A karácsony idén különösen varázslatos volt. Camillával és Daphne-val töltöttem, és minden pillanatát élveztem. Az ünnepi reggelen, miután felébredtünk, az egész ház már az ünnep hangulatában úszott. A nappali tele volt díszekkel, a kandallóban pattogott a tűz, és a karácsonyfa gyönyörűen ragyogott a színes fényekkel és díszekkel.Reggelire fahéjas kalácsot ettünk, amit Daphne sütött, és forró csokoládét ittunk, miközben karácsonyi zenék szóltak a háttérben. Később Camillával együtt kinyitottuk az ajándékokat. Láttam az arcán, mennyire örült mindennek, amit kapott, és én is boldog voltam, hogy örömöt szerezhettem neki. Daphne is boldog volt, hogy együtt tölthetjük az ünnepeket, és láttam rajta, mennyire örül, hogy a lánya boldog.
Délután közösen készítettük el az ünnepi vacsorát. Daphne irányítása alatt mindannyian részt vettünk a főzésben. A konyhában mindenhol finom illatok terjengtek, és közben sokat nevettünk. A vacsora egyszerűen fenséges volt: pulyka, krumplipüré, áfonyaszósz és sok-sok finomság. Az étkezés közben beszélgettünk, nevettünk, és hálát adtunk az együtt töltött időért.
Az estét a kandalló előtt töltöttük, takarókba burkolózva és karácsonyi filmeket nézve. Camilla mellettem ült, és éreztem, mennyire nyugodt és boldog. Ahogy az éjszaka leszállt, egyre inkább éreztem, hogy ez a karácsony más, különlegesebb, mint az eddigiek. Valami varázslat volt a levegőben, és tudtam, hogy sosem fogom elfelejteni ezt az ünnepet.
Most pedig itt van a szilveszter, és Camilla nálunk tölti az év utolsó napját. A nappalink szilveszteri dekorációkba öltözött, és a konyhában már elkezdtük készíteni a harapnivalókat. Camilla izgatottan tervezgeti, milyen játékokkal várjuk majd az éjfélt, és az én családom is lelkesedve vesz részt az előkészületekben.
Bár a karácsony varázslatos volt, most izgatottan várom a szilvesztert is. Egy új év kezdete mindig tele van reménnyel és lehetőségekkel, és tudom, hogy bármi történjen is, Camillával együtt minden sokkal könnyebb és szebb lesz. Alig várom, hogy együtt köszöntsük az újévet, és kíváncsian várom, milyen új kalandokat hoz majd az elkövetkező év.
Mark és én éppen a nappaliban voltunk, amikor Mark hirtelen felkapta a fejét, és körülnézett.
– Hé, Daniel, láttad valahol a pezsgőt? – kérdezte, miközben az asztalon lévő dekorációkat igazgatta.
– Hm, azt hiszem, a konyhapulton láttam valahol – válaszoltam, próbálva visszaemlékezni, hol is hagytuk.
– A konyhapulton? – ismételte Mark, homlokát ráncolva. – Ott néztem, de nem találtam. Biztos, hogy ott volt?
– Igen, biztos – mondtam, felállva a kanapéról. – Várj, megnézem még egyszer.
Elindultam a konyha felé, és valóban ott volt a pezsgő, félig elrejtve a többi üveg mögött. Felkaptam és visszasétáltam a nappaliba.
VOCÊ ESTÁ LENDO
Kedves naplóm
RomanceCamilla Hills egy okos, szép, és nagyon tehetséges lány mindaddig, amíg nem fiúkról van szó. Halálosan szerelmes az iskola focicsapatának egyik tagjába, Finn Dawsonba. Fogalma sincs, hogy hogyan próbáljon meg közeledni a fiú felé nulla tapasztalatta...