroeg Caro. "omdat ik niet goed wist wat ik wel wil studeren en ik wist ook niet zo goed hoe ik het er met jou het best zou kunnen over hebben." Zei Vince. "hoelang zit het idee al in je hoofd?" vroeg Caro. "al van voor dat we Camille haar moeder gevonden hebben." Zei Vince. "hoe kun je dat zo lang geheim gehouden hebben? Waarom heb je het gewoon niet gezegd. Ik probeer nog richtingen te zoeken voor jou, maar je weet al wat je wilt doen." Zei Caro. Vince neemt haar handen vast. "sorry, ik heb het er thuis ook al over gehad. Volgende week gaan we eens gaan kijken en weet ik wanneer ik eventueel een toelatingsexamen ga hebben." Zei Vince. Caro knikt en kijkt even voor zich om het te laten bezinken. "zullen we terug naar het hotel gaan?" vroeg Vince. "is goed. Ik ga dan nog een beetje rusten." Antwoordde Caro. Ze wandelen terug naar het hotel. Vince ziet Scott zitten in de bar en gaat naar hem toe. Caro gaat naar haar kamer. "hey ben je nog niet buiten geweest?" vroeg Vince terwijl hij naast Scott aan de bar gaat zitten. Scott schud van nee. "ik wil iemand iets zeggen maar ik krijg ze zelf niet buiten." Antwoordde Scott.
JE LEEST
Een nieuw begin van alles
General FictionCaro een 17 jarige meisje moet noodgedwongen veranderen van school, wegens thuisomstandigheden. Opeens moet ze van het rustige mooie Ardennen naar het drukke Antwerpen verhuizen. Ze ontdekt een nieuwe school, vrienden en beleeft de tijd van haar lev...