BÖLÜM 13: "TESLİMİYET"

16.6K 1.1K 178
                                    


Merhaba güzellerim, bayramınızı enişten dileklerimle kutlarım. Size bayram hediyesi vermek istedim. Bayram tatili olduğu için ayın 25'inden önce bir bölüm daha geldi.

Uyarı: Yetişkin içerik içerir!

Tavsiyeler: Bölümü okurken yanınıza soğuk su almak. Varsa yelpazenizi de alsanız iyi olur.

Bölüm sonu yorumlarda lütfen beni utandıracak şeyler yazmayın. Ve bool bool yorum istiyorum. Gerçekten yorum okudukça yazma isteğim o kadar artıyor ki bilemezsiniz.

Lütfen yorumlarınızı benden esirgemeyin.

İyi okumalar dilerim. ♡

Bölüm Şarkıları: Sofia Karlberg - Crazy in Love
Sena Şener - Teni Tenime
Natalie Taylor - In the Air Tonight
Faouzia - Tears of Gold

Medya: Gülendam












***










Hükmetmek kavramı dünyadan silinseydi, ben yine de üzerimdeki adamın bana uyguladığı etkiye hükmetmek derdim. Boynuma iliştirdiği öpücükler gözlerimi sımsıkı yummama sebep oluyordu. Odamız loş bir ortamdı. Bu benim için idealdi. Eğer çok aydınlık olsaydı, utançtan kendi kendimi yerdim. Yaser boynumu rahat bırakmış dudaklarıma doğru yol alıyordu. Ellerim kaslı kollarına tutunmuştu. Onu sıkıca kapana kıstırmıştım ya da o beni kapanına kıstırmıştı.

Elini çeneme götürüp hafifçe sıkıp, ''Delireceğim!'' deyip dudaklarıma öpücük kondurup geri çekiliyordu. Bende delireceğim, yemin ederim bende delirecektim. Onun açlığı bana da yansıyordu. Aniden dudaklarımız tamamen birleştiğinde, şaşkınlıkla inledim. Dolgun alt dudağı ağzımın içindeydi. Üst dudağımı emdiğinde tırnaklarımı omzuna geçirdim. Yavaş ama tutkuyla dudaklarımız birbirini yudumluyordu. Bu benim için çok yeniydi. Bu yaşıma kadar ilk kez sadece onu öpmüştüm. Yaser'in dilini dilime dolanmış halde hissettiğimde baştan çıkaran bir inlemeyle iki elimle karın kaslarına dokunuyordum. Yaser geri çekildiğinde derin bir soluk alıp verdim.

Yaser elini bluzuma atıp çıkarmak istediğinde onu uğraştırmadan hafif yükseldim. Sütyenimle kaldığımla yüzümü buruşturup gözlerimi yumdum. Sırtım tekrar saten yatak örtüsüne değdiğinde işaret parmağımı dudağıma götürdüm.

''Utangaç bebeğim,'' Sesini duyduğumda gözlerimi araladım. Bebeğim mi? Bana bebeğim demişti. Heyecanla göğsüm inip kalktı. Bu tepkimi gördüğünde tekrar dudağıma yapıştığında ona karşılık verdim. Ben daha ne olduğunu anlamadan elini sırtımdan geçirip sütyenimi yavaşça çıkardığında, geri çekilmek istedim ama beni sabit tutup sütyeni çıkarıp, rastgele bir yere fırlattı. Gözleri aşağı inmiyordu. İkimiz arasında geçen tutulma ile gözlerini gözlerime odakladı. Sağ eli yavaş yavaş aşağı inip sol göğsümü tuttuğunda ağzının içine derin bir inleme bıraktı. Ellerim iki yanımda çarşafları sıkıca tutarken sol eliyle ellerimi tutup yavaşça iç çamaşırındaki erkekliğine götürdüğünde, göğsüm daha hızlı hareket etmeye başlamıştı. Dudaklarımı hoyratça sömürdüğünde sinirlendim. Nefes almama izin vermiyordu. Başım geriye doğru kayarken elimi erkekliğine atıp sıktığımda o da inledi. Dudaklarımı rahat bıraktığında başını eğip erkekliğinde duran elime baktı. Dudaklarıma tekrar yaklaşıp bekledi.

YARA İZLERİ VE ÖPÜCÜKLERHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin