Kyra
Vyšla jsem ven z trůnního sálu a rozhlédla se. Hned za mnou vylezl Nate. Tázavě jsem se na něj podívala.
"Raději tě doprovodím." Zabrblal rozpačitě. "Bertanea něco chystá a já si nejsem jistý co. Nechci aby se ti zbytečně něco stalo."
Přiznávám, že jsem se cítila dost polichoceně.
Kráčeli jsme chodbou ke schodům, které vedli nahoru do prvního patra, kde měli kluci ložnici.
"Jak se vůbec jmenuješ příjmením, Kyro?" Zeptal se Nate.
"Tortonová." Odpověděla jsem bezvýrazně.
"Nejmenoval se tvůj táta Jack?"
"Ne."
"Tak Michael?"
"Ne."
"Hmm..."
Nevěděla jsem, proč se na to Nate ptá a bylo mi to jedno. Došli jsme až ke schodům a já se podívala nahoru. Chytla jsem Natea za paži.
"Co je to?" Zeptala jsem se ho a volnou rukou ukázala nahoru. Po celém stropu se táhla dvě lana. Zacouvala jsem zpátky do uličky, kterou jsme přišli. I tam ta lana byla, jen jsme si toho nevšimli.
"Já nevím." Odpověděl Nate.
"Dřív to tady ale nebylo." Řekla jsem. "Žejo?" Ujišťovala jsem se.
"Nebylo." Přitakal.
Naivně jsem zvedla ruce, ale strop byl opravdu hodně vysoko.
"Na co to je?" Zeptala jsem se zvědavě. Nate si povzdychl. Lana ho nejspíš nezajímala a rozhovor o nich už vůbec ne.
"Měli bychom jít." Upozornil.
"Co to zase Bertanea zkouší?" Zeptala jsem se. "S těmi lany?"
"Já nevím." Zopakoval. Nehodlala jsem se vzdát a nakoukla zpět do trůnního sálu.
"Tady je to taky!" Vykřikla jsem rozčileně. "Na co to jako má?!"
Nate se už ani neobtěžoval odpovídat.
Zvenku se ozvaly kroky.
"Kyro, pojď." Zamumlal Nate a natáhl ke mně ruku. Já se ale pořád rozhlížela.
"Mě zajímá, na co to je." Umíněně jsem se odmítla pohnout.
"Kyro," zašeptal naléhavě.
"Vždyť to lano přece k týrání nepomůže ne?" Přemýšlela jsem nahlas.
"Kyro." Zabrblal. "Jde sem Gerard."
Rychle jsem se k němu otočila. On mě chytl za ruku a táhl mě na druhou stranu trůnního sálu.
"Je tu zadní východ." Zašeptal, zatímco se Gerardovy kroky přibližovaly.
Nate otevřel dveře, vystrčil mě ven a poté mě následoval. Potichu za sebou zavřel.
Byli jsme v další místnosti. Já se rozešla ke dveřím na druhé straně a stiskla kliku. Dveře se nepohnuly.
"Dveře jsou zamčený." Projel mnou záchvěv paniky.
"V klidu." Opáčil Nate. "Mám klíče." Došel až ke mně a strčil do zámku klíč. Odemkl a dveře otevřel. Ocitli jsme se ve vstupní hale.
"Týjo." Uznale jsem kývla. "Nenapadlo mě, že ty místnosti jsou takhle propojený."
Nate se ušklíbl. "Jedna z věcí, které se Bertanee musí uznat."
Instinktivně jsem se koukla nahoru. "Ty lana tu jsou taky." Poznamenala jsem.
"Pojď." Znovu mě chytl za ruku a začal odcházet ke schodům.
"Najednou ti tak záleží na klucích." Zasmála jsem se.
"Vím že na nich záleží tobě a mám silný pocit, že už tam nebudou všichni." Odpověděl. Zarazila jsem se.
"Cože?"
"Slyšelas. Taky jsem ti říkal, že Bertanea má nové zbraně. Bude je chtít vyzkoušet."
Chvíli jsem se na něj šokovaně dívala a přemýšlela o jeho slovech. Pak jsem se pustila jeho ruky a rozběhla se nahoru.
"Kyro, stůj! Tak dramatický to není!" Vykřikl.
Já běžela nahoru a vběhla do chodby. Rozběhla jsem se k jejich ložnici a ve svém rozčílení ani nevnímala lano, které se opět táhlo po celém stropě.
"Kyro!" Slyšela jsem Natea někde za sebou.
Vrazila jsem do dveří ložnice a rozhlédla se. Bylo jich osm.... Osm!
"Kde je Malkie?! Kde je Malkie?!" Zaječela jsem hystericky.
