25. Jdu s tebou

65 4 3
                                    

Malkie šokovaně seděl v Kyřině pokoji. Celou dobu, co tu Mack byl měl Malkie mylný pocit, že má navrch. Ale Mack ho rychle vyvedl z omylu, tak, jak to on uměl. Mack je prostě Mack. A Malkie to pocítil na vlastní kůži.
Seděl a bylo mu vážně zle. Bál se, že Mack má pravdu. Věděl, že jeho zájem o Kyru je scestnej v porovnání s tím, co jim mohli udělat. Ale nejvíc ze všeho byl špatný z toho, že ho Mack přestal mít rád. Byla to Malkieho největší slabina. Potřeboval, aby ho ho lidé měli rádi.
Potřásl hlavou. Došlo mu, že ostatní ho museli slyšet. Zvedl se a otevřel dveře do ložnice.
Rozhlédl se. Kluků tu bylo jen sedm. A všichni do jednoho se dívali na něj.
Přirozeně to byl Terry, kdo první otevřel pusu.
"Malcolm se asi bude potřebovat vybrečet, ale všechny kapesníky už spotřeboval Korry." Zaútočil Terrence na dva kluky najednou.
"Ty si předem říkáš o problémy." Poznamenal Jill.
"Mackanzie ti dal slušnou čočku." Poškleboval se Aidan s pohledem na Malkieho.
"Nechte ho být." Opáčil Will.
Malkie si je všechny prohlédl. Pohledem zastavil u Chrise, který ho bez mrknutí sledoval. Tvářil se nepřístupně.
Vyčítal mu to i Chris?
"Kluci..." Začal Malkie, ale nakonec tak i skončil. Sám nevěděl, co by tak měl říct.
"To je v pohodě, Malkie." Zabrblal Korry. "Mack je prostě Mack."
#
Mackova situace v tu chvíli nebyla zrovna růžová. Seděl ve vězení s nějakým klukem, kterého neznal. Ten dotyčný pomalu dožíval. Mack na něj nemluvil. Mlčky seděl, díval se do prázdna a snažil se ignorovat klukovo naříkání, které ho děsilo a i iritovalo.
Všiml si jeho zápěstí s iniciály P.R.5.
Přemýšlel, jestli klukům dojde, že zmizel a půjdou ho hledat. Očekával, že spíš ne. Budou si myslet že trucuju.
Mohlo je napadnout, že když se pokusil zabít Bertaneu, že ho nechá chytit.
Ale, ale, zase ty hvězdný manýry? Kontroluj se Macku...
Potřásl hlavou. Podíval se na toho druhého kluka. Jeho skuhrání ho unavovalo, a to dost.
"Hej!" Vyjel Mack. Ten kluk si ho zděšeně prohlédl.
"Kluku..." Oslovil ho Mack vlídněji, i když to byl trochu nadsazený pojem. Ten kluk byl pod všemi ranami mimořádně hezký. Skoro tak hezký jako já.... Macku!
Pousmál se tomu, že se za ten den v duchu napomenul již podruhé.
"Co ti udělali?" Zeptal se Mack. Ten kluk párkrát zavrtěl hlavou. Pak zachrčel cosi, z čeho Mack nerozumněl ani slovo.
"Nerozumím ti." Zabrblal Mack. Ten kluk znovu zavrtěl hlavou. Pak se otevřely dveře a dovnitř najednou nakráčela spousta lidí. Stráže drželi deset dalších kluků a Mack pochopil, že to je zbytek skupiny 5. Ani jeden z nich nebyl tolik zmlácený, jako ten kluk co tu seděl. Takový pětkový William.
Mack se pousmál.
Vpředu byl Henry, otevřel celu a vpustil tam všech deset kluků. Mack si tu mezi členy skupiny 5 připadal jako nevítaný host a měl nepříjemný pocit, že jim leze do soukromí.
Henry si Macka prohlédl, ale zřejmě ho nenapadlo, kam jinam by ho dal, a tak to nijak zvlášť neřešil a nechal ho tam. Zamkl celu.
#
"Jo, Mack je prostě Mack." Odsouhlasil Aidan. "Jako bych to už někdy slyšel."
Dveře do ložnice se otevřely a dovnitř vešel Benny následovaný Robinem. Oba se zastavili a všechny si prohlédli. Robin za sebou zavřel dveře.
"Počkat, počkat." Terrence se zasmál. "Robin tě přesvědčil abys šel?" Díval se na Bennyho, v hlavě tisíc provokací, které by k tomuhle tématu mohl použít.
