Deel 33

30 0 0
                                    

Scott waagt zijn kans en gaat naar Emma die in de bar zit. Terug met haar hoofdtelefoon op. "ga je mee naar die casinoavond?" vroeg Scott. "nee ik ga hier blijven." Zei ze terwijl ze haar muziek uit zet. "dan moet ik alleen gaan. En ik wil graag iemand zoals jou mee om me bij te sturen." Probeerde Scott haar te overtuigen. "oké deal! Als ik win trakteer jij, en als jij wint trakteer ik." Zei ze terwijl ze hem mee trekt. Ze spelen de hele avond casinospelletjes. Tussendoor drinken ze af en toe iets en spelen ze even niet. " Emma, bedankt dat je mee wilt doen." Zei Scott. "ik doe dit alleen maar om van jou gezaag af te zijn." Grapte ze. "sorry." Zei Scott die hem opdringerig vond. "het is een grapje. Maar het ziet er wel naar uit dat jij zal moeten trakteren." Zei Emma. "ik doe dat met alle plezier." Zei Scott. Ze lachen. "je had gelijk. De drie dagen zouden voorbij zonder dat je het wist. Ik heb me vandaag echt al geamuseerd. Dus bedankt om me dit te doen inzien." Zei Emma heel serieus. "iedereen heeft hier een fijne tijd dus wij ook." Zei Scott. Ze drinken hun drankje uit en gaan voor het laatste spelletje. Ondertussen bij Vince op de kamer. Vince is alleen op de kamer. Yemi is met Maria naar de karaokeavond. En Scott is ook weg. Hij kijkt op zijn gsm. Caro was ook alleen op de kamer. Ze stuurden met elkaar. Plots wordt er op Vince zijn deur geklopt. Hij gaat kijken en doet open. "hey! Ik vond het zo ambetant dat we een kamer naast elkaar zitten en dat we moeten sturen naar elkaar. Dus kom ik maar gezellig hier zitten." Zei Caro. "Caro als meneer Botty je hier ziet gaat hij echt flippen." Zei Vince. "ik heb de hele gang al in de gaten gehouden. Hij is nergens te zien. Maar als je me hier nog langer op de gang laat staan is er eens kans dat hij mij ziet." Zei Caro en ze duwde Vince voorzichtig achteruit zodat ze de kamer binnen kon. Ze doet de deur achter zich dicht. Vince gaat terug op zijn bed liggen en Caro komt naast hem liggen. Hij legt zijn armen rond haar. Ze blijven de hele tijd zo liggen. Dit was al even geleden dat ze zo van elkaar konden genieten. Er kwam altijd wel iets tussen. Bij Yemi en Maria in de karaoke. "kom Maria, dit moeten we zingen." Zei Yemi terwijl hij al naar het podium wandelt. "doe maar pannenkoek." Juichte Maria hem toe. Yemi nam de micro en begon zich helemaal uit te leven. Maria kon niet meer bij van het lachen. Ze nam een filmpje met Yemi zijn gsm en stuurde die door naar Jonas. Ze weet dat hij en Yemi heel close zijn de afgelopen weken. Als het liedje gedaan is gaat Yemi voor een tweede liedje. Zo zingt hij wel enkele liedjes na elkaar. Na een lange avond gaan ze nog snel iets drinken in de bar. Ze bestellen iets en gaan zitten. Ondertussen kijkt Yemi even op zijn telefoon. "Maria, wat heb jij gedaan?" vroeg Yemi toen hij Jonas zijn berichtje zag. "Yemi is alles oké?" vroeg Maria. "nee niet alles is oké. Waarom heb jij dit naar Jonas gestuurd?" vroeg Yemi. "Sorry ik vond het zo grappig en leuk. En jullie zijn toch close dus ik dacht..." probeert Maria te zeggen. "je moet niet denken. Jonas gaat nu van me afschrikken." Zei Yemi en hij loopt naar de kamer. Hij komt de kamer binnen en ziet Caro en Vince liggen. "sorry , ik ga weer." Zei hij. "nee Yemi blijf maar. Ik ga wel weg. Ik ben toch moe." Zei Caro terwijl ze al rechtzat om haar schoenen terug aan te doen. "nee blijf maar. Ik ga wel nog eventjes iets doen." Zei Yemi. Vince kijkt Caro aan dat ze ook nog even mag blijven liggen. "liefje, Yemi wilt op de kamer en hij kan niet omdat ik hier ben." Zei Caro en ze strikt haar veters. Ze geeft Vince nog een kus en vertrekt terug naar haar kamer. Als ze de kamer verlaat ziet ze Maria helemaal over haar toeren. Ze doet snel de deur dicht en gaat met haar naar de kamer. "wat is er?" vroeg Caro. "het is Yemi." Zei Maria. "wat is er gebeurd dan?" vroeg Caro. "ik heb een filmpje naar Jonas gestuurd en nu is hij daar kwaad om." Zei Maria. "ik begrijp hem wel een beetje. Maar hij moet daar niet voor uitvliegen." Zei Caro. "zo denk ik er ook over." Zei Maria. ga morgenvroeg eens langs en vraag of hij niet wil praten." Zei Caro. "oké , ik voel me echt schuldig." Zei Maria. "maak je geen zorgen. Yemi blijft niet lang boos." Zei Caro. Ze lachen en gaan dan slapen.

Een nieuw begin van alles Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu