Kedves Naplóm!
Végre leírhatom, hogy Daniel és én ismét egy pár vagyunk! Annyira boldog vagyok, hogy újra együtt lehetünk, és minden olyan, mintha sosem szakítottunk volna. Ez az időszak rávilágított arra, mennyire fontosak vagyunk egymásnak, és mennyire hiányzott nekem. De nem csak mi ketten vagyunk boldogok. April és Mark végre kijelentették, hogy ők is együtt járnak. Már egy ideje sejthető volt, hogy van köztük valami, de most végre hivatalossá tették. Casper persze teljesen durcás lett emiatt. Ő is szimpatizált Aprillel, és most kicsit nehezen viseli a helyzetet. Remélem, idővel ő is megtalálja a boldogságot. A téli bál... Nos, bevallom, eleinte nagyon elleneztem az egészet. Nem vagyok a nagy tömegek és a csillogás híve, de végül elképesztő élmény volt. A díszítések gyönyörűek voltak, mindenki gyönyörű ruhákban jelent meg, és a zene is fantasztikus volt. Daniellel együtt táncolni pedig maga volt a csoda. Mindenki olyan boldog volt, és egy pillanatra úgy tűnt, mintha minden probléma eltűnt volna a világunkból. Összességében elmondhatom, hogy ez az időszak tele van boldog pillanatokkal, és alig várom, hogy lássam, mit tartogat számunkra a jövő.
Puszi: Camilla– Annyira várom már a karácsonyt! – áradozott nagy vigyorral Daphne. – Tölthetné nálunk az ünnepeket Daniel is. Mit szólsz?
– Ez csodálatos ötlet – vigyorogtam Daphne ötlete hallatán. – Biztos vagyok benne, hogy Daniel is örülne neki, ha velünk tölthetné a karácsonyt.
– Lassan el kell kezdenünk sütni a süteményeket, három nap múlva szenteste, annyi mindent meg kell még csinálni!
– Mondjuk, kezdésnek nem ártana egy fa.
– A francba, tudtam hogy elfelejtettem valamit! Most mit csináljak? – fogta fejét tanácstalanul.
– Beszélek apával, biztosan el tud vinni fát venni – dobtam fel az ötletet. – Persze ha neked nem gond, hogy egyedül választok fát.
– Dehogy gond – legyintett mosolyogva. – Csak gyorsan hívd fel apádat, hamar elkapkodják a szép fákat, mintha cukorka lenne. Nagy fát akarok!
– Igenis – bólintottam nevetve, majd előkerestem David számát.
Mindig is a karácsony volt a kedvenc ünnepem, annyi minden jót lehet csinálni! Alig várom, hogy feldíszítsük a fát csillogó díszekkel és színes fényekkel, amelyek varázslatos fénybe borítják a szobát. A karácsonyi sütemények illata már szinte az orromban van, és alig várom, hogy beleharapjak a frissen sült mézeskalácsba és jó nagyot kortyoljak a habos forró csokoládéba.
A hangulatos karácsonyi zenék egész nap szólnak majd, és az ablakon kinézve már most elképzelem a fehér hótakarót, amely mindent beborít. Nincs is jobb, mint egy jó hógolyócsata a sötétben, amikor csak a hó és a nevetésünk hallatszik. Aztán persze beülni a meleg szobába, forró kakaóval a kezünkben, és megnézni az aranyos karácsonyi filmeket, amiket minden évben újra és újra előveszünk.
أنت تقرأ
Kedves naplóm
عاطفيةCamilla Hills egy okos, szép, és nagyon tehetséges lány mindaddig, amíg nem fiúkról van szó. Halálosan szerelmes az iskola focicsapatának egyik tagjába, Finn Dawsonba. Fogalma sincs, hogy hogyan próbáljon meg közeledni a fiú felé nulla tapasztalatta...