Vyděšený Malcolm se posadil na postel. Mírně se třásl. Sledoval pohledem všechny v místnosti a netroufl si jim věřit.
Viděl, jak to tady chodí a silně ho to znepokojilo. Už teď měl strach a to mu jen Bertanea dala pěstí, což bylo nic proti tomu, co udělala s Willem.
Willovo triko bylo potrhané, stejně jako Willovy nervy. Will nikdy nebyl odvážný, silný ani sebevědomý. Naopak byl citlivý a dával najevo veškeré emoce. Měl zkrvavená záda a celý se klepal. Lehl si na břicho a nechal Kyru, aby roztrhla to, co zbylo z jeho nejoblíbenějšího trika, a vymyla mu rány.
Ostatní seděli mlčky. Všichni se vyrovnáváli s tím co se stalo, každý jiným způsobem.
"Bude to dobrý, Wille." Uklidňovala ho Kyra. Její znepokojenost znepokojila ostatní o 100%.
"Co se bude dít dál?" Zajímal se Jill.
"Nevím." Pokrčila Kyra rameny.
"Bys vědět měla." Zaútočil Benny.
Benny byl neklidný patron. Považoval se za důležitějšího, než byli lidé okolo. Zároveň ignoroval lidi okolo a nijak moc je neřešil. Respektoval jejich život a doufal, že oni budou respektovat ten jeho. Nikdy k nikomu nenašel důvěru, ani nebyl ochotný s někým mluvit nebo vůbec být ve společnosti jiných lidí. Rád a často lidi soudil. Připadalo mu, že Kyra je uspěchaná a často přeskakuje nepostradatelné věci a myslí si, že to čas vyřeší.
"O co ti jde Benny?" Zeptala se a propálila ho pohledem.
Nutno přiznat, překvapilo ho to. Čekal, že neodpoví, ale rozhodně nečekal, že mu útok vrátí. Zároveň ho překvapila ostrost jejího hlasu a přitom posměšný tón, když vyslovila jeho dětsky znějící jméno. I to, že si vůbec jeho jméno pamatovala ho zaujalo. Pohled opětoval vyrovnaně. Uměl se až moc dobře ovládat.
"Prostě nemám rád lidi, kteří si na něco hrají. A vzhledem k tomu, jak upřímná tvoje poslední věta byla, bylo všechno předtím jenom hloupá hra." Odsekl ostře, ale klidně. Kyra se nedovedla ovládat tak dobře jako Benny a zvedla se z Willovi postele. "Nevím, co jsem ti kdy udělala, že na mě takhle útočíš. Ale jestli sis toho nevšiml, jakože nejspíš ne, já se vám snažím zachránit vaše pěkný prdele!" Vykřikla nervně.
"Páni, díky." Usmál se na ni Mack. Kyra protočila očima.
"Fajn! Jsi paličatá, Kyro. Jednou tě to zabije." Zavrtěl hlavou Benny.
"Nechápu proč!" Vykřikla Kyra.
"Nekřič prosím." Zakňučel Korry. Kyra se na něj podívala. "Korry, promiň." Sedla si k němu.
"Panebože, nech toho." Zavrtěl Benny hlavou.
"Uklidni se, Benny!" Vyhrkl Jill.
"Ty se uklidni, demente!" Otočil se k němu Benny.
"Tohle nemá smysl." Ozval se Chris.
"Ty sklapni!" Vyjekl Terry.
"Chováte se jako děti." Zavrtěl hlavou Chris.
"Neslyšels Terrence? Buď ticho!" Zařval Mack.
"Držte hubu všichni!" Rozječel se Robin. Mack po něm skočil.
"Ne!" Vykřikla Kyra a zvedla se. Chris se plácl do čela. "Tohle k ničemu nevede!" Zařval.
"Jasný!" Vykřikl Jill. "Ono nestačí že nás Bertanea mlátí, my se musíme zmlátit navzájem!"
"Sklapni už doprdele!" Zařval Terry a skočil na něj.
"Nechte toho!" Ječela Kyra a chytla Robina. "Robine..." začala.
"Mohla bys na mě laskavě přestat chmatat?! Děkuju." Vytrhl se ji. Chytla Macka. "Macku..." začala.
"Pust mě!" Vyštěkl a opět skočil po Robinovi.
"Já se za vás normálně stydím." Zavrtěl hlavou Aidan.
"Ty tuplem sklapni!" Zapojil se už i Malkie.
