Byla to ta nejšílenější bolest v jeho životě a nebrala konce. Lonnie se klepal s nohou skříplou v těžkém železném kole a nedokázal to zvednout a ani se z toho vymotat. Spadl do pololehu a rozbrečel se.
"Prosím... prosím pomožte mi někdo!"
"Já to sám neuzvednu!" Řval Peix, který se ho z toho pokoušel dostat. Will se vytrhl Rogerovi a běžel mu na pomoc s Rogerem v patách.
"Tak tam jděte taky, ne?!" Vyprskl Gerard na stráže, kteří doteď stáli a hloupě pozorovali celou situaci. Po jeho rozkazu se rozběhli na pomoc.
"Musím najít toho blonďatýho zmrda, co utekl." Brblal nabručený Gerard.
"Teď nám pomůžeš tady." Utl ho Peix. S pomocí stráží se jim podařilo trochu kouli nadzvednout a Lonnieho z toho vytáhnout. Ten zůstal ležet na zemi, hystericky brečel a klepal se. Will, který sám potřeboval psychicky podpořit, na něj zíral s vykulenýma očima a byl naprosto bledý. Lonnieho noha byla nepřirozeně prohnutá.
"Můžeš se hýbat?" Staral se Peix. Lonnie okamžitě zběsile začal vrtět hlavou.
"Ne... Nechte... Umřu..." Brblal nesouvisle a dusil se svým hysterickým brekem. Peix se sehl a nohy se dotkl, což vyvolalo Lonnieho okamžité rozječení, takže od něj Peix zase hned odskočil.
"Ty vole, ale to musíme okamžitě zavolat sanitku." Peix začal vytahovat mobil. Roger mu mobil z ruky vytrhl.
"Co děláš, ty debile? Sanitku sem budeme asi těžko volat."
"Podívej se jak trpí!" Rozječel se Peix.
"Tak ho normálně zabij!" Přeřval ho Roger. Will si sedl k Lonniemu a pohladil ho po rameni, Lonnieho ale hysterie nepřecházela.
"Nikoho nezabíjejte! Už sem jde Bertanea, dal jsem jí zprávu a ta to rozhodne. Zatím připravte vchod do sklepa." Prohlásil Gerard a ukázal na stráže. Stráže se rozběhli k padacím dveřím na druhé straně síně a otevřeli je.
"Vy jste normální barbaři!" Peix bouchl do stolu. Lonnieho křik mu až příliš hrál na nervy.
"Lonnie." Zoufale zašeptal Will a zatřásl s ním, čímž se ho nejspíš pokoušel dostat do reality. Lonnie se dusil, klepal se a ječel bolestí.
"Lonnie, prosím." Willovi začaly téct po obličeji slzy.
V tu chvíli se otevřeli dveře a dovnitř vjela Bertanea v kabině s plnou parádou. Za ní šel Nate, který za nimi zavřel dveře.
"Co je to tady za řev?!" Zaječela okamžitě. "A kdo jako utekl?!"
"Jeden kluk se skupiny osm." Zabrblal Gerard. "Ale toho druhého se mi podařilo chytit." Kopl do bezvědomého kudrnatého kluka na zemi.
"Výborně. Tak ho názorně potrestáme." Rozhodla Bertanea. "A co támhleta ječící kreatura? A to druhé... Není to můj oblíbenec William?" Prohlédla si je.
"Jo, jsou to ti ze skupiny 7. Tomu jednomu spadlo na nohu to kolo a je na tom očividně dost blbě." Zapojil se Roger.
"To se nedá poslouchat. Hoďte je do toho sklepa, než skončím s ním." Zavelila Bertanea a stráže chytli Lonnieho, který se rozječel ještě víc, donesli ho k padacím dveřím a hodili ho dolů.
"Tak pojď." Roger chytl Willa a začal ho postrkovat k padacím dveřím.
"Mám... Mám strach." Zaskučel Will.
"Je to to nejmenší co se ti může stát, věř mi." Ušklíbl se Roger.
V tu chvíli se rozrazili dveře a dovnitř vletěla Kyra doslova jako časovaná bomba.
"Wille!" Okamžitě ho zbystřila a rozběhla se k němu. Gerard ji chytl kolem pasu, zvedl do vzduchu a držel. Kyra začal kolem sebe kopat, ale Gerard ji nepouštěl.
