Herkese merhaba, şey ben geldim. Sürpriz:) Bana kızmayın diye sevimlilik yapıyorum. Beni özlediniz mi? Ben çok özledim. Buraya bölüm atamamın o kadar sebebi oldu ki hala kendime şaşırıyorum. Nasıl dayanabildim? Öncelikle Wattpad'in şu anki durumunu biliyorsunuz, birçok yazar bölüm atmakta zorlanıyor. Kısaca özgürlüğümüz üzerinden birtakım şeyler dönüyor. Onun dışında iş yerimdeki birtakım kişiler ve olaylar yüzünden sorunlar yaşadım ve saçma bir psikolojiye girdim. Neyseki iyiyim.:)
Bol bol yorum yapmayı unutmayın ballarım.♡
Bölüme geçelim. İyi okumalar dilerim. ♡
Gülendam Sancaktutan
***
Hoş bir kokunun burnunun ucunda olduğunu hisseden Yaser yavaşça gözlerini açtı. Sabahın o sessiz ve sakin saatlerinde karısı kıvırcık saçlarını onun göğsüne yaymış bir şekilde yanında uyuyordu. Kıvırcık saçlar burnunu kaşındırırken, karısını uyandırmadan burnunun sarı saçlara bastırdı. İnatçı bebeği onu dün gece kıskıvrak yakalamıştı. Hiç itiraz istemeden söyleyeceklerini söylemişti. Yaser’e de sadece karısına karşı çıkmadan itaat etmek düşmüştü. Yaser dün geceyi hatırladıkça sırıtıp duruyordu. Acayip derecede çok etkilenmişti. Gülendam hiç çekinmeden onun arkasında durmuştu. Kendisi karalar bağlarken Gülendam ona karşı bir hayli dişli çıkmıştı. Bu çok hoşuna gitmişti. Gülendam çok cesurdu.
Yaser Gülendam’ın omzunu yavaşça okşarken diğer eliyle de yanındaki komodinden telefonunu eline aldı. Ana ekrandan bildirimlere bakarken Merih’in mesajını gördü. Ona otuz sekiz saniyelik bir video atmıştı. Kaşlarını çatıp bildirime tıkladığında mesajlaşma uygulamasına girdi. Videonun kapağına baktığında kaşlarını çattı. Gülendam bir eli belinde bir elindeyse oklavayla ayakta duruyordu. Merakla videoyu açtığında ilk saniyeden itibaren Gülendam’ı gördü.
Gülendam Nermin denen kadını saçından tutup dövmeye başladığında, Yaser gözlerini kocaman açıp göğsünde masum bir şekilde uyuyan sevgilisine baktı. Bir gözü ekranda bir gözü yanındaki kadına odaklanmıştı. Videodaki kadın gerçekten Gülendam mıydı?
Video ilerlerken Gülendam herkese sırayla dayak atarken Merih de arkadan ona tezahürat yapıyordu. Sanki Merih, Gülendam üzerinden bahse girmişti ve onun kazanmasını ister gibi Gülendam’ı destekliyordu. Video ilerledikçe işler garip bir hale evriliyordu. Gülendam aniden nereden çıkarıp getirdiğini anlamadığı oklavayla Nermin ve Canan’ı döverken bir de babasını da dövmeye başlayınca siyah gözlü adam olayların nasıl bu hale geldiğini anlayamamıştı.
Yaser videoyu tekrar tekrar izlerken o sırada göğsünde kıpırdanan kadını fark etti. Gülendam gözlerini açıp bir müddet öylece etrafı izledi. Sonra başını kaldırıp kocasına baktı. Yaser ona garip bir şekilde bakıyordu. Garip bakışlarını sonlandırıp birden kahkaha atınca, Gülendam irkilip başını kaldırdı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
YARA İZLERİ VE ÖPÜCÜKLER
Romance❝Sen ve beni, birbirimizden başka kimse iyileştiremez. Çünkü biz yaralarımızı nereden öpeceğimizi biliyoruz.❞ Otuz üç yaşında basit bir terzi olan ama zorunluluktan bir fabrikada çalışan Gülendam, yaşadığı mahallede adı çoktan 'evde kalmış kız kurus...