"Drž hubu Steelane." Zazněla Bennyho typická odpověď. "Kdybych vážně chtěl, tak bych tě napíchl na nožík a už bys v životě nemusel říkat žádnou svojí trapnou hlášku."
"To si jen myslíš. Konkrétně tebe bych chodil strašit jako duch a mých hlášek by sis užil víc než dost."
Benny si odfrkl.
"Kde je vůbec Bain?" Rozhlédl se. "Chtěl jsem se ho zeptat jaká Kyra byla." Zaprovokoval a díval se přitom na Malkieho.
"Mack se naštval a odešel." Informoval ho Jill. Benny se zašklebil.
"Copak, někdo mu udělal bebí?"
"Benny." Napomenul ho Chris.
"Ale vážně bychom měli zjistit co s ním je." Promluvil k všeobecnému překvapení Lonnie.
"Tak ho jdi hledat sám, když seš tak chytrej." Ušklíbl se Aidan.
"Fajn." Lonnie se energicky zvedl.
"Lonnie... Neblbni." Varoval ho Korry.
"Já ho jdu najít." Opáčil Lonnie, kterého se Aidanovi podařilo vyprovokovat.
"Nemůžeš jít sám, to je sebevražda!" Vyhrkl Jill.
"Lonnie, vážně bys měl zůstat tady." Přidal se Chris. Lonnie ale rozhodnutě kráčel ke dveřím. Už byl na tom tak dobře, že mohl bez problému sám chodit.
"Počkej!" Nevydržel už Will pohled na osamoceně stojícího zranitelného Lonnieho. Zvedl se.
"Jdu s tebou."
"Ano, Wille." Souhlasil Terrence. "Konkrétně tobě bych určitě radil procházet se po klinice jako carevna." Prohlásil sarkasticky a ušklíbl se. Will si ho nevšímal a došel k Lonniemu.
"Tak jdeme?" Zeptal se.
"Jo." Souhlasil Lonnie. Oba odešli.
"Za tohle vás Kyra serve z kůže." Poznamenal ještě Jill. "Až zjistí, že si sami odcházíme z ložnice jak se nám zlíbí, tak dostaneme pěknou čočku."
"Ale, ale, White. Kdo tu má staženou prdelku z holky?" Ušklíbl se kdo jiný než Terrence.
"Terry, buď prosímtě už chvíli ticho." Zabrblal Benny.
"Kde je vůbec Kyra?" Zeptal se Malkie. Odpovědí mu bylo sedmkrát pokrčení ramen.
#
Mack si prohlížel členy skupiny 5. Nezdálo se mu však, že by si oni nějak speciálně všímali jeho.
"Petere!" Vykřikl energický vysoký blonďák a sedl si ke zraněnému klukovi. Měl velitelský tón hlasu, ráznou chůzi a ostré obličejové rysy.
Peter něco zachrčel, ale tak jako předtím mu Mack neporozumněl ani slovo.
"Co mu zase udělali, ti kreténi!" Zaječel kučeravý brunet s lesklýma očima.
"Uklidni se." Doporučil mu drobný kluk s havraními vlasy.
Mack si odkašlal. Většina z nich zaměřila svůj pohled na něj.
"Co tady děláš?" Vyjel ten kučeravý brunet.
"Co bych tu asi tak dělal? Měl jsem nudu, tak mě napadlo že se půjdu posadit do vězení." Ironicky odpověděl Mack, popuzený brunetovou zbytečnou a nelogickou otázkou. Ten vysoký blonďák, který seděl u Petera se najednou zvedl a prohlédl si Macka.
"Já jsem Tristan Wain." Představil se. Mack se zvedl do celé své výšky. Byl podobně vysoký, jako Tristan.
"Jmenuju se Mackanzie Bain," prohlásil, a cítil se při tom divně. "A skoro jsem zabil Bertaneu Styffotnovou."
&

Hlasím se do služby s novým dílem NZ 😎  Undicorn "napiš nz" "nz" 😂😂
Díl vyšel, protože se nudím ve vaně a napadlo mě, že by nebylo špatné, kdyby něco vyšlo do konce roku 2016 + abyste věděli že pořád žiju.
Na oplátku byste mě mohli potěšit votem nebo komentářem, abych se ujistila, že žijete také.
Vaše DominiqueDom, jejíž pokusy o vtip jsou stále trapnější ✌️
P.S. Nemusíte se bát, jak se znám tak o mě zas chvíli neuslyšíte 🎈

Šťastný Nový rok a nepřehánějte to na Silvestra! (nebo přehánějte) 🎉

Neprávem zajatí 2Kde žijí příběhy. Začni objevovat