15. Fejezet

1.4K 103 141
                                    

A zene dübörgése és a fények villódzása között álltam, a buli kaotikus forgatagában

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.


A zene dübörgése és a fények villódzása között álltam, a buli kaotikus forgatagában. Az emberek nevetése és kiabálása szinte elnyomta a saját gondolataimat. Körülöttem mindenki látszólag jól érezte magát, de én valahogy mégsem tudtam teljesen elengedni magam. Folyamatosan eszembe jutott Camilla, és az, hogy mi lehet vele most.

Próbáltam elterelni a figyelmemet azzal, hogy beszélgettem pár ismerőssel, de a nevetésük és a jókedvük valahogy csak még jobban kiemelte a saját nyugtalanságomat.

A szemem újra és újra a bejárati ajtóra tévedt, mintha bármelyik pillanatban arra számítanék, hogy Camilla megjelenik. De ő nem volt itt, és ez az űr valahogy mindenkit és mindent elhomályosított körülöttem.

Finn. Vajon ő tudja, mi van vele?

Egy pillanatra úgy éreztem, hogy talán túlreagálom az egészet. Lehet, hogy csak túlságosan aggódom. Végül is Camilla mindig is erős volt. Talán nincs is szüksége rám. De ez a gondolat sem nyugtatott meg. Inkább csak még jobban nyugtalanított.

Ahogy kortyoltam az italból, és a zene ritmusára próbáltam ellazulni, egy dolog biztos volt: akárhogy is próbáltam, nem tudtam kiverni a fejemből Camillát.

– Daniel North – a házigazda hangjának irányába fordultam, aki nagy vigyorral sétált felém. – Hogy tetszik a buli?

– Jó a hangulat, finom a pia – soroltam a pozitívumokat. – Jó kis buli, James!

– Kösz haver – veregette vállba. – Mi van veled mostanában? Láttalak a focipályán, öregem, te tarolsz!

– Próbálom kihozni a maximumot – mondtam két korty közt. – Két meccset nyertünk zsinórban, gólt is lőttem. Egész jól megy most a foci.

– Gratulálok – bólintott elismerően.

– Veled mi a helyzet? – fordultam felé, és próbáltam túlkiabálni a zenét meg az emberek nevetését.

– Minden a szokásosan megy nálam, a tanárok utálnak, a matek meg tönkretesz – horkant fel.

– Mr. Diaz engem sem kedvel – ittam újabb kortyot.

– Az az öreg szerintem senkit.

Való igaz, nem hallottam még olyanról, hogy normális lenne akár egyetlen egy diákkal.

– Hogy hogy Nem Finn-nel vagy? – tette fel a kérdést hirtelen, mire elnyomtam magamban egy sóhajt.

– Kicsit összekaptunk, így nem nagyon lógunk együtt mostanság – vontam vállat úgy, mintha nem viselne meg az, hogy én meg Finn szinte nem is beszélünk.

– Hm, ez érdekes – vonta fel szemöldökét elgondolkodva. – Új barátnője van? Azt hittem még odavan Celeste miatt, most meg ott nevetgél valami csajjal.

Kedves naplómWhere stories live. Discover now