"Kdy sem ti dovolil na mě mluvit, Malcolme? Mám pocit že nikdy." Odsekl Aidan. Malkie naštvaně zavřel oči.
"Vraž mu jednu." Zabrblal Benny, který hádku sice rozpoutal, ale byl relativně v klidu.
"Nejsem ty." Odpověděl Malkie.
"Jille! Jille! Chovej se jako dospěl..." Terryho pěst se trefila do hlavy Kyry a spadla.
"Kyro." Sedl si k ní Malkie. "Si v pohodě?" Starostlivě se jí díval do očí.
"Já sem v pohodě dostatečně, ale jim jeblo!" Zařvala Kyra, která po Terryho ráně zešílela taky. Malkie zavrtěl hlavou.
"Můžete toho nechat!" Zaječel Will, ležící na postelu. Sledoval souboj Robina a Macka, což byli dva největší tvrdohlavci na planetě.
"Co se stalo?" Zeptala se Kyra celkem zcestně.
"No, perou se." Malkie si odkašlal.
"To vidím." Protočila očima. "Ale proč?"
"Neumí si své spory vyřešit mluvením." Pokrčil rameny.
"Mohli byste s tím přestat?!" Ječel Chris, který si přímo říkal, aby mu někdo dal do zubů.
"Uklidněte se!" Vykřikla Kyra.
"Ty vypadni, Kyro!" Zařval Benny.
"Fajn!" Vyštěkla Kyra a odešla do kanceláře.
#
Kyra se posadila na svou postel a rukou si prohrábla vlasy. Netušila, co teď hodlá dělat. Její myšlenky byly zmatené a postrádaly nějaký řád.
Zaslechla za sebou odkašlaní.
Otočila se. Stál tam Malcolm a usmíval se. "Naliješ mi prosím vodu?" Zeptal se. Kyra kývla a zvedla se z postele. Šla ke skřínce a vytáhla skleničku.
"Kyro, neber si to tak. Neznám sice Bennyho o moc dýl než ty, ale pochopil jsem, že je to paličák. Kašli na něj." Promluvil nakonec. Kyra si povzdychla. Stála zády k Malkiemu, aby neviděl, jak bojuje se slzami. Když boj úspěšně vyhrála, otočila se na něj. "Jenomže já na Bennyho nechci kašlat." Odpověděla.
"Časem se to podá. Na lidi jako je Benny nesmíš tak rychle." Vysvětlil. Kyra zavrtěla hlavou. "Koukám že nesmím tak rychle na celou skupinu." Zabrblala kousavě. Malkie pokrčil rameny. Otočila se k umyvadlu a začala natáčet vodu. "Jaktože ty mi věříš?" Napadla ji otázka, na kterou opravdu chtěla znát odpověď. Otočila se opět k němu.
"Asi mám něco, co ostatní nemají." Zašeptal.
"A to je co?" Kyru tenhle rozhovor zaujal.
"Není to nic hmotného. Je to pocit. Prostě to cítím." Vysvětlil. "Právě tady." Přiložil si levou ruku na místo, kde mu pravidelně klapalo vyděšené srdce.
"Stejně jako ty," dodal, "to také cítíš." Díval se na ni pronikavým pohledem. Emočně vypjatá Kyra ho sledovala s přimhouřenýma očima.
"Děkuju, Kyro." Její jméno vyslovil tak něžně, že se z poměrně tvrdého jména stalo příjemné. Vzal si sklenici s vodou, otočil se a odkráčel zpátky do ložnice kluků.
Kyra sjela po stěne na zem. Malkie právě opět pomíchal její už celkem sjednocené pocity. Zavrtěla hlavou. Rukou nahmatala místo, kde jí tepalo srdce. Tak klidně. Do nosu se jí dostala skoro zapomenutá, a přesto tak důvěrně známá Regiho vůně. Ze sedu se přesunulu do lehu a zakryla si tváře rukama.
"Malkie, co to děláš." Zašeptala si sama pro sebe.
&
Hohohó! Konečně díl! Snad se zalíbí :O chci poděkovat za 300 vidění, 50 votes a 30 komentářů! Je to neuvěřitelné! :O
Děkuju moc!
Těším se na názory k této kapitole :3
ČTEŠ
Neprávem zajatí 2
Horror"Pro mě už je možná pozdě, ale pro vás být nemusí. Ale pokud se rozhodnete neudělat nic... Tak je teď už pozdě pro nás všechny bez rozdílu." Tato knížka je volné pokračovaní na Neprávem zajatí :)