De eerste avond in Parijs begint te vallen. Camille en de vrienden komen terug in het hotel na het shoppen en gaan direct naar het restaurant. Ze hebben zoveel honger gekregen van het shoppen. Ook de andere vrienden gaan naar het restaurant om te eten. Ze genieten allemaal samen van de maaltijd en gaan dan naar de kamers. Iedereen is moe. Morgen gaan ze met de hele klas de Eiffeltoren bezoeken. De eerste avond is gevallen in Parijs. Iedereen kruipt vroeg onder de wol. De volgende ochtend gaat iedereen ontbijten en vertrekken ze naar de Eiffeltoren. Scott en Emma lopen wat alleen. Caro en Vince die genieten van elkaar en vragen aan Yemi om enkele sfeer foto's te nemen. De meisjes beklimmen de toren en kijken boven uit op het zicht van het mooie Parijs. Scott zit op een bankje voor de toren met zijn boekje. Hij tekent de toren na met de mensen erom heen. Emma zat ook op dezelfde bank met haar hoofdtelefoon. Het liefst van al was ze gewoon thuis gebleven. Emma is nog nooit op reis geweest en vindt dit dan absoluut niet leuk. Maar Caro heeft haar kunnen overtuigen om toch mee te gaan naar Parijs. Vince, Caro, Yemi en Maria gaan ook eens op de toren naar het uitzicht gaan kijken. Scott kijkt naar Emma en doet zijn boekje dicht. Hij tikt op haar schouder. "gast, wat is er?" vroeg Emma terwijl ze kijkt en haar hoofdtelefoon van haar hoofd haalt. "zegt je deze toren echt niets?" vroeg Scott. "bwa niet echt." Zei Emma. "doe nu eens die hoofdtelefoon weg en geniet eens van het uitzicht. Gisteren heb je ook niets gedaan. Voor je het weet zijn de drie dagen voorbij en heb je niets gezien." Zei Scott terwijl hij gaat rechtstaan. Emma antwoord niet. "kom, als je zelf niets doet dan zorg ik er wel voor dat je de tijd van je leven krijgt." Zei Scott terwijl hij Emma's hand vastnam en haar mee trok. Ze gaan ook naar boven. Als ze boven zijn staren ze beidde naar het uitzicht. "en? Wat vind je er van?" vroeg Scott. "ik ben sprakeloos." Zei Emma die naar het uitzicht blijft kijken. Ze blijven nog enkele minuten naar het uitzicht staren. "Emma, ik moet iets zeggen." Zei Scott. "oei dat lijkt serieus." Zei Emma. "dat is het ook. Ik ben verliefd." Zei Scott. "ah ja op Camille." Zei Emma. Ze had daar al iets over opgevangen dat ze zouden gekust hebben. "nee, op iemand anders. Ik weet alleen niet goed hoe ik erover begin." Zei Scott. "vraag ze eens mee uit eten." Stelde Emma voor. "nee dat is te cliché voor haar." Zei Scott. "ga dan eens een avondwandeling doen." Zei Emma. "nee dat vind ze niet leuk." Antwoordde Scott. " ga dan iets met haar gaan drinken." Stelde Emma voor. " ze wilt het niet teveel in het openbaar." Zei Scott. "dan moet je ze eens uitnodigen bij je thuis." Zei Emma. "ja dat gaat moeilijk gaan. Ik zou ze afschrikken bij mij thuis." Zei Scott. "jij moet weten wat ze leuk vind." Zei Emma. "dat is het juist. Het liefst van al is ze alleen en zondert ze zich af van de wereld." Zei Scott. "denk er eens over na wat je wil doen. Maar zorg dat ze het ten eerste leuk vind, ten tweede dat je het spontaan doet en dat je niet te veel voorbereid bent en als laatste zorg dat je er goed uit ziet." Gaf Emma hem als tips mee. "er goed uitzien. Bedoel je dan in pak? Met een strik of das?" vroeg Scott. "waar jij je gemakkelijk in voelt." Zei Emma en ze gaat terug naar beneden. Scott blijft nog even twijfelend staan. "gast! Kom je nog? Straks zitten we midden in een regenbui." Zei Emma die naar de lucht kijkt die eruit ziet dat het elk momenten kan beginnen stormen. Scott knikt en volgt haar naar beneden. Ze wandelen met de hele klas terug naar het hotel. Ze gaan allemaal lunchen en doen dan elk hun ding in het hotel. In de late namiddag is het casinoavond.
JE LEEST
Een nieuw begin van alles
General FictionCaro een 17 jarige meisje moet noodgedwongen veranderen van school, wegens thuisomstandigheden. Opeens moet ze van het rustige mooie Ardennen naar het drukke Antwerpen verhuizen. Ze ontdekt een nieuwe school, vrienden en beleeft de tijd van haar lev...