פאק פאק פאק, השפתיים והמבטים שלו גרמו לי לשכוח איפה אני. אבל הייתי כל כך פגיעה וגם הוא, וזאת התוצאה.
אבל רציתי לעזוב ובאותו זמן לא חשבתי. המבט לקח אותי איתו וזה נגמר ככה.
"אממ סליחה אורטל אני פשוט" אמר איתמר ואני לא שמעתי תמילים בברור.
רק דבר אחד היה בראש שלי.איה צדקה. "אנחנו לא יכולים. בטח שאנחנו ביחד בבסיס" אמרתי בזעם ויצא לי צעקה מיד שמתי את ידי על פי ונישמותי נהיו כבדות.
"אני יודע" מלמל בשקט ומבטו נהיה חשוך וסגור.
"אני מצטערת שהתפוצצתי ככה" הסברתי אותי, אבל זה היה אבוד."כמוך גם אותי מבלבל הכל, וגם איה... לא משנה תשכח מזה. צריך להישאר חברים לא מעבר, נראה אחרי הצבא" אמרתי והסתובבתי ללכת משם.
הלכתי והוא לא עצר אותי, כנראה מילים שלי הלחיצו אותו או להפך הסכים איתם.
"את חושבת שיש לנו סיכוי אחרי הצבא?" השאלה הזאת הייתה מה שגרם לי להסתובב.
"מה?" פאק זה יצא לי מפה ואני לא שמתי לב."את חושבת שאת ואני נוכל להיות ביחד אחרי הצבא?" אמר ומבטו היה כמו של כלבלב סקרן.
"אה..." זאת הייתה התגובה שלי שהבנתי מה אמרתי.תלכי עם הלב שלך! הקול הזה בראש שלי זה לא של משהו אחר הוא שלי.
"כן" אמרתי בישירות ואז עייניו נפתחו בשניות."אני מרגישה עליך רגשות, רגשות שלא הרגשתי מעולם. בסופו של דבר אי אפשר להילחם יותר ברגשות" אמרתי והוא חייך.
"אני יודע תהרגשה" אמר והרגשתי את הצורך לחבק אותו."נוכל להיות יחד רק אחרי הצבא בתקווה שהרגשות שלנו ישארו אותם רגשות" אמרתי והוא המשיך לחייך חיוך מתוק.
"אני יחכה לך" אמר ולקח את ידי ונישק את גבה והלך מהמקום."כפי ששמעת איה אנחנו לא בקשר רומנטי" אמרתי שהבנתי שמי שעמדה מאחורי הפניה הייתה איה.
"קרו כאן דברים רומנטים-" "זה שקרו לא אומר שיש קשר, כלומר אין לך שום עדות למסור, ואת סתם תבזבזי את זמנך על קראש טפשי" אמרתי באכזריות ואפילו לא הסתכלתי עליה."את חתיכת כלבה אני הייתי קודם את גנבת-" אמרה בזעם ולא הצליחה לסיים את המשפט.
"אני מצטערת על זה אבל זה הטבע וצריך להתמודד איתו" אמרתי והלכתי משאירה אותה שם בשוק."חכי!" צרחה איה אבל אני המשכתי בהליכה שלי.
היום הזה היה יום מוזר כל כך הרבה דברים קרו היום. אבל מה שהיה יותר היה החודש הזה שהייתי בבית של איתמר אסתר וגם הקשר עם איתמר.
אבל מה שהיה יותר גדול זאת מה שקרה בשנתיים האלו, איך הכל היתפך כל כך מהר.
משהו שיודע אבל אני לא הכרתי אותו. עד היום.
איתמר איתמר, אתה באמת אדם מיוחד.
-------
סליחה שנעלמתי פשוט עכשיו תקופת מבחנים וכזה. אשמח לשמוע את הדעות שלכן על הפרק😍 מתקרבים לסוף!
YOU ARE READING
הבכור של המאמן
Romanceרותם וגם יובל עברו דברים בחיים העתיד החדש אבל מה אם האחד שנפגע הכי קשה זה שלא משנה מה זה ירדוף אחריו, זה סיפורו של איתמר האח הבכור למשפחת ליו. איתמר ליו. לא משנה מה קרה לא משנה לאן הלכתי זה שם, הקולת האלו של התינוק הבוכה והמכות של החגורה בגב הולכים...