කලුවර එක්ක ඇස් හුරු කර ගන්න ගිත්මි දඟලද්දි... තමන් ඉස්සරහ ඉන්න කෙනා දැකලා ගිත්මිගේ ඇස් උඩ ගියා....
කටින් ඒ අත අයින් කරන්න ගිත්මි සෑහෙන්න වෙහෙසක් ගත්තා .....
" දෙයියනේ ඔයා....??..... මං භය උන තරමක්......"
ලැබුන අවස්ථාවෙන් කටින් අත අයින් කර ගත්ත ගිත්මි හයියෙන්ම දේශිකා අක්කගේ පපුවට ගහගෙන ගියා....
" ආව් බන් රිදෙනවා ...... "
" රිදෙන්න තමා ගැහුවේ..... ඇයි අනේ මාව මෙතන භය කරලා ....."
" භය කරන්න තමා එහෙම කරේ....."
" දුෂ්ඨි......."
ගිත්මි ආයේ පාරක් දේශිකා අක්කගේ පපුවට ගහන්න අත උස්සද්දි..... ඉක්මන් උන දේශිකා අක්කා ඒ අත අල්ලන් ඇදලා අරන් ගිත්මිව තමන්ගේ පපුවට හේත්තු කර ගත්තා ......
" ගහන්න එපා බන්.... උඹට වගේ ලොකු ඒවා මට නෑනේ .... protection එකක් විදියට ......."
දේශිකා ඒ කිව්ව කතාවට නම් ගිත්මිව ආයෙත් චෙරි ගෙඩියක් වගේ රතු උනා... දේශිකා කිව්ව කතාව ඒ උනාට ඇත්ත... දේශිකා ගිත්මිට වඩා අවුරුදු 3 ක් වැඩිමල් උනත් ගිත්මිගේ පපුව දේශිකාට වඩා පිරිලා තිබ්බා... අවුරුදු 15ට ගිත්මිට ලස්සන ඇඟක් තිබ්බා... කෙට්ටු උනත් ගෑණු ළමයෙක්ට තියෙන්න ඕනි දේවල් නොඅඩුව ගිත්මිට තිබ්බා...... ඒ නිසා අනිත් අය අතර උනත් ගිත්මි ඉක්මනින් කැපී පෙනුනා.....
දේශිකාව පොඩ්ඩක් එහාට තල්ලු කරපු ගිත්මි දේශිකා අක්කා කියපු දේ ඇහුන්නෑ වගේ ජනේලෙන් එලිය බැලුවා
" මේක වහලා තිබ්බට පිරිසිදුයිනෙ.... පොඩ්ඩක් ඉන්න කොහෙන්ද ඔයාට මේකේ යතුර???"
" ඒවට තමා බබා surprise කියන්නේ ..... මායි.... ශෙහානියි...... රොශානිගෙයි ...... secret place එකක් මේක............"
" මොනාද දන්නෑ මේවා අස්සට රිංගන් කරන්නේ..... "
" ස්වයං වින්දනය...."
" ඊයා..... අනෙ මොනාද කියන්නේ .....??"
" ඊයා කියන්න දෙයක්යෑ ඒක ........"
" නැත්නම් ..... ඊයා තමා ......."
" එහෙම තමා තනිකඩ උනාම ......"
YOU ARE READING
Those Days ( ඒ දවස් )
Romanceසමාජේ කියන දේ ඇත්තටම අහන්න ඕනිද?? එකම ජාතියේ කෙනෙක්ට ආදරේ කරන එක වැරදිද?