ישבנו ברכב של אבא שלי אני מקדימה ואורטל מאחורה אנחנן כמעט בבית וחצי מנסיעה אורטל הייתה עם ראש בחלון ולא הוציא מילה.
הרגשתי קצת מבואס כי היה לי תצורך לדבר איתה ולשמועה את קולה וצחוק שלה, רצון שלא הרגשתי בכלל. לפחות שזכור לי.
אבא היה חד מהרגיל וגילה על אורטל משהו אחד רק משמה וממבט עליה ועןד ממראה של רכב שזה מרשים, כי במראות העלו לא רואים כלום.
אבט גם בשיחות איתה דיבר כל הזמן על הכדורגל הזה שלו, היחידה שיכולה לסבול את זה בעניין זאת יובל שתאזין שעות על גבי שעות לחפירות העלו.
רותם יכול גם לתעניין כי זה מעניין, אבל אני שונא תמקצועה הזה ברמות. יכול להיות שזה היה בגלל אמא שעם גל הבגידות שלה הביא מלא כדורגלנים.
כן תמיד הכל מתקשר לאישה הזונה הזאת, וסליחה על המילים אבל זה נכון. אישה שמכנחסה גברים על ימין ושמאל למיטה היא זונה.
והכי קשה זאת לראות את זה ולהבין שיצאתי מהאיבר הנורא של האישה הנורא הזאת.
בתיכון רציתי שאני ימשך לגברים כי לא יכולתי לחשוב לצאת עם אישה אחרי אמא שלי.אבל המזל צוחק עליי והבנתי שאני נמשך לנשים, ולפני שיכנס למיטה עם אישה אני היה חייב להכיר אותה טןב טןב. אה ושהיא בתולה.
אני בצבא אז היה קשה להשיג את זה, ועם הדור של היום רק בנות 14 ומטה הם האפשרות היחידה.
"שאלה מוזרה אורטל, את בתולה?" אבא שאל והפסיק תשקט שהיה. "אבא דיי!" צעקתי על אבא שלי והחוסר שכל שלו.
"אמממ, כן" מלמלה אורטל וכשהסתובבתי שמתי לב שהיא אדומה כולה, כמו דם.
מה ציפתה אבא שלך שאל על הבתולים שלה והם מכירים שעה וחצי בלבד."יפה מאוד ככה צריך לא לרוץ לגבר הראשון ולאבד תבתולים, כמו שאני אומר לאיתמר הבתולים הם דבר מאוד חשוב גם לנשים וגם לגברים" מדבר זה שאיבד תבתולים בגיל 13.
אבל אני מבין שהוא רוצה לחזור על הטעות הזאת שעשה, ועןד עם אמא שלי.צלצול טלפון נשמעה ואבא ענה לו טלפון בלוטוס.
"אבא מתי אתם באים? הן משגעות אותי" קולו של רותם צץ מהקו וחיוך צץ על פניי בשניות."עוד חצי שעה"
"לאאאאא!" צעק רותם מהצד השני.
"הן יאכלו אותי לפני שתגיעו" הוסיף ונשמעה שמשהו נשבר ברקע."מה זה היה?" שאל אבא ונשמע שרותם הלך לכיוון הרעש. "יובל ניפצה ארגרטל" השיב ונשמעה צרחה ברקע.
"לא נכון זאת הייתה מיכל!" השיבה יובל בצעקה ואני גיחחתי. שלושתם ביחד זה אסון.
"אבא נשבעת שלא עשיתי את זה" יללה מיכל, ועם שמענו את זה, אז זה חזק."אנחנו רגע בבית אז תנשמו אוקיי בלי לשרוף כלום" אמר אבא ושלושת הקולות ענו לו בכן כאלו הוא מפקד. גם אני התפטתי לענות.
לאחר שנותק הקו ועצרנו ברמזור אדום אבא יסתובב לאורטל ואמר,
"יכול להיות שהיה קצת רועש".
טוב הוא תיקן את עצמו כי לפני שעה אמר לה שהיה סוף שבוע רוגע, אז טעות.
YOU ARE READING
הבכור של המאמן
Romanceרותם וגם יובל עברו דברים בחיים העתיד החדש אבל מה אם האחד שנפגע הכי קשה זה שלא משנה מה זה ירדוף אחריו, זה סיפורו של איתמר האח הבכור למשפחת ליו. איתמר ליו. לא משנה מה קרה לא משנה לאן הלכתי זה שם, הקולת האלו של התינוק הבוכה והמכות של החגורה בגב הולכים...