BÖLÜM 18: "SEN VARSIN, SEN GELDİN"

5.2K 715 99
                                    

Merhaba, been geldim. Her seferinde çok geç oluyor ama hep bir aksilik çıkıyor. Açıklamamı pano kısmında yaptım. Yine de sabırla beklediğiniz için çok teşekkür ediyorum. Her şey için iyi ki varsınız. Kitabımızın okunma sayısı artmış, gönül isterdi ki Wattpad açık olsaydı da kitabımızın değeri daha çok bilinseydi. Yapacak bir şey yok yine de.

Yorumlarınızı eksik etmeyin. Keyifli okumalar dilerim :)


Medya: Yaser Sancaktutan (Yabanım, sevgilim, esmerim, sebebim)


Gülendam Sancaktutan


Bölüm Şarkıları: Anıl Emre Daldal - B.
Mustafa Sandal - Tesir Altında




***










Huşu içinde bir bekleyiş içindeydim. Gözlerim Yaser'e değip duruyordu. Aynı zamanda doktorun bilgisayar ekranına bakıp duran gözlerini de izliyordum. Doktor gözlerini kısmış bir halde düşünüyordu. Bakışlarım tekrar Yaser'e değdi. Ellerini önünde birleştirip bekliyordu. Bakışları beton zemindeydi. Doktorun ne söyleyeceğini merakla bekliyordu. Ona uzun bir süre baktığımı hissetmiş olacaktı ki başını kaldırıp gözlerime baktı. Kaygılı halini gördüğümde gülümsedim. Ona, 'her şey yoluna girecek' der gibi baktığımda, dudaklarını birbirine bastırıp başını salladı.

''Evet,'' dedi doktor bey. O an doktorun ağzından çıkacak ilk cümleye odaklandık. ''Tüm raporları inceledim.'' dedi doktor.

Bu sürecin en başından beri zor olacağını biliyordum. Yaser ve ailesi, en başından beri bana ne kadar zor bir yola baş koyacağımı anlatıyordu. Ama içimdeki inatçı çocuk bu tüp bebek tedavisi için çaba sarfetmeden vazgeçmeyeceğini söylüyordu. Ne var ki en başından beri içimdeki his kesinlikle savaşmam gerektiğini söylüyordu. Bilmiyordum. Belki de bu hayatta, bu yaşıma kadar uğruna savaşabilecek bir neden bulamadığım için yıllarca bir boşlukta süzülmüştüm. Şimdiyse daha çok bağlanıyordum. Elimdeki avucumdaki tüm değerli her şey için daha çok savaşma isteğiyle doluyordum. Herkesi şaşırtıyordum. Yaser bile çoğu zaman sorguluyordu. Bu kadar istiyor olmamı anlamlandıramıyordu. Anne olmayı istemem normaldi ama benim bu isteğim tamamen Yaser ile ilgiliydi. Onu çok seviyordum. O mutlu olmayı hak ediyordu. Bu zamana kadar çocuğu olmayacağı aklına sokulsa da küçük bir ihtimalin peşine düşmek istiyordum. Buna değerdi.

''İşimiz kolay olmayacak.'' Doktor direkt benim gözlerime baktı. Anlamıştım.

''Ne kadar zor olacak doktor, bize bir ihtimal sunabilir misin?'' diye sordu Yaser. Doktor bakışlarını Yaser'e çevirdi.

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Sep 29 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

YARA İZLERİ VE ÖPÜCÜKLERHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin