5. Fejezet

1.9K 105 48
                                    

Kedves naplóm!Egész ügyesen megoldottam azt, hogy Finn mellett ültem, büszke vagyok magamra

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

Kedves naplóm!
Egész ügyesen megoldottam azt, hogy Finn mellett ültem, büszke vagyok magamra. Apropó, ha már Finn... Meghívott engem és Aprilt a péntek délutáni bulira amit mindig megrendeznek, ha nyernek a meccsen, márpedig ők mindig nyernek. Annyira boldog vagyok, hogy nem tudom szavakba önteni! Azóta letörölhetetlen vigyor van a képemen, és tényleg semmi nem tudja elrontani a kedvem. Még az sem, hogy kaptam egy hármast matekból. Jó, kicsit rossz érzés volt, de nem teljesen értettem az anyagot, de majd kijavítom és minden rendben lesz. Ami még érdekes lehet számodra az az, hogy ma iskolában odajött hozzám Daniel, és megkérdezte, hogy délután ráérek-e, mert szeretné, ha átmennék hozzá, hogy beszéljünk egy kicsit így a buli előtt. Tanácsokat szeretne adni, meg elmondani egy-két dolgot a bulival kapcsolatban, tekintve, hogy én nem vagyok jártas az ilyenekben. Jelenleg oda készülök, csak ezeket előtte el szerettem volna újságolni, és bevallom, egy kicsit izgulok, bár megmagyarázni nem tudom, miért. Na mindegy, a lényeg, hogy Daniel tényleg segít nekem, amiért nagyon hálás vagyok neki! Úgy érzem egész jó barátok is lehetünk mi ketten.
Puszi: Camilla

Annyira belemerültem az írásba, hogy elfelejtettem azt a fontos információt, hogy Daniel meg én azt beszéltük, hogy négyre ott leszek. Nos, már fél öt van.

A szekrényem előtt álltam és csípőre tett kézzel bámultam a ruhákra amik már szinte kifolytak a polcról. Egyébként nagyon rendmániás lány vagyok, minden szín szerint rendezve, ugyan azon a helyen, legkisebbtől legnagyobbig, na de a szekrényem... Az már más kategória. Az esetek kilencvenkilenc százalékában úgy néz ki, mint amiben bomba robbant. Egyszerre kettő. Nem is, inkább négy. Most épp valami kényelmes ruhát kerestem, mert sikeresen leöntöttem azt, amiben suliban voltam, de közben Daphne közölte velem, hogy szinte mindenem mosásban van, amit hordani szoktam, úgyhogy kénytelen leszek valami olyat felvenni, amit egyébként nem biztos, hogy tényleg viselni szeretnék, csak ha tényleg nagyon muszáj lenne. Most pedig nagyon muszáj, szóval találnom kell valami elfogadható dolgot. Régebben testhez álló ruhákat hordtam, mint a szűk farmer, crop topok, rövid pulcsik, leggingsek, de akkoriban is én voltam az a bizonyos láthatatlan lány. Ezután áttértem a melegítőnadrágokra, meg a nálam háromszor nagyobb pulcsikra amik majdnem térdemig érnek, így meg ennek köszönhetően voltam láthatatlan. Mindenhogy az voltam. Camilla Hills, a láthatatlan és túlságosan okos lány. Na most, mivel a mostani ruháim közül semmi sem tiszta, kénytelen leszek felvenni egy szűk farmert, vagy egy leggings-et.

Fintorogva emeltem ki egy kék farmert, meg egy teljesen felsőtestemre simuló fekete pulcsit aminek ráadásul még a dereka is rövid volt, így egy jó tíz centi kilátszott hasamból. Eleinte elég kényelmetlennek éreztem, perceken keresztül a tükör előtt álltam, hogy ebben én biztos kimegyek-e az utcára, de végül úgy voltam vele, hogy nem érdekel ki mit gondol. Egyébként egész karcsú lány vagyok, April ezért nem érti miért hordok zsákokat, ha pontosan őt akarom idézni. Igazából ezekkel a ruhákkal sincs bajom, szeretem őket, de a bő cuccaim kényelmesebbek. Ennyi. Felkaptam a cipőmet, aztán leszaladtam a lépcsőn, ahol Daviddel és Daphne-val találtam szembe magam.

Kedves naplómWhere stories live. Discover now