"Kyro!" Vyhrkl Will. Roger ho ale chytl a strčil do padacích dveří.
"NE!" Zaječela Kyra a hystericky se rozječela klasickým ženským jekotem. Gerard ji pustil a ona dopadla na zem, kde zůstala s vyraženým dechem ležet.
"Wi-Will." Zasípala když dech zase nabrala.
"Nech toho, Kyro. Nic mu není, jen jsem ho právě zavřela do sklepa. Teď mě zajímá úplně jiná skupina." Promluvila Bertanea a prohlédla si kudrnatého kluka ze skupiny osm. Kyra se pomalu zvedla.
"Co... Co..." Hlas jí přeskakoval.
"Kyro, pojď se mnou." Nate se k ní rozešel a chytl ji za ruku. "Dovedu tě k němu." Zašeptal jí do ucha. Kyra se na něj nedůvěřivě podívala, ale nakonec s ním začala odcházet pryč.
Po jejich odchodu si Bertanea oddychla. "Je to tu divočejší než v té klinice pro ženy. Ti kluci se mě snaží zabít a zmást. A to nedopustím." Mocně vystoupila z kabiny. "Chytněte ho a doneste ho támhle k tém nejhorším mučidlům." Poručila a ukázala na kudrnatého kluka. Stráže rychle spěchali její rozkaz splnit. Gerard potřásl hlavou.
"A já jdu najít toho zasraného blonďáka." Rozhodl se a odešel. Ve dveřích se minul s Henrym, který tam právě vcházel s Terrencem.
#
"Vydrž to, Lonnie. Kyra tu bude každou chvíli." Zašeptal Will a sám se snažil tomu uvěřit. Už mírně uklidněný Lonnie se znovu roztřásl a chytl si zakrvácenou a děsivě prohnutou nohu.
"Myslím, že mi ji budou muset uříznout." Třásl se. Will si ho bezradně prohlédl a nakonec se k němu přisunul a objal ho.
"Všechno bude dobrý." Prohlásil. Že nikdy už nic nebude dobrý bylo oběma jasné, ale slyšet to bylo uklidňující. Lonnie se nepřestával třást. Will se ze všech sil snažil potlačit svou obvyklou paniku a chovat se, jakoby to mělo každou chvíli skončit.
Otevřeli se dveře a dovnitř spadli další dva kluci. Jeden z nich byl klepající se kudrnatý kluk z osmičky a v druhém neomylně poznali Terrence.
"Kluci," Terry se zvedl a kulhajícím krokem se k nim rozešel. Motal se ze strany na stranu a v půli cesty se skácel na zem.
"Já... Já už..." Odmlčel se a vykašlal krev. Začal se znovu plazit k nim, tentokrát po čtyřech.
"Co... Co je s ním?" Zeptal se nedůvěřivě Lonnie a kývl hlavou směrem ke skučícímu klukovi z osmičky, který se nijak zvlášť nehýbal.
"On... Oni mu..." Terry se opět začal dávit. Will vykoukl, aby na toho kluka lépe viděl.
"Vypíchli mu oko." Vypadlo z Terryho nakonec. Willovi se udělalo zle a okamžitě přestal vykukovat.
"Cože?" Šokovanému Lonniemu přeskočil hlas. Ani neviděl přes slzy, které se mu vlily do očí.
"Bylo to... Fakt odporný, já..." Terrence polkl. "Nemohl jsem... já..." Znovu se mu z pusy vyvalila krev. Will se znechuceně zašklebil.
"Nikdo už nemůže." Zašeptal Lonnie.
&
Vracím se zpátky s novou kapitolou 😇 nechci zase slíbit něco, co nebudu moc splnit, protože moc nezvládám školu, ale chtěla bych vydávat kapitoly aspoň tak jednou za ten týden.... hodně by mě podpořil v psaní nějaký váš ohlas v podobě komentáře nebo voteu 😳DominiqueDom
ČTEŠ
Neprávem zajatí 2
Horror"Pro mě už je možná pozdě, ale pro vás být nemusí. Ale pokud se rozhodnete neudělat nic... Tak je teď už pozdě pro nás všechny bez rozdílu." Tato knížka je volné pokračovaní na Neprávem zajatí :)