Gerard zamířil na Macka.
Bertanea byla plná očekávání.
Ozval se výstřel a hned po něm bolestný výkřik.
"Nate, ty kreténe!" Bolestně zavyl Gerard a chytl si zakrvácenou ruku. Will otevřel oči, které při výstřelu zavřel. Robin se samolibě pousmál, zatímco Terrence se bez zábran rozesmál. Korrymu pořádně nedocházelo, co se vlastně v tu chvíli stalo, a Aidan na zemi stále ještě řešil to, že ho Terry praštil do břicha.
Mack, který už ten tlak nevydržel, se skácel na zem a začal brečet.
Hrozivě vypadající pistol ležela na zemi pod Gerardem a Mack si její přítomnost uvědomoval nejvíce ze všech lidí, kteří zde byli.
Bertanea vyskočila. "Co to je? Tak co to je?" Zaječela a chytla Gerardovu prostřelenou ruku. Gerard bolestně zavyl a vztekle se jí vytrhl.
"Dávej bacha, ženská!" Zaječel.
"Cítil jsem potřebu zasáhnout." Prohlásil Nate, ne o moc starší než uvěznění kluci, zato svobodný člověk s pravomocí vystřílet Bertaneiny poskoky jak se mu zlíbí. V ruce držel zbraň a tvářil se stejně namyšleně, jako vždycky. Bertanea protočila očima. Snad poprvé byla nerada, že svýho nejschopnějšího nájemného vraha vidí.
"Nate, já jsem tu zrovna chtěla někoho zabít." Poznamenala celkem zbytečně, protože bylo zřejmé, že to Nateovi došlo.
"Netřeba." Odpověděl a došel k nim. Prohlédl si všechny přítomné kluky. U Aidana na zemi zvedl obočí.
"Jak to myslíš netřeba?" Vyprskla vytočená Bertanea. "On mě chtěl zabít!" Ukázala na Macka, který seděl na zemi a mírně se klepal.
Nate si Mackanzieho prohlédl s novým zájmem. Nejspíš ho to zaujalo. Odfrkl si.
"Vždyť vypadá neškodně. Stejné štěně jako všichni tihle." Okomentoval to a nedbalým gestem tím zahrnul ostatní kluky. Bertanea ale už vrtěla hlavou.
"Nate, říkám ti, že mě chtěl schodit do toho kotle!" Vyprskla. Nikdo z přítomných ji nikdy neviděl takhle hodně naštvanou. Zřejmě jí to, co Mack udělal, opravdu hodně vyděsilo.
"Bertaneo," oslovil ji Nate. "Uklidněte se." Doporučil. Bertanea ho sežehla pohledem a sebrala pistoli, která doteď byla na zemi. Zamířila s ní na Natea.
"To, že jste kvalifikovanej agent neznamená, že mi budete říkat co mám dělat!" Zaječela, pistol otočila a zamířila na Macka.
"Není nabitá." Upozornil Nate. Bertanea naštvaně vyjekla a s pistolí mrštila o zem.
"Dej mi svojí." Natáhla k Nateovi ruku.
"Ne."
"Dej mi svojí!"
"Ne!"
Bertanea se po něm ohnala, ale Nate se jí vyhnul.
"Nemusím vás poslouchat. Nejsem váš zaměstnanec, máme jen domluvu." Nateův doteď milý a přívětivý hlas se změnil na chladný a nepřístupný.
"Tak v tom případě vypadni." Odpověděla Bertanea a ukázala na dveře.
"Dobře." Odsouhlasil Nate. "Dohoda padá. Včetně toho, že vás šéfka z agentury WER nechá být. Nejen že vám už nedodá žádnej váš nesmyslnej tank, ale půjdou proti vám všichni naši agenti a celé tohle zničíme. Váš včetně."
Otočil se a začal odcházet pryč. Bertanea se zatvářila šokovaně. Henry vypadal, že by nejraději okamžitě vzal roha, a Gerard si Natea prohlížel nenávistným pohledem.
"Počkej! Nate!" Zaječela Bertanea. Nate stiskl kliku, ale otočil se.
"Dohoda dál platí. Můžeš se s naprostým klidem vrátit." Prohlásila Bertanea schlíple. Tenhle den se moc nevyvíjel podle jejích představ.
"Jo, to je rozumný." Souhlasil Nate. "Asi i uvěřím že v té vaší hlavě je něco jako mozek."
Bertanea si ho vražedně prohlédla, ale v té situaci to bylo jediné, co mohla udělat.
