"we doen dat dit nooit gebeurd is. Anders vermoord ik je." Zei Emma in de gang tegen Scott. "sorry het was sterker dan mezelf." Zei Scott. "maakt niet uit. Zeg dit tegen niemand." Beveelt ze hem. Ze nemen afscheid en gaan elk hun kamer binnen. Ook Yemi komt net terug van zijn wandeling. Hij lucht nog even zijn hart tegen Scott en gaan dan zoals iedereen slapen. Morgen is het al de laatste dag en keren ze terug naar huis. De volgende ochtend zit Emma al vroeg in het ontbijt. Ze heeft niet veel kunnen slapen. Stiekem verlangde ze om bij Scott in zijn armen te liggen na hun kus van gisterenavond. Ze wacht tot er nog komen om samen te gaan aanschuiven. Meneer Botty komt ook in de ontbijtzaal binnen. "goedemorgen Emma, je bent er zo vroeg bij." Zei hij terwijl hij plaats neemt aan de tafel. "iemand moet de eerste zijn." Zei Emma. Ze wachten nog even. Ook de jongens komen eraan. Ze gaan direct ontbijt halen want ze hebben reuze honger. Emma wacht op Maria en Caro. even later komen ook de meiden toe. Ze gaan ook aanschuiven voor het buffet. Als iedereen neerzit en aan het eten is overloopt meneer Botty de planning voor vandaag. "goedemorgen jongens en meisjes. Ik hoop dat iedereen hier een leuke beleving gehad heeft. Maar vandaag is het de laatste dag. In de voormiddag gaan we nog even een museum bezoeken en dan komen we terug om de valiezen terug klaar te maken want om 14u30 vertrekken we terug naar Antwerpen. Ik wens jullie nog een fijne dag en voor nu smakelijk." Zei Botty. Als iedereen klaar is vertrekken ze naar het museum. Ze wandelen even door de straten van Parijs. Als ze aankomen bij het museum blijkt het gesloten. Daardoor mag iedereen nog even doen wat ze willen. Caro en Vince gaan terug naar het hotel. Ze willen hun momentje van gisteren terug verder zetten. Maria vraagt Yemi even mee om iets te gaan drinken. Ze zitten op een terras. "Yemi sorry voor gisteren. Het was niet mijn bedoeling." Begon Maria. "het is oké. Jonas vond het geweldig." Zei Yemi met een enorme glimlach. "dus is alles terug goed tussen ons?" vroeg Maria. "tuurlijk!" zei Yemi. Ze bestellen twee drankjes en genieten nog een beetje van de zon. Scott is met Emma terug naar de Eiffeltoren. Hij wilde haar daar iets geven. Hij had haar getekend met de toren als achtergrond. "Scott dit is geweldig!" zei ze en ze omhelst hem. Scott kijkt haar aan en neemt haar onwennig ook vast. "oh sorry.." zei Emma. "het is oké , jij kiest hoe en wat en waar." Zei Scott. Ze gaan nog een keer tot boven op de toren en blijven zoals gisteren even kijken. Camille, Nona, Eline en Stephanie gaan nog even rondwandelen in de straten van Parijs. Merel heeft gisteren een Jongen Emanuel ontmoet en gaat er nu iets mee gaan drinken. Hij woont in Parijs sinds kort voor zijn werk. Hij is geboren in België en heeft daar ook altijd naar school geweest. Merel is op het eerste gezicht verliefd. Ze zitten op een terras en leren elkaar wat kennen. Als het tijd is vertrekt merel en geeft ze hem een kus. Ze wandelt terug naar het hotel met een grote glimlach. Als de vriendinnen haar zien weten ze wat het betekent. Ze gaan allemaal naar de kamers en beginnen de koffers terug te maken. Om iets na 14u30 vertrekt de bus richting Antwerpen. Maria en Yemi zitten naast elkaar en bekijken de foto's van afgelopen drie dagen. Caro en Vince zaten ook bij elkaar en hadden elkaar vast en keken naar een film op hun telefoon. Scott en Emma zaten elk apart maar keken heel de tijd naar elkaar. Ze konden niet wachten om van elkaar te genieten wanneer ze thuis zijn. Merel, Camille en de meisjes liggen te slapen. Ze hadden echt slaap te kort dus was dit moment ideaal om het in te halen. Ze komen rond iets na 18u aan op school. Hun ouders staan ze op te wachten. Caro gaat mee met Vince naar huis. Ze bestellen pizza's en kijken dan nog een film. Vince zijn ouders waren niet thuis. Ze waren uit eten met de ploeg van zijn papa.
JE LEEST
Een nieuw begin van alles
General FictionCaro een 17 jarige meisje moet noodgedwongen veranderen van school, wegens thuisomstandigheden. Opeens moet ze van het rustige mooie Ardennen naar het drukke Antwerpen verhuizen. Ze ontdekt een nieuwe school, vrienden en beleeft de tijd van haar lev...