Harry's P.O.V.
Primul gand pe care l-am avut in minte cand m-am trezit a fost "Emma".Trecusera patru luni de cand plecasem din trupa si o saptamana de cand eram din nou in Londra. Aveam concerte aproape in fiecare seara, iar in fiecare dimineata ma trezeam cu cate o fata in pat pe care trebuia sa o platesc. Gustam viata din plin, beam, agatam domnisoare sexy, mergeam la toate petrecerile pe care le prindeam...
Si totusi nu o puteam uita pe Emma. Indiferent ce faceam in ziua respectiva, indiferent cat de beat ma culcam si cat de mahmur ma trezeam, ea era in mintea mea. Tot timpul.
Nu mai stiu cand a fost ultima data cand am fost prea distras ca sa ma mai gandesc la ea. Cred ca niciodata nu se intamplase asta. De fapt, daca imi amintesc mai bine, se intamplase. Si asta cu putina vreme in urma.
Cand am ajuns aici, acasa, am intalnit-o pe aceasta fata. Cu parul blond, ondulat. Cu ochii verzi ca smaraldul. Rautacioasa la prima vedere, dar inocenta. Cu o fire care te face sa te inmoi. In seara candm-am culcat cu ea, am simtit ca Emma nu mai avea ce cauta in gandurile mele. Pana si numele ei parea dulce si nevinovat: Jessica.
In noaptea aceea, nu m-am gandit la Em. Si nici in dimineata ce a urmat. Cred ca sentimentul acela m-a facut sa-mi doresc tot mai multe fete trecute prin pantaloni. Cred ca de asta cautam o curva in fiecare seara. Dar fara succes. Niciuna nu era ca blonda mea cu ochii verzi. Niciuna nu ma putea face sa uit de Em asa cum Jessica o facea.
Londra era plina de curve. Si totusi, eu o luam cu masina pe strada unde o gasisem pe Jess acum o saptamana. Imi doream a o gasesc pe ea, pe fata asta care imi stergea memoriile si care nu ma lasa sa vad pe altcineva in fata ochilor inafara de ea.
Dar nu am mai gasit-o. Nu am mai vazut-o din seara in care un copil a fost accidentat, iar ea a sarit sa-l ajute. Nici nu cred ca-l cunostea, si totusi ea a alergat inspre el sa-l salveze.
Am simtit o mana pe pieptul meu.
- Te-ai trezit, iubire? ma intreaba fata de langa mine.
Nu i-am dat importanta. Continuam sa privesc tavanul, cu mainile sub ceafa.
- Uh, ar trebui sa ne intalnim mai des. Esti grozav in pat.
Inca nu ma hotarasem daca faptul ca ma ia cu "iubire" sau moaca ei de Mohamed umblator ma scarbea mai tare. Am decis ca amandoua.
- Ia-ti banii si sterge-o de aici.
S-a strambat, dar in cele din urma a luat banii de pe noptiera si si-a tras o pereche de pantaloni pe ea. S-a aplecat asupra mea si mi-a lins gatul, de la baza pana la barbie.
- Sper ca nu te superi daca iti iau de tot camasa. Poate ne mai intalnim si... cine stie, ai sa ma recunosti mai bine asa, zise, in timp ce-si tragea pe umeri haina mea.
- Dispari.
A plecat fara sa mai scoata vreun cuvant. La cati bani i-am dat, era si timpul.
Eu si Emma pastram legatura. De cand Zayn mi-a spus ca e in viata, am facut un pact. Eu plec cat mai departe, ca sa nu fac lucrurile mai grele pentru ea, dar am dreptul sa o sun sau sa-i scriu. Nu e ca si cum Zayn mi-ar fi impus asta. Dar pentru prima oara dupa mult timp, eram de acord ca e mai bine asa.
Ce credea el? Ca e usor sa uiti o persoana pe care chiar ai iubit-o? Ha, sa incerce el treaba asta si sa vada apoi cat de greu ii e...
M-am imbracat cu ce am prins la indemana si mi-am luat cheile de la masina dupa mine. Azi aveam niste chestii de pus la punct in legatura cu un album solo.
CITEȘTI
[UPDATED]For his dangerous feelings (One Direction Fan Fic)
Hayran KurguWARNING !!! aceasta poveste este un spin-off al povestii For her skater heart. Daca nu ati citit-o pe aceea prima data, nu va recomand sa o incepeti pe aceasta, pentru ca vor fi pasaje pe care nu le veti intelege. Harry se intoarce inapoi in Londra...