...
Hazırlanıp evden çıktıktan sonra bir taksiye atlayıp babamla buluşacağımız restorana geldim.
İçeri girdiğimde etrafımı incelemeye başladım. Oldukça şık bir mekandı. Genellikle ailelerin ve sevgililerin tercih ettiği türden bir yerdi. Dev avizeler göz kamaştırıyordu, duvarlarda dekoratif lambalar ve tablolar vardı. İnsanın kulağına işleyen çatal bıçağın birbirine sürtme sesi, garsonların servis için koşuşturması ve insanlardan gelen kahkaha eşliğinde konuşmalar ortama ayrı bir hava katıyordu.
Şef garson olduğunu tahmin ettiğim adam bana doğru yürüdü.
"Hoşgeldiniz Asena Hanım, babanız sizin için şuraya rezervasyon ayarladı. Sizi bekliyor, şöyle buyurun." dediğinde teşekkür edercesine gülümseyip kafamı salladım.
Masaya ulaştığımda babamı camdan dışarı bakarken bulmuştum. Geldiğimi farkettiğinde ayağa kalkıp yüzüne yayılan tüm gülümsemesiyle beni karşıladı.
"Hoşgeldin canım kızım!" birbirimize sarıldıktan sonra karşılıklı olacak şekilde sandalyelerimize oturduk.
Kafamı camdan tarafa çevirdiğimde boğaz manzarası adeta dudağımı uçuklattı. Bu boğaz gece bir başka güzel görünüyordu.
Babamın sesiyle ona döndüm. "Nasılsın, nasıl gidiyor?"
İşleri yüzünden sanki yıllarca görüşmemiş gibi sohbet ediyorduk.
"İyiyim babacığım iyiyim de şu Ankara işi neymiş, tam anlayamadım ben?" dedim. Tam o ara menülerimiz gelmişti. Yiyecek ve içeceklerimizi seçip garsona teşekkür ettik.
"Yeni bir davada müvekkilim var. Ankara'ya gidip onunla görüşmeliyim. Ben 1 hafta kalırım diye tahmin ediyorum ama işlerin bitimine göre daha erken dönme ihtimalim de var. Bilemiyorum." dedi.
Garsonlar gelip yemeğimizi servis ettikten sonra bir adet şampanya açıp bardaklarımıza doldurdular.
"Anladım baba. Sen benim için endişe etme! İdare edeceğim bir şekilde."
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Babamın Şoförü || Yarı Texting
ChickLit"Sen beni sevmiyorsun! Benimle oyun oynadın!" "Öyle mi?" Eliyle çenemden tutup kafamı kaldırarak gökyüzüne bakmamı sağladı. "Şu yıldızları saymaya başla! Hepsini saymayı bitirdiğinde seni sevmekten vazgeçeceğim." Gözlerimden yaşlar süzülüyordu. Titr...