"Kyro!" Jill se zvedl a zatřásl se mnou. "Malkie je tamhle."
Ukázal na Malkieho vzadu nenápadně opřeného o postel. Bez přítomnosti Willa vypadal pozoruhodně malý.
Bez přítomnosti Willa?!
"Will." Zasípala jsem po prvním šoku. "Kde je William?!" Chytla jsem Jilla a pro změnu zatřásla já s ním.
"Odešel s Lonniem hledat Macka." Odpověděl.
"S Lonn... Macka?!" Vykulila jsem oči.
"Kyro!" Dovnitř vrazil Nate.
"Co ty tady chceš?!" Vyjel po něm okamžitě Benny.
"Kyro, já asi vím kde Mack je." Nevnímal ho Nate a chytl mě.
"Pust mě, doprdele!" Zaječela jsem vztekle a vytrhla se mu. "Víš kde je? Víš kde je? Zajímavý, že ty vždycky najednou víš, kde někdo je!" Flákla jsem ho do ramene. Terrence se rozesmál.
"Kyro, uklidni se." Nate mě chytl za zápěstí a přirazil na stěnu.
"Hej!" Zareagoval Malkie okamžitě a vyskočil na nohy. Jill Natea chytl a chtěl ode mě odtáhnout, ale Nate ho setřásl jediným pohybem.
"Kyro, poslouchej mě." Zavrčel Nate. "Henry říkal do telefonu něco o tom že se Bain producíroval po chodbách a že ho strčil do vězení ke skupině 5."
"Do jakého telefonu?" Uklidnila jsem se trochu.
"Bertanea nám přidělila telefony, funguje to podobně jako vysílačky. Mám tady na uchu sluchátko." Pustil mě a ukázal, co myslí.
"Říkal do něj, že chytil Baina. Já ho moc nevnímal, ale teď jsem si na to vzpomněl."
"Zajímavý, zrovna vhod. Lháři!" Vykřikl Malkie a skočil na něj.
"Malkie!" Vykřikla jsem vyděšeně. Nate ho chytl a shodil ho na zem.
"Řekni jim, ať mě nechají být." Zavrčel.
"Kluci..." Začala jsem.
"Kyro? Ne. Tohle ani nezkoušej." Benny zavrtěl hlavou.
Bezradně jsem se podívala na Natea.
"Mně je to jedno, Kyro." Prohlásil. "Poraď si sama." Otočil se a odešel.
"Nate!" Vyhrkla jsem a chtěla se rozběhnout za ním. Jill mě ale chytl za paži a přitáhl zpátky. Nenápadně kývl hlavou směrem k Malkiemu a došlo mi, že v tuhle chvíli tu Malcolma nechat a běžet si za Natem by ode mě asi nebylo úplně fér. Kývla jsem hlavou a sedla si k Malkiemu.
"Malkie, jsi v pohodě?" Zeptala jsem se. On se naštvaně zvedl.
"Jo, já v pohodě jsem. Ale on v pohodě nebude, jestli na tebe sáhne ještě jednou!" Vyštěkl.
"Malkie!" Vyhrkla jsem.
"Kyro, ač jsem z toho znechucen, souhlasím s Malkiem. Ten kluk je vážně čůrák." Zapojil se Benny.
"Krucipísek." Doplnil ho Terry, kterému se nepodařilo skrýt úšklebek.
"Zachránil Mackovi život a zachránil život i tobě, Benny!" Vyhrkla jsem.
"Tak si za ním běž!" Vykřikl Malkie. "Běž si za ním, když je tak moc perfektní!"
"Nejdu za ním!" Zaječela jsem. "Já musím v první řadě najít Macka, Lonnieho a Willa! A pak..."
"... Se to nějak vyřeší, že?" Doplnil mě Robin. Zavrtěla jsem hlavou.
"Jděte všichni doprdele." Naprosto vytočená jsem vyšla ven a práskla dveřmi.
&Pokud někomu chybělo toto velkolepé drámo tak jsem zpět velmi brzy (na mé poměry) s novou kapitolou!
Než se osmělím přidat novou kapitolu, můžete do komentáře napsat k čemu si myslíte že je to lano a jaký celkově máte názor na tu celou situaci. Opravdu mě potěší každý komentář. ❤️Vaše DominiqueDom 🐘
ČTEŠ
Neprávem zajatí 2
Horror"Pro mě už je možná pozdě, ale pro vás být nemusí. Ale pokud se rozhodnete neudělat nic... Tak je teď už pozdě pro nás všechny bez rozdílu." Tato knížka je volné pokračovaní na Neprávem zajatí :)