11. Fejezet

1.8K 110 78
                                    

– Képzeld, Mr

К сожалению, это изображение не соответствует нашим правилам. Чтобы продолжить публикацию, пожалуйста, удалите изображение или загрузите другое.


– Képzeld, Mr. Diaz projekt munkákat osztott ki tegnap, és kettesével kell dolgoznunk. Szerinted ki lett a párom? – néztem fel Markra miközben reggeliztem.

– Csak nem Camilla? – vigyorgott.

– Nem – ráztam fejem. – April.

– April? – kérdezett vissza meglepetten.

– Igen, April – sóhajtottam. – Nem tudom hogy fogjuk megoldani, mert konkrétan semmibe sem értünk egyet. Viszont kéne a jó jegy.

– Szerintem ha kicsit több időt töltötök együtt akkor megkedvel. Nem vagy te rossz srác, csak Aprilnek erre még rá kell jönnie.

– Lehet – biccentettem, majd öntöttem magamnak kávét. – De szeretnélek megkérni valamire.

– Mégpedig? – vonta fel szemöldökét kíváncsian.

– Iskolán kívül is lehet dolgozni a projekten, szóval valószínűleg néha itt lesz April az elkövetkező négy hétben – még be sem fejeztem a mondandómat, de Mark szája már fülig ért. – Tudom, hogy szeretnéd megismerni meg minden, de szükségem van arra, hogy a munkára koncentráljon. Persze nem azt mondom, hogy ne szólj hozzá, tőlem beszélgessetek nyugodtan, csak mikor éppen a törin dolgozunk hagyd békén.

– Ez egyértelmű, nem fogok zavarni.

– Köszönöm – bólintottam megkönnyebbülve.

– Csak egy kérdés – szegezte rám mutatóujját, mire kérdően néztem rá. – Mikor jön? Tudod, csak mert szeretnék normális kinézni, meg ilyenek – nevetett fel miközben kávéjába kortyolt.

– Szólok előtte, nyugi – forgattam szemem röhögve, mire Mark egy pacsira nyújtotta a kezét.

– Tényleg, a grillezéshez mit szóltak? Jönnek a srácok? – jutott eszébe, mire homlokomra csaptam, mert elfelejtettem említeni a srácoknak.

– Elfelejtettem szólni nekik.

– Ki gondolta volna? – tette fel a kérdést szemeit forgatva. – Akkor szólj nekik ma, de ne felejtsd el!

– Jó, úgy lesz – emeltem fel kezeimet védekezően, majd a kanapéhoz sétáltam a táskámért. – Na léptem, ha délután nem jövök haza, akkor a drága apánk megint plusz köröket futtatott velem, és kipurcantam!

– A múltkori meccs után már csak leáll ezzel a plusz körös faszsággal – fintorgott Mark, mire reménytelenül megvontam a vállamat.

Kedves naplómМесто, где живут истории. Откройте их для себя