Probudil ji řev z druhého pokoje.
"Kde je?!"
"On zmizel!"
"Odvedli ho! Oni ho vážně odvedli!"
"Běžtě někdo říct Kyře, že odvedli Macka!"
"Já za ní zajdu."
Uslyšela jsem rychlé kroky směrem ke mému pokoji a došlo mi, že je zle. Bezpečně jsem věděla, že Bertanea Macka nikam neodvedla. Bohužel důvod toho, proč to vím, byl ten, že Mack ležel vedle mě.
Dveře se rozlétly a dovnitř vešel úplně ten nejhorší člověk, co tohle mohl vidět - Malkie.
"Kyro, on..." Zarazil se a jen koukal.
"Ne." Vypadlo z něj.
"Malcolme." Začala jsem rázně.
"Ne!" Zaječel hystericky, vycouval a práskl dveřmi.
Protočila jsem očima a vyhrabala se zpod peřiny. Mack vedle mě se probral.
"Co...?" Začal zmateně.
"Pšt." Svoje slova jsem doplnila ukazováčkem přitisknutým k rtu a poslouchala Malkieho scénu ve vedlejší ložnici.
"ON TAM JE S NÍ V POSTELI!" Zaječel.
Dveře se rozlétly a dovnitř vešel Terrence. Hned na prahu se zlomil v pase a začal se smát.
"Tak mu vyřiď že je to čůrák." Ozval se Jillův hlas. Nejspíš byl dost vystresovanej z toho, že Mack zmizel, že to, že jen spal jinde, ho dost naštvalo.
Hned za Terrym následoval Chris, který ho chytl, zatáhl zpátky a zavřel dveře. Tázavě jsem se podívala na Macka, který se plácl do čela.
"Omlouvám se." Brebentil. "Měl jsem se vrátit zpátky tam."
"To je teď asi už jedno." Odpověděla jsem, otevřela dveře do ložnice kluků, vešla tam a práskla dveřmi.
"Malkie!" Zaječela jsem okamžitě.
"Nemluv na mě... Prostě na mě nemluv!" Vykřikl Malcolm přičemž se přerazil o něčí postel.
"Přestaň dělat scény!" Okřikl ho nejspíš dost rozladěný Robin.
"Kyra se nám hezky vybarvuje." Neopomněl si přisadit Benny, kterého tato situace samozřejmě bavila.
"Bože uklidněte se!" Vykřikla jsem. "Já a Mack spolu nic nemáme, jen u mě přespal!" Vyštěkla jsem.
"To si nadělal do kalhot, nebo proč u tebe spal?" Zajímal se Terry.
Protočila jsem očima. Terrence mi byl opravdu jedno, v porovnání s tím, jak jsem si to podělala u Malkieho.
Malkie se na mě nevěřícně díval. Vypadal opravdu zničeně. Ještě nikdy jsem ho neviděla, že by se takhle přestal ovládat.
"Vidíte jak se chová? On se do ní normálně zabouch, žárlivec jeden." Terrence jako vždy nevěděl, kdy má zavřít pusu.
"Zavři hubu." Zabrblal Chris už tak nějak automaticky.
Dívala jsem se na Malkieho a přemýšlela o Terryho slovech. Myslel to vážně? Malkie se do mě vážně zabouch?
Otevřely se dveře a dovnitř vešel Mack, oblečený jen v trenkách.
"Kyra má pravdu, vážně nic nebylo. Měl jsem depresi a potřeboval jsem s ní mluvit a pak jsem tam prostě usnul. Omlouvám se." Za řeči se díval na Malkieho. Ten jen vrtěl hlavou.
Podívala jsem se na Macka a byla mu vděčná. Věděla jsem, jak pro něj muselo být těžké říct jim pravdu o tom, že se necítil dobře. Ale udělal to kvůli mě. Zachytila jsem jeho pohled a cukly mi rty do mírného úsměvu. On pokrčil rameny.
"To je smutný příběh." Zabrblal pobaveně Benny.
Malkie se zvedl, otevřel dveře a odešel.
"Kam jdeš?" Zeptala jsem se.
"Pryč." Odsekl a byl pryč.
Zavrtěla jsem hlavou. Dostala jsem strach, aby nepotkal Gerarda, nebo někoho takového. Vyběhla jsem za ním na chodbu. Nikde jsem ho neviděla.
"Malkie?" Zkusila jsem to, i když mi bylo jasné, že neodpoví. Rozešla jsem se chodbou dál a zašla za roh. Malkie tam seděl na zemi a hlavu měl v dlaních.
