Başlama tarihiniz:
...
Ortam, gürültülü müzik ve insanlar yavaş yavaş üstüme gelip beni bunaltırken ellerimi saçlarımın arasından geçirip geriye doğru savurdum. Sağ elimle daha sonra kendime rüzgar yaparak serinlemeye çalışırken boşta kalan elimle de kadehimin dibinde kalan son içkimi tek dikişte mideme yolladım.
Fazla samimi olmadığım maalesef arkadaş ortamında görmek, görünce de konuşmak zorunda bırakıldığım bir kızın doğum günü partisine gelmiştim bu gece. Daha doğrusu getirilmiştim...
En yakın arkadaşım Selen tarafından.
Selen benim her şeyimdi. Kankam, çocukluk arkadaşım, sırdaşım daha doğrusu en iyi sıfatların tümüydü benim için. Onu çok seviyordum.
Hem de bu sıkıcı partiye onun ısrarcı yanı sayesinde gelmek zorunda kaldığım halde çok seviyordum...
Aslında partiye sıkıcı dediğime bakmayın. Hangi parti çekilmez ve sıkıcı olabilirdi ki? Ben sadece... Doğum günü kızından pek haz etmiyordum hepsi bu.
Ben Asena. 18 yaşındayım ve lise son sınıf öğrencisiyim. Babam yaşadığımız sehirdeki en ileri görüşlü avukatlardan biri. Kazanamadığı dava olduğunu hatırlamıyorum hiç. Oldukça otoriter, disiplinli ve dediğim dedik bir adam. Yine de bana olan ilgisini eksik etmemesinden, her zaman yanımda olmasından dolayı onu çok seviyorum.
Annem gibi biri değil yani.
Annem ben çok küçükken yurt dışına kaçmış. Hem de hiçbir not veya iz bırakmadan. Sadece arkasına bakmadan kaçmış. Onu tanımıyorum bile. Babamın bana çocukluğumdan beri aşıladığı tek şey annemin bir daha gelmeyecek ve beni bulmayacak olması...
Belki de öldü. Bilemiyorum. Bilmek de istemiyorum. Onca zaman yanımda olmamış, kelimenin tam anlamıyla hiçbir şeyimle ilgilenmemiş bir ebeveynle bunca yıl sonra karşıma çıksa bile artık ben ilgilenmem zaten.
Derin düşüncelere dalıp gitmiştim ki telefonuma art arda gelen mesajların sesiyle kendime geldim ve olduğum yerde kıpırdandım. Şöyle bir etrafta olan biteni inceledikten sonra mesajların babamdan geldiğini düşünerek telefonumu elime aldım.
Ama hayır. Mesajlar babamdan değildi.
Rehberimde kayıtlı olan üç beş kişiden biri de değildi. Bu tamamen yabancı bir numaraydı.
...
05***: Bu gece yeterince eğlenmedin mi Asena?
05***: Eğlence bitti seni almaya geliyorum eve gideceğiz
...
Yüzümü buruşturarak adımı ve şu an dışarıda olduğumu bilen bu yabancının kim olabileceğini düşündüm.
Ya biri benimle çok fena alay ediyordu. Ya da beni gerçekten tanıyan biriydi ve şu an beni almaya geliyordu.
Başıma ağrılar girerken şakaklarımı ovaladım. Babamı aramalıydım.
Hemde hemen!...
Bölümü begendiyseniz bana bir vote verebilirsinizz 💓💓💗💕💓
Sonraki bölümde görüşüyoruz Öpüldünüz
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Babamın Şoförü || Yarı Texting
ChickLit"Sen beni sevmiyorsun! Benimle oyun oynadın!" "Öyle mi?" Eliyle çenemden tutup kafamı kaldırarak gökyüzüne bakmamı sağladı. "Şu yıldızları saymaya başla! Hepsini saymayı bitirdiğinde seni sevmekten vazgeçeceğim." Gözlerimden yaşlar süzülüyordu. Titr...