28. Nevyhnutelná úmrtí

31 5 2
                                    

"Ta holka je vážně retard." Uchechtl se Benny. Malkie se plácl do čela a agresivním pohybem se zvedl na nohy.
"Jako... Dělá si prdel?" Bouchl pěstí do skříně.
"Kyra nebo ten kretén?" Zasmál se Terry.
"Hele, ani nevím. Asi oba." Malkie se tomu nakonec zasmál taky.
"Nechápu čemu se to jako smějete." Korry se zvedl. "Dochází vám že kluky tam někde venku můžou chytit a něco jim udělat?"
"Poslal jsem je tam snad já?" Opáčil Terrence. Na to Korry neměl co říct, a tak zůstal mlčet. Podíval se na Malkieho, u kterého hledal podporu, ale ten se právě zoufale skácel na postel.
"No celé to začalo odchodem toho zasraného Macka." Pokračoval Terry.
"Ne, začalo to tady urážlivou princeznou." Mávl Benny na Malkieho.
"Jako co to bylo za nápad, poslat za ním Macka?" Přidal se už i Jill.
"Jo, proč si tam toho kokota posílal?" Vyjel Robin útočně na Chrise. Chris se zvedl na nohy, ale když mu došlo o kolik je Robin vyšší než on, tak si uvědomil, že to nebyl nejchytřejší tah.
"Vy to právě teď hážete na mě nebo co?" Pobaveně povytáhl obočí.
"Jestli nějakej z nich chcípne tak to bude tvoje vina." Zareagoval okamžitě nekompromisní Terrence bez špetky empatie. Potápět ostatní lidi bylo Terryho druhou přirozeností.
"Drž hubu." Zabrblal Jill.
"To jsi jako myslel vážně?" Znechuceně si Terryho prohlédl Korry.
"Celé to začalo u Bennyho, kdyby Malcolma nenasral tak by nemusel odejít nikdo." Prohlásil Robin a Benny se nahlas rozesmál.
"To mě mohlo rovnou napadnout že to beztak hodíte celé na mě."
"Můžete držet huby, opravdu mě z vás bolí hlava!" Zařval ublížený Aidan.
"Jestli se mě někdo zeptá koho bych chtěl z naší skupiny zabít jako prvního, hlasoval bych pro toho kreténa!" Zařval Terrence a ukázal na Aidana.
"Terry!" Napomenul ho Chris.
"Co na mě mluvíš, ty vrahu!" Zaječel Terry, načež se psychopaticky rozesmál.
"Vy jste vážně divný." Prohlásil do náhlého ticha Korry a rezignovaně se posadil na zem.
"Promiň, Korry, ale co jsi to právě řekl?" Terrence se uchechtl. "Člověk, co se bojí doteku ostatních lidí mi tu právě do očí říká, že jsem divnej?"
"Říká se tomu agerofobie." Udělal z Terrence debila Jill.
"Jdi do prdele." Korry se zvedl a začal odcházet. Před dveřma ho Chris chytl.
"Nikdo nebude odcházet." Oznámil mu Chris. Korry se mu hystericky vytrhl a Terrence vyprskl smíchy.
"Terrenci, uklidni se." Doporučil Jill.
"Proč bych se měl jako uklidnit? Čím dýl s vámi musím trávit čas, tím víc zjišťuju že tu není snad nikdo psychicky v pořádku." Uchechtl se Terry.
"Terrenci, drž hubu. Nebavíš už ani mě." Zapojil se Benny.
"Ty tu nikoho nebavíš už řadu dní, takže se vůbec nezapojuj." Uchechtl se Terry.
"Můžete se laskavě přestat hádat? Jak to tu jako chcete přežít, když se budeme jak naprostí kreténi hádat mezi sebou?" Vyjel Chris.
"Chrisi, už jdi do prdele." Obrátil se k němu rozjetý Terrence. "Ty vrahu." Doplnil svou promluvu a znovu se psychopaticky rozesmál.
"Terry!" Napomenul ho Jill.
"Co?!" Vyjekl Terrence. "Co furt máte?Jste vážně tak hloupí zabedněnci, že si z toho neumíte udělat ani srandu?!" Začal mlátit do stěny v pravidelných intervalech, jakoby byl naprostý krypl.
"Tobě... začalo hrabat?" Zeptal se Robin, zatímco ostatní snad ani neměli slov.
"Robine, ty se vůbec nezapojuj!" Terrence okamžitě přestal a otočil se na něj.