"Toho kluka nech žít. Vyplatí se ti to." Významně si ji prohlédl.
V tu chvíli se dveře rozlétly a dovnitř vpadla Kyra. "Okamžitě je pust!" Zaječela automaticky a až pak se rozhlédla, co se vlastně děje. Hned za ní dovnitř vpadli Benny, Chris a Malkie.
"Říkala jsem že máte jít Jillovi pomoc s Lonniem!" Vyhrkla Kyra.
"Myslela sis že tě sem necháme jít samotnou po tom všem, co si pro nás udělala?" Opáčil Malkie a postavil se vedle ní. Benny nevypadal, že se tohohle účastní zrovna dobrovolně, ale nakonec se nezvykle rozhodl mlčet.
"Kyro, jdeš právě včas." Bertanea se k ní energicky otočila. "On," ukázala na Macka, "se mě pokusil zabít. To mu neprojde jen tak. Bude potrestán a to tvrdě." Oznámila. Kyra se podívala na Macka, Bertaneu, Natea a Gerarda s prostřelenou rukou.
"Co se tu stalo?" Zeptala se opatrně.
"On mě postřelil, ten kretén." Zavrčel Gerard a ukázal na Natea. Byl tak naštvaný, že si pořád ještě neuvědomoval, že měl s Kyrou co dočinění v minulé klinice.
"Cože?" Nechápala Kyra.
"Kyro." Zatřásl s ní Chris, snad aby jí připomněl, proč tu je. Kyra se na něj trochu roztržitě podívala, ale pak to začala řešit.
"Bertaneo nech těhle blbostí a vydej mi kluky zpátky." Přistoupila až ke kotli a chtěla se o něj opřít, ale včas jí došlo, jak je rozpálený.
"Co to zase je?" Zeptala se vytočeně.
"Chtěla abychom se na tom navzájem zabili." Odpověděl Mack ze země.
"O-on se chtěl obětovat." Zatřásl se Will a ukázal na Korryho.
Kyra se zděšeně podívala na Korryho, který nasadil podivně neutrální výraz.
"Korry..." Zašeptala a chtěla ho obejmout, ale Korry jako vždy včas zareagoval a začal couvat. Kyra se zastavila uprostřed kroku.
"Ježiši." Zašeptal Malkie, kterého to nejspíš vzalo. Posadil se a zůstal sedět. Benny si ho opovrživě prohlédl.
"Kyro, neříkej mi prosímtě že se k nim vážně takhle chováš. To bych tě musela vyhodit hned." Nechala se slyšet Bertanea. Kyra ji ale nevnímala. Dívala se na Korryho a netušila, co říct.
"Kyro, já... Je mi tu hrozný vedro." Pokusil se Aidan strhnout pozornost na sebe. Nikdo ho nevnímal.
"Kyro, Terrence mě praštil." Nevzdával to. Nic se nezměnilo. Benny protočil očima a Robin se tvářil jako vrah.
"Kyro, já... Na tohle teplo nejsem stavěnej. Co když omdlím?" Pokračoval.
"To by bylo asi nejlepší." Suše odpověděl Robin. Terry se zasmál.
"Tak si je teda odveď." Zavrčela Bertanea, která byla ještě pořád rozhozená. Chris, která na tato slova nejspíš čekal, se rozběhl k Mackovi.
"Si v pohodě?" Zeptal se a podal mu ruku.
"Ne." Odpověděl Mack a nabízené ruky se chytl. "Teda nevím." Vyhoupl se na nohy. "Jo, jsem v pohodě." Řekl nakonec. Začali odcházet nahoru.
"Trest tě nemine, Baine." Zavrčela Bertanea. Mack se otočil.
"Já vím." Odpověděl. "Ale udělal bych to zas." A s těmi slovy prošel kolem zle se tvářícího Bennyho a hrdě vyšel ven.
&DominiqueDom se hlásí do služby s novým dílem :-D
snad se vám díl líbil, pokud ano tak prosím zanechte milý komentář nebo milý vote (u Undicorn tentokrát asi postačí jen ten vote)
koukněte se na její knížky, jsou boží.
Ale teď k tomuto velkolepému dílu... Vážně mě zajímá, co si myslíte. :-) :-D takže nešetřete názory, budu se těšit :-)
ČTEŠ
Neprávem zajatí 2
Horor"Pro mě už je možná pozdě, ale pro vás být nemusí. Ale pokud se rozhodnete neudělat nic... Tak je teď už pozdě pro nás všechny bez rozdílu." Tato knížka je volné pokračovaní na Neprávem zajatí :)