Yazardan;
Siyah iki tane araç okulun önünde ard arda durdular ve içerisinden 4-5 takım elbiseli adam indi.
Diğer adamlara göre önde ilerleyen adam üniversitenin girişinde durdu ve görevli kadına doğru ilerledi.
"Merhaba ben Hwang Hyunjin'i arıyorum"
Kadın arkada duran takım elbiseli adamlara bakarak cevap verdi.
"Öyle bir öğrenci kayıtlı değil, nesi oluyorsunuz?"
"Ben abisiyim Haneul"
Kadın ürkmüştü ama belli etmeden bu korkutucu adama yardımcı oldu.
"Lee Hyunjin var moda tasarımı bölümünde, o olabilir mi?
"Muhtemelen, teşekkür ederim"
"İlerde, soldaki bina"
Oldukça uzun boylu adam tekrardan diğerlerinin önünde giderek içinden "Umarım bir sorun çıkmadan giderler" diye geçiren kadının yanından uzaklaştı.
Binanin önünde durdular ve Hyunjin'in abisi olarak kendini tanıtan adam güneş gözlüğünü çıkarttı. Ardından onlara doğru bakan iki çocuğa doğru ilerledi.
Çocuklar yanlarına gelen adam ile oturdukları çardakta kıpırdandılar.
"Çocuklar Hyunjin'i gördünüz mü?"
"Moda tasarımdan mı?"
"Evet"
Çocuk bir an önce buradan uzaklaşmak istercesine arkadaki 4 adama baktı.
"Şuradaki ler onun en yakın arkadaşları, onu bekliyor olabilirler. Onlara sorarsanız daha iyi olur."
Adam güneş gözlüğünü tekrar taktı ve peşinden gelen dört adam ile beraber çocukların işaret ettiği yere dogru ilerledi. Uzun boylu olan çocuğun arkasında durdu ve korkutucu bir sesle konuştu.
"Hyunjin'i mi bekliyoruz?"
Sesiyle iki oğlan da irkildi, uzun olan şaşkınlıkla sordu.
"Siz nereden biliyorsunuz?"
Diğeri çoktan bir sıkıntı olduğunu anlamış yavaşça gerilemeye başlamıştı bile.
"Onun en yakin arkadaşları degil misiniz?"
"Evet, ama siz kim oluyorsunuz?"
Seungmin'in biraz katı çıkan sesi ile arkada dikilen adamlar bir adım yaklaştı. Felix ve Seungmin ile muhattaba gecen adam elini kaldırdı ve takım elbiseli adamlar durdu.
Seungmin'e cevap vermek için tekrar gözlüğü indirdi ve biraz eğildi, yüzleri bu niyetle yakınlaşmıştı.
"Abisiyim"
"Onun bir abisi olduğunu bilmiyordum"
"Artik öğrendiniz"
Felix, Seungmin'in kolundan tuttuğu sırada arkadaki adamlardan biri konuştu.
"Geliyor efendim"
Adam yavaşça doğruldu, o sırada Hyunjin de sözde abisini görememiş olacak ki el sallayarak "Lixieeee" diye seslenmişti.
Hyunjin'in sesi ile herkes ona bakmıştı ve önlerindeki uzun adam sırıtmıştı. Tam o sırada Hyunjin ile gözleri birleşmişti.
Hyunjin korktuğu gözlerin sahibine ve arkadakileri görünce yüzündeki gülümseme soldu ve kolu aşşağı düştü. Cok kısa bir süre daha bakıştılar ve Hyunjin'in ayaklari geriye gitmeye başladı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Hyung Of The Halfblood
FanfictionKardeşim olabilir ama üvey? Üvey olması bir şey ifade etmeli miydi? Hyunho Fem!hyunjin Yetişkin içerik!