31. Špatné věci

41 4 2
                                    

"Co... Co je s ním?" Zeptal se nedůvěřivě Lonnie a kývl hlavou směrem ke skučícímu klukovi z osmičky, který se nijak zvlášť nehýbal.
"On... Oni mu..." Terry se opět začal dávit.
"Vypíchli mu oko." Vypadlo z Terryho nakonec.
"Cože?" Šokovanému Lonniemu přeskočil hlas.
"Bylo to... Fakt odporný, já..." Terrence polkl. "Nemohl jsem... já..." Znovu se mu z pusy vyvalila krev. Will se znechuceně zašklebil.
"Nikdo už nemůže." Zašeptal Lonnie.

"Asi mi uříznou nohu." Dodal k tomu. Terry se na něj šokovaně podíval.
"Lonnie, to... to..." Odmlčel se a nejspíš nenacházel dalších slov.
"Prosím!" Zaječel zničehonic ten kudrnatý kluk z osmičky. "Zabijte mě! Zabijte mě, prosím!" Ječel a mlátil kolem sebe rukama. Will se pomalu zvedl, aby na něj lépe viděl. Když viděl jeho obličej, úplně zalitý krví, zvedl se mu z toho žaludek. Raději si opět sedl.
"Zabij ho." Zašeptal Lonnie. "Sebral jsem jednomu zbraň." Vytáhl z kapsy Peixovu pistoli. "Chtel jsem ji použít pro sebe, ale... On vážně trpí." Podal ji Terrymu, který si ji po krátkém zaváhání vzal a zvedl se na nohy. Pomalu se začal přibližovat k tomu klukovi. Ten přestával skučet a díval se na Terrence jako na spásu. Terrence k němu dopajdal a nabil pistoli. Zamířil na něj. Pak ale zbraň opět sklonil.
"Není třeba. Je po něm." Zahučel naprosto bezvýrazně.
Rozhostilo se ticho, přerušovaně jen Lonnieho nepravidelném oddychování. Will se šokovaně díval na Terrence, který prázdným pohledem nespouštěl oči z mrtvého kluka.
"Ty bys to vážně udělal?" Promluvil Will přiškrceným hlasem.
"Já nevím." Odpověděl Terrence. "Udělal?"
"Neudělal." Will začal vrtět hlavou. "Určitě by jsi to neudělal." Znělo to, jako kdyby se ujišťoval.
"Ten kluk hrozně trpěl, Wille. Udělal bych to." Opáčil Terrence. Will zavrtěl hlavou.
"Já bych to určitě udělal." Nečekaně se zapojil Lonnie. "Ještě před hodinou ne, ale teď..." Odmlčel se a prohlédl si svojí nohu. "Teď vím, jaké to je takhle trpět."
"Nechci umřít." Will začal zběsile začal vrtět hlavou. "I kdyby mi udělali cokoli, nechci umřít!"
"Takže až ti vypadne oko, tak tě nemám zabíjet, jo?" Trochu drsně vyjel Terry. Willovi se rozklepala brada a Terrence si povzdychl.
"Promiň, kámo." Lehce ho poplácal po rameni. Will zavrtěl hlavou. Těžko říct, jestli tím chtěl říct, že je to ok, nebo aby na něj Terry už nesahal.
"Zabij mě, Terry." Ozval se Lonnie ze země nečekaně.
#
Kyra vešla za Natem do tmavé malé místnosti vedle mučící síně, kde se skladovalo nějaké mučící nářadí.
"Tak jo," povzdychla si Kyra, "co zase chceš?" Posadila se na jeden z mučících nástrojů.
"Ehm... na tomhle se lidé věší za nohy a tyhle bodce se do nich zapichují." Okomentoval Nate její aktuální místo k sezení.
"Nate..." Kyra protočila očima. Nate si povzdychl a opřel se o stěnu.
"Kyro, já nevím co ti mám říkat. Ale jestli se budeš chovat tak jak se chováš, Bertanea tě brzo bude chtít třeba i zabít."
"Kde jsou Lonnie a Will?" Přerušila ho Kyra.
"Cože?" Nechápal Nate.
"Říkal si, že mě k nim dovedeš." Odpověděla Kyra a probodávala ho pohledem. Nate zvedl obočí.
"Teď je to riskantní." Řekl.
"Lháři." Kyra potřásla hlavou.
"Mluvím pravdu." Vyjel Nate. "Jsou ve sklepě, kde se jim nic nestane, je jedno kdy tam pro ně přijdeš. Jak si jako přišla na to, že ti lžu?"
"Nevím. Třeba to, jak rychle ty dva Bertanea chytila." Opáčila Kyra.
"Ty mě tu teď jako obviňuješ z toho, že jsem je prásknul?" Nate zvýšil hlas. Přestal se opírat o stěnu, stál rovně jako svíčka a propaloval ji pohledem.
"Nate," Kyra zavrtěla hlavou. "Já prostě nemůžu věřit nikomu."
"Mně můžeš." Prohlásil Nate a rychlými kroky se přiblížil až k ní, kde se sehl, aby se jí díval přímo do očí. "Přísahám." Zašeptal.
"Nate..." Vydechla a Nate ji začal líbat. Líbali se jen pár vteřin, než se Kyra prudce odtrhla.
"Nate!" Vyštěkla naštvaně, ale prudký pohyb, který se od něj odtrhla způsobil, že začala padat dozadu.
"Kurva." Nate ji chytl do náručí a zvedl do vzduchu přesně ve chvíli, kdy z mučidla vyrašily bodce.
"Já ti to říkal." Zabrblal Nate. Kyra se na něj šokovaně podívala.
"Díky." Řekla překvapeně. Nate se jí podíval do očí.
"Ještě něco, princezno?" Oslovil ji ironicky.
"Můžeš mě třeba položit na zem." Opáčila Kyra.
"Prosím tě, ještě by sis ublížila." Ušklíbl se Nate.
"Hele!" Kyra si ho naštvaně prohlédla.
"No jo." Nate ji položil na zem. "Stejně, člověk aby tě hlídal 24 hodin denně." Neodpustil si rýpnutí.
"To jako myslíš vážně?" Kyra se uraženě zvedla a začala odcházet.
"Počkej, Kyro." Nate se zasmál, chytl ji a přitáhl k sobě. "Jen si dělám srandu."
Kyra se mu zadívala do očí a cítila, jak moc ji Nate přitahuje. Dívala se mu do očí a doufala, že ji začne líbat znovu.
"Tohle nemůžeme." Slyšela sama sebe, jak říká. Potřásla hlavou.
"Co přesně?" Nateovi na tváři pohrával mírný úsměv.
"Já musím... musím..." Odmlčela se.
"Co?" Zeptal se.
"Musím najít Lonnieho a Willa, Nate." Zašeptala. Nate se pousmál.
"Tak běž. Já ti nebráním."
Kyra začala vrtět hlavou. Přiblížila se blíž k němu a sama na sobě cítila, jak se stává povolnější. Nate ji začal líbat znovu a ona se k jeho polibkům hned připojila.
"Tohle je špatný." Šeptala mezi polibky.
"Tady se děje spousta špatných věcí." Prohlásil Nate a svékl jí triko.
&
Kapitola je o dost kratší, ale nechtěla jsem opět dělit část scény, takže to zůstalo na 850 slovech 🙄
Omlouvat se vám za zpoždění asi už nemá smysl, protože to stejně už nikdo nečte.
Každý vote nebo komentář potěší 😄

Neprávem zajatí 2Kde žijí příběhy. Začni objevovat