9. Fejezet

1.7K 103 38
                                    

– És tudod mi a legdurvább? – hajolt be látóterembe Finn, miközben kezeivel össze-vissza mutogatott, annyira beszélt

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.


– És tudod mi a legdurvább? – hajolt be látóterembe Finn, miközben kezeivel össze-vissza mutogatott, annyira beszélt.

– Na mi? – emeltem rá unott tekintetem, mire hátradőlt a kanapén, majd lehunyta szemeit és mosolyogva sóhajtott egyet.

– Kedvelem a csajt – nyitotta ki borostyán színű szemeit. – Celeste óta nem kedveltem csajt!

– Mivel Celeste óta nem is voltál normális csajok közelében? – fordultam felé értetlen tekintettel.

– Ja, tényleg – biccentett, mire fejemet ráztam. Nem valami kellemes azt hallgatni, hogy Camilláról áradozik nekem. Nagyon nem.

– Miért nem hívod el randizni? – dobta fel az ötletet Mark, aki mögöttünk támaszkodott a támlának dőlve. Azonnal felé fordultam, majd gyilkos tekintettel a szemeibe néztem, mire homlokát kezdte ráncolni. – Vagy, lehet azzal még várni kéne? – nézett rám kérdőn, de nem adtam semmiféle jelét annak, hogy mi bajom.

– Túl félénk – gondolkodott el Finn. – Talán először csak barátkozni kellene vele, aztán ha már egész jól kialakult a kötelék köztünk, akkor elhívom egy randira.

– Tehát úgy akarsz tenni, mintha barátkozni szeretnél, remélve, hogy utána meg randizna veled? Ha elhiteted, hogy barátok vagytok, akkor nyilván nem is fog másképp tekinteni rád – fordultam felé egy fintorral, jelezve a nemtetszésemet.

– Megkérdezhetem, hogy mi ütött beléd? Olyan bunkó vagy! – pislogott nagyokat Finn, majd kérdően Markra nézett, de ő csak vállát vonogatta.

– Nem vagyok bunkó – tagadtam, bár én is érzékeltem, hogy a napokban kicsit ingerült vagyok.

– Camilla is aggódik – tette hozzá Finn, mire érdeklődve felé fordultam.

– Tessék? – kérdeztem vissza, én magam sem tudom, hogy miért. Talán biztosra akartam menni, hogy tényleg Camillát mondott, és azt, hogy aggódik miattam.

– Aggódik miattad – ismételte meg magát.

– Neki is nyugodtan megmondhatod, hogy semmi bajom.

– Hát jó, megmondom neki – állt fel vállát megvonva. – Én most elhúzom a csíkot. További szép napot skacok! – azzal az ajtóhoz sétált, majd kilépett rajta.

Amint becsukódott az ajtó Mark nagy lendülettel felém fordult, majd átugrott a kanapé támlája fölött, így mellettem landolt.

– Én úgy tudtam apánk nem üveges, de ez mégis nagyon átlátszó volt öcsi – pislogott dús pilláival, miközben halványan mosolygott.

– Hagyjál már – ráztam fejem. Nincs kedvem erről beszélgetni. – Nem értem miről beszélsz.

– Ugyan már, a vak is látja, hogy bele vagy zúgva!

Kedves naplómWhere stories live. Discover now