6. Fejezet

2K 111 73
                                    

Kedves naplóm!Ma lesz a buli amire maga Finn Dawson hívott meg, és nem akarom elrontani az esélyeimet nála

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

Kedves naplóm!
Ma lesz a buli amire maga Finn Dawson hívott meg, és nem akarom elrontani az esélyeimet nála. Végre szóba áll velem, keresi a társaságom, és meghívott egy buliba! Ha ezt valaki elmesélné az egy héttel ezelőtti énemnek az valószínűleg összeesne örömében. De a lényeg, szurkolj nekem! Nagyon jó benyomást szeretnék kelteni, szeretném elérni azt a szintet, hogy keresse a társaságom mondjuk iskolán belül is. Aztán ha ez megvan, akkor talán elmegyünk valahova kettesben, sőt, esetleg randira is hív! Mindegy, megint elkalandoztam, egyelőre örülök annak is, hogy meghívott a buliba.
Puszi: Camilla

– Én ezt már nem bírom! – lihegett April futás közben, mire szememet forgatva felé fordultam.

– Tudod – köszörültem torkom. –, nem lennél ennyire kifulladva, ha nem dumálnál futás közben! Csak egy jó tanács – vontam vállat.

– Nem bírok kussban maradni, hiszen ma bulizni megyünk, ráadásul nem is akárhová! Finn Dawson meghívott minket egy buliba, örülnöd kéne – tárta szét karjait miközben értetlenül fejét rázta. Nem értem honnan szedi ezt, én nagyon is örülök.

– Örülök én – válaszoltam, majd elgondolkodva a betont kezdtem figyelni.

– Csak? – vonta fel szemöldökét.

– Mi?

– Hát most jön a "csak", nem?

– Nem – válaszoltam bizonytalanul.

Most pontosan mi is a bajom? Talán csak félek, hogy elrontok valamit a buliban és Finn amiatt nem fog törődni velem. Mindenki nagyon jól tudja, hogy milyen ügyetlen vagyok a jelenlétében, ez meg egy buli. Lesz ott egy csomó ember, és én sosem voltam még buliban. Félek, hogy nem fog menni nekem ez az egész.

Hoppá, meg is van a "csak"...

Veled leszek, minden oké lesz – simogatta vállamat egy apró mosollyal, mire ráemeltem tekintetem.

– Ah, oké – szívtam be a friss őszi levegőt orromon keresztül, ami szétterült egész tüdőmben, és kissé megnyugtatott. – Finn meghívott a buliba! – sikkantottam fel.

– Így van csajszi! – vigyorgott mellettem April. Ezt mindig is imádtam benne, hogy képes velem együtt örülni. – Alig várom, hogy együtt készüljünk bulizni!

– Jó, hogy mondod! – szólalok meg. – Van egy pár ruhám, de nem tudom melyik lenne ideális... – kezdtem, de April közbevágott.

– Én tudom melyik lenne ideális, de azt az én szekrényemben találod meg – vonogatta szemöldökét, barna szeme pedig felcsillant.

Kedves naplómWhere stories live. Discover now