23. Fejezet

1.1K 97 39
                                    

– Mi a franc van veled fiam? – csapott a kormányra Mr

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.


– Mi a franc van veled fiam? – csapott a kormányra Mr. North, miközben hazafelé tartottunk. – Ez egy fontos meccs volt!

– Sajnálom edző – lehajtott fejjel ültem mellette, mert mardosott a bűntudat, hogy a csapat miattam kapott ki a mai meccsen.

– Sajnálod, folyton csak sajnálod, de sosem bizonyítod, hogy tényleg így van!

– Tényleg sajnálom, oké? – emeltem rá tekintetem egy keserű mosollyal. – Én sem így terveztem, elhiheted...

– Mégis mi van veled? Annyira elhagytad magad az elmúlt egy hétben – értetlenül meredt előre, mire idegesen felhorkantam.

– Tudod mi történt pontosan egy hete? – néztem rá dühösen, közben feszülten számat harapdáltam.

– Honnan kellene tudnom? – vonta fel szemöldökeit, én pedig fejemet rázva az ellenkező irányba fordultam.

Kedvetlenül bámultam ki az autó ablakán. Az eső szinte vízfüggönyt húzott az üveg előtt, vastag cseppekben verte a kocsit. A szél erőteljesen fújt, megrázta a fákat és a bokrokat, mintha haragudna a világra. Az utcán emberek futottak, hogy menedéket találjanak a vihar elől, kabátjaikat szorosan maguk köré húzva, fejüket lehajtva. Néztem, ahogy a cseppek versenyt futnak az ablakon, összefolynak, majd újra szétválnak.

A szürke égbolt és a zord időjárás tökéletesen illett a hangulatomhoz. Minden egyes csepp eső egy-egy nehéz gondolatot idézett fel bennem, minden egyes fuvallat a szélben az érzelmeim viharát tükrözte. Az emberek gyors léptei és sietős mozdulatai emlékeztettek arra, hogy mindenkinek megvan a maga baja, a maga harca, amit vívnia kell. De most, itt az autóban ülve, csak a saját világomba zárkóztam, figyeltem a kinti világ kavargását, és éreztem, hogy minden egyre nehezebb lesz.

– Kibököd még ma, vagy a felesleges csacsogáson kívül más nem megy? – szólt türelmetlenül, mire felé fordultam.

– Egy hete szakítottam Camillával – köptem a szavakat csupa utálattal, miközben végig apám szemeibe néztem. – Rémlik?

– Na ne, ezt ne – nevetett fel. – Nem hibáztathatsz engem azért, hogy rosszul teljesítettél az elmúlt egy hétben!

– Miért, mégis kit hibáztassak? – csattantam fel. – Annyira elegem van abból, hogy folyamatosan én vagyok a hibás minden apróságért, a legjobb formámban voltam, de neked az sem volt elég, ezért elvetted tőlem az a lányt, aki a világot jelentette nekem. És képes vagy ezek után így bánni velem? Ez kurva röhejes, de tényleg. Tudod mit? Rohadtul leszarom a focit, nem érdekel. Leszarom, ha veszítünk, elegem van ebből az állandó körforgásból. Majd talán folytatom a focit, ha Camilla ismét az életem része lehet, mert tudod rohadt szar érzés minden nap látni, de nem tudni mi van vele. Teljesen kizárt az életéből miattad! Hazudnom kellett neki, abban a tudatban él, hogy nem elég jó, és hogy nekem semmit sem jelentett ez az egész. Annyi mindent feladtam azért, hogy büszke legyél, és ez a hála. Kurva jó apa vagy, csak gratulálni tudok – ezzel kinyitottam az ajtót, és magam mögött hagytam őt.

Kedves naplómWhere stories live. Discover now