"A co jsem ti udělal já, prosímtě?" Zasmál se Robin.
"Jsi naprostej magor a to mi asi tak úplně stačí." Ušklíbl se Terry a začal neklidně chodit po celé místnosti.
"Lidi, já mám strach." Ozval se Korry schoulený na zemi při pohledu na Terrence.
"Tak jo, Terry, to stačí." Malkie, v reakci na Korryho slova, se ho šel pokusit zkrotit. Nejspíš proto, že to byl prostě Malkie. Chytl ho za lokty, otočil k sobě a pokusil se ho shodit na postel, což se mu nepovedlo.
"Co děláš, ty kryple? Co na mě chmatáš?" Terrence ho od sebe odstrčil.
"Terry, můžeš se laskavě uklidnit?" Přestalo to bavit už i Jilla.
"Ach jo, vy jste jiná mentalita, fakt." Rozesmál se. "Já jdu pryč." A s těmi slovy začal odcházet.
"Ne!" Chris se zvedl s úmyslem ho zastavit, ale dřív to stihl udělat někdo jiný. Terrence otevřel dveře, do kterých vletěl Henry a za ním několik dalších stráží. Henry Terryho odstrčil.
"Kam jako jdeš?" Vyštěkl.
"Co na mě chmatáte?!" Vyjel rozjetý Terry a strčil do něj taky.
"Děláš si ze mě prdel?!" Zařval Henry a chytl ho. "Odveďte ho tam." Poručil strážím, kteří si Terrence převzali.
"No jasný." Terry se znovu psychopaticky rozesmál. "To je totiž nejlepší řešení, bezva, Henry." Začal mu tleskat, zatímco ho stráže vedli ven.
"Kam ho jako vedete?" Zvedl se Chris.
"To ti může být jedno, hochu." Henry ho scestně pohladil po obličeji.
"Přece ho za to nechcete zabít." Řekl Chris naléhavě.
"Ale prosímtě, kocourku." Zasmál se Henry a otočil se k odchodu.
"Hej!" Zařval Chris, chytl ho za rameno a otočil ho zpátky. "Můžete mi kurva odpovědět?!"
"Chceš tam snad taky?!" Zaječel mu Henry přímo do obličeje. Chris o krok ustoupil.
"Svět se nedělí na dobré a špatné lidi, andílci." Prohlásil Henry.
"Co tím jako myslíte?" Zeptal se Chris.
"Vůbec nic." Zasmál se Henry, otočil se a odešel.
Chris se sesunul na zem a schoval hlavu do dlaní. Malkie si k němu sedl a dal mu ruku kolem ramen.
"Kde je Kyra?" Zeptal se hloupě.
"Šla hledat ty dva kretény." Odpověděl Robin.
"Bože můj, oni ho vážně odvedli." Korry se začal klepat.
"Chrisi, co když ten debil umře?" Zeptal se Jill.
Chris zvedl hlavu a všechny si prohlédl.
"Já nevím. Já prostě nevím." Parkrát zavrtěl hlavou.
Chvíli bylo naprosté ticho.
"Co... Co teď jako hodláte dělat?" Promluvil praktický Jill, který měl potřebu každý problém řešit okamžitě.
"Ty si dělej co potřebuješ, Jille." Ušklíbl se Benny. "Já jsem upřímně rád, že tu konečně Terrence není."
"Benny." Napomenul ho Chris.
"Jen umím být i upřímnej, narozdíl od vás, co si hrajete na hodný." Opáčil Benny.
"Takže chceš říct že bys byl radši, kdyby byl Terry mrtvej než s tebou v pokoji?" Zaútočil Malkie. Benny se zasmál.
"Lidi, nehroťte to. Neznám ho ani měsíc a to, že tu někdo umře je nevyhnutelné. Je potřeba oddělit zrno od plev." Skryl úsměv, v očekávání pohoršené reakce ostatních na jeho slova.
"Nikdo nemusí umřít!" Vyštěkl Chris. "Kurva, vždyť stačí, když budeme chvilku jednotní. Ty se nemáš smiřovat s tím, že někdo musí umřít a vybírat si podle sympatií, ty jeden zaujatej kreténe!"
&

Pěkně hloupé to utnout tady, ale potřebuju si nechat rezervu slov na další kapitolu 😂 tak mě omluvte...
Samozřejme se opět omlouvám, že kapitola vyšla opět pozdě 😏
Prosím nějaké ohlasy...? 😰

DominiqueDom 😅

Neprávem zajatí 2Kde žijí příběhy. Začni objevovat