"Malkie..." Posadila jsem se vedle něj.
"Nech mě, Kyro." Zabrblal.
"Malkie, to vážně nic nebylo."
"Jo, já vím. Nejsem tak blbej, pochopil jsem to."
Nastalo ticho. Malkie se cítil hrozně. Terryho slova se mu otáčely v hlavě v různých tónech. Nevěděl, jak se teď má zachovat, a tak zvolil taktiku, že bude na Kyru hnusnej. Nenápadně sledoval, jak na to zareaguje.
"Malkie..."
"Kyro, ne. Promiň za to, jak jsem se choval, ale prostě mě to naštvalo. Ale nezabouchl jsem se do tebe. Ne. Ne, ne, ne." Skoro to vypadalo, že se pokouší přesvědčit především sám sebe.
"To je v pohodě. Nemysli na to." Zavrtěla jsem hlavou.
"Kyro, já vím že jsem to teď podělal." Prohlásil. Připadalo mi zvláštní, že během jediného dne mi už druhý člověk sděloval, že něco podělal.
"Ale nepodělal." Odpověděla jsem a myslela jsem to vážně. Dívala jsem se na něj a přitom přemýšlela nad tím, jak moc je tenhle kluk závislej na lásce jiných lidí. Jak moc ho vzalo, když si myslel, že jsem s Mackem spala.
"Kyro, nemusíš na mě být hodná." Zopakoval de facto Mackova slova a mě to úplně zabolelo.
"Malkie..." Zašeptala jsem. "Už od první chvíle co jsem tě uviděla mi došlo, že jsi speciální. Tedy, alespoň pro mě. Ale nic z toho nebude. Víš, v té klinice pro holky jsem poznala jednu holku. Byla to ta nejodvážnější, nejhodnější a nejobětavější osoba, jakou jsem kdy poznala a poznám. Byla velitelkou skupiny 7." Pousmála jsem se. "Stala se mým vzorem. Snažím se být jako ona, být vaší oporou. A tahle holka měla bratra, jmenoval se Regi, Regi Ceiter." Odmlčela jsem se a na chvíli se utopila ve vzpomínkách.
"Ceiter?" Ujal se slova Malkie. "Takže ta holka byla ta Retny Ceiterová?"
Párkrát jsem přikývla.
"Víš, Regi byl výjimečný. Byl to jeden z těch lidí, které poznáš a hned víš, že by si s ním dokázal být až do konce života a přežít s ním cokoli. A taková věc se ti stane jen jednou za život." Pevně jsem držela hlas, i když to nebylo vůbec jednoduché.
"Co se s ním stalo?" Zeptal se Malkie bezvýrazně, protože odpověď tušil.
"On... Je mrtvý. Zabil... Zabil ho Gerard." Zašeptala. Malkie se na ni zmateně podíval.
"Viděl si ho. Včera. Měl prostřelenou ruku."
Malkie vytřeštil oči. "To si děláš legraci."
Pomalu jsem zavrtěla hlavou. "Regi ho jednou zmlátil potom, co mě Gerard zbil a... Málem znásilnil. To ho naštvalo a od té doby po Regim šel a... A nakonec se mu povedlo ho zabít." Sklopila jsem hlavu. Cítila jsem na sobě Malkieho pohled.
"Kyro, to mě vážně mrzí." Promluvil nejistě. Zavrtěla jsem hlavou a setřela si slzy z očí.
"Ani nevíš jak je to těžký, potkávat tu toho chlapa každý pitomý den. Naštěstí on mě nepoznal." Řekla jsem.
"Nepoznal tě?" Malkie se zatvářil překvapeně. Zavrtěla jsem hlavou.
Chvíli bylo ticho.
"Kdo všechno to ví?" Vylezlo z Malkieho nakonec.
"Jen ty. Tu část s Gerardem ví Robin, ale o Regim víš jen ty." Odpověděla jsem. "A myslím, že je to tak správně."
&
Zdravím :-D je tu další kapitolka... Snad vám nevadí že se tu neděje žádné drama s Bertaneou, ale zase si myslím že když tu občas budou takovéhle srandičky týkající se jejich vztahů mezi sebou tak si je třeba i lépe zapamatujete :-D ráda bych slyšela vaše názory na tuhle srandu :-) :-D
ČTEŠ
Neprávem zajatí 2
Terror"Pro mě už je možná pozdě, ale pro vás být nemusí. Ale pokud se rozhodnete neudělat nic... Tak je teď už pozdě pro nás všechny bez rozdílu." Tato knížka je volné pokračovaní na Neprávem zajatí :)