19. Fejezet

1.6K 95 60
                                    

Az elmúlt hét valami hihetetlen volt

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.


Az elmúlt hét valami hihetetlen volt. Camillával egy hete alkotunk egy párt, és az iskola folyosóján mindenki megnéz minket. Eleinte Camilla nem nagyon bírta a figyelmet, de mostanában már kezdi elviselni. Finn, Blake és Casper imádják őt, sokszor lóg velük délutánonként. April meglepően tud kedves lenni, mióta Camilla a barátnőm, bár néha azért beszól. Most Markkal randizgat, már négyszer voltak moziban és étteremben is. Mindannyian kíváncsian várjuk, mikor jelentik be, hogy ők is egy pár – kivéve Casper, aki azóta is ki van akadva ezen.

Ami a focit illeti, sosem ment ilyen jól. Az utóbbi meccseken sorra győztünk, és a csapat szinte szárnyal. A múlt heti mérkőzésen például két gólt is rúgtam, és az edző külön megdicsért érte. Az edzéseken is jobban teljesítek, mint valaha. Sikerült végre elérnem azt a sebességet és állóképességet, amiről mindig is álmodtam. Csodák csodájára a múltkor már plusz köröket sem kellett futnom. Úgy tűnik, Mr. North megjavult, már nem annyira szigorú, sőt, néha még mosolyogni is látom.

Camilla szorosan hozzám dőlve ült a kanapén. Éreztem, ahogy a teste melegsége átsugárzik hozzám, és az illata betöltötte az orrom. Ahogy a jövőről beszélgettünk, az egyetemek kérdése is felmerült.

– Szóval, melyik egyetemre szeretnél menni? – kérdezte Camilla, miközben ujjai lustán játszadoztak a kezemmel.

– Még nem döntöttem el teljesen – válaszoltam. – Az NYU és a Stanford is szóba jöhet. Mindkettő remek hely, és jó lehetőségeket kínálnak a sportösztöndíjakra.

– Oh, az NYU! – csillant fel a szeme. – Az mindig is az álmaim egyeteme volt. New Yorkban annyi lehetőség van. És képzeld, milyen jó lenne, ha mindketten oda járnánk!

– Tényleg? – kérdeztem, miközben próbáltam elképzelni magunkat New York forgatagában. – És te mit tanulnál ott?

– Valószínűleg valami művészeti dolgot. Mindig is imádtam a festészetet és a dizájnt. New York tele van inspirációval. Meg hát ott vagy te is – mondta egy mosollyal, ami teljesen elvarázsolt.

– Jó hallani, hogy ennyire lelkes vagy – feleltem, és megszorítottam a kezét. – De mi van, ha mégsem ugyanoda kerülünk?

– Akkor is megoldjuk – A szemeiben eltökéltséget láttam. – Ha valami, akkor ez nem választhat el minket. Mindig lesz időnk egymásra.

– Igazad van – mondtam, és közelebb hajoltam hozzá. – Bárhol is legyünk, mindig ott leszek neked.

Camilla elmosolyodott, és egy pillanatra becsukta a szemét, mintha próbálna elképzelni minket a jövőben, az egyetemi élet forgatagában.

– A Stanford is jó lenne – folytatta. – Szép kampusz, remek programok. Te pedig biztosan jól éreznéd magad ott a sporttal.

– Igen, de a lényeg az, hogy bárhol is legyünk, együtt leszünk – mondtam, és megcsókoltam a homlokát.

Kedves naplómWhere stories